Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Wie is bereid te vechten voor het volk?
Ja ende met hart en ziel. 31 49,21%
Ja geen andere keus 6 9,52%
Neen ik ben volgeling van de multicult 26 41,27%
Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 27 september 2004, 08:32   #1
witenzwart
Banneling

Standaard Wie is bereid te vechten voor het volk.

Den heidensche profeet zal komen gauw. Volg hem of vallen zal u zeker.
Vecht mee en verlos ons van de multicultus die onze kinderen verkracht en onze hoogstaande cultuur vervuild. Het uur is aangebroken om de straten op te gaan en duidelijke te zeggen : "neen".
witenzwart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2004, 08:57   #2
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Het moment ik een beter alternatief heb, bol ik het hier af.

Ik ga niet knokken voor een lapje bloeddoordrenkt land, of een stel dikkoppen die in het algemeen voorgesteld worden als "politici".

Eneuh, laat eens dat kleine groepje probleemmakers eens met hun billen bloot staan, en hun de leiding laten pakken.
We hebben al genoeg voorbeelden gehad van hoe dat afloopt.

En dat geld voor links, rechts en theocratie. Centrum is waardeloos, en kans niks goed doen, maar ook niks mis, want die doen niks.

En ik, ik lach er eens hard mee.
Oud 27 september 2004, 09:20   #3
doggy
Parlementsvoorzitter

doggy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Het moment ik een beter alternatief heb, bol ik het hier af.

Ik ga niet knokken voor een lapje bloeddoordrenkt land, of een stel dikkoppen die in het algemeen voorgesteld worden als "politici".

Eneuh, laat eens dat kleine groepje probleemmakers eens met hun billen bloot staan, en hun de leiding laten pakken.
We hebben al genoeg voorbeelden gehad van hoe dat afloopt.

En dat geld voor links, rechts en theocratie. Centrum is waardeloos, en kans niks goed doen, maar ook niks mis, want die doen niks.

En ik, ik lach er eens hard mee.
volgens de -ongenuanceerde- poll van witenzwart ben je dus een multikuller.
Oud 27 september 2004, 11:01   #4
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door witenzwart
Vecht mee en verlos ons van de multicultus die onze kinderen verkracht en onze hoogstaande cultuur vervuild. Het uur is aangebroken om de straten op te gaan en duidelijke te zeggen : "neen".
..teveel XTC op misschien ??
En..euhm..laat uw 'hoogstaande cultuur' maar achterwege want heel veel blijft er niet van over...
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2004, 11:23   #5
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoort dit niet bij "bijgeloof en religieuze discussies"?

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2004, 11:54   #6
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Doggy, je belediging komt hard aan.

Naar waar ik ook zou gaan, mijn basisregel in dat geval "when in Rome, do like the Romans". Oftewel zo integreren dat op termijn misschien alleen mijn accent me zou "verraden".
Oud 27 september 2004, 12:26   #7
doggy
Parlementsvoorzitter

doggy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Doggy, je belediging komt hard aan.

Naar waar ik ook zou gaan, mijn basisregel in dat geval "when in Rome, do like the Romans". Oftewel zo integreren dat op termijn misschien alleen mijn accent me zou "verraden".
dan moet je mijn post nog eens nalezen:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doggy
volgens de -ongenuanceerde- poll van witenzwart ben je dus een multikuller.
het was niet mijn bedoeling je te beledigen,
maar enkel aan te tonen dat deze poll pure zwans is.
Oud 27 september 2004, 12:35   #8
de Vexille
Parlementsvoorzitter

de Vexille's schermafbeelding

Standaard

Ik ben bereid om de vechten voor mijn vrijheid en mijn recht op geluk.

Als iedereen zich dit credo zou aanmeten (ipv één of andere vage notie van collectieve verdwazing), dan waren we in één klap van ontzettend veel problemen af.
Oud 27 september 2004, 13:45   #9
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Vexille

....
Niet zagen hé ...je hebt uw vrijheid van zowel zeggen wat ge wilt , staan waar ge wilt en stemmen op ge wilt met geluk of zonder...zodus...wat voor bullshit kraamt ge nu weer uit ???
Jesus man , k'heb echt de indruk dat ik op een andere planeet woon als de uwe...k'hoor veel klagers maar je slaat alle records..
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2004, 13:58   #10
de Vexille
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Niet zagen hé ...je hebt uw vrijheid van zowel zeggen wat ge wilt , staan waar ge wilt en stemmen op ge wilt met geluk of zonder...zodus...wat voor bullshit kraamt ge nu weer uit ???
Jesus man , k'heb echt de indruk dat ik op een andere planeet woon als de uwe...k'hoor veel klagers maar je slaat alle records..
Wat heeft dat met "zagen" te maken, Neruda?

De vraag was of ik bereid zou zijn te vechten voor "het volk"...
neen dus.

Een simpel antwoord op een simpele vraag.
Of was je de titel van de thread even uit het oog verloren?

Jij hoort inderdaad veel te veel klagen. Tijd voor een bezoekje aan je psychotherapeut, denk ik.
Oud 27 september 2004, 14:21   #11
witenzwart
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Vexille

Als iedereen zich dit credo zou aanmeten (ipv één of andere vage notie van collectieve verdwazing), dan waren we in één klap van ontzettend veel problemen af.
Jij bent een extreem-staatsgevaarlijke cultuurrelativist. Iemand die zijn cultuur niet hoog draagt, is een vuile verader van het volk!
Oud 27 september 2004, 14:36   #12
de Vexille
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Jij bent een extreem-staatsgevaarlijke cultuurrelativist. Iemand die zijn cultuur niet hoog draagt, is een vuile verader van het volk!
Omdat ik niet plat op m'n buik wil gaan liggen voor die zelfverklaarde leiders van het volk? Wat geeft hen de autoriteit om namens "het volk" te praten? En zou in hemelsnaam "het volk" (wie dat dan ook is) hen het recht geven om mijn individuele vrijheid te miskennen? Spreek jij namens "het volk"?

Weet ge, "het volk" is altijd het excuus geweest voor losers ter linker- of rechterzijde van de politiek om uiteindelijk de macht te grijpen en hun dictaturen uit te bouwen. Losers, want ze hadden eigenlijk geen mandaat van de burgers. Dus sta me toe om zeer wantrouwend te staan tegenover uw "volkse" argumentatie.

Cultuurrelativist? Ikke? Wat valt er te relativeren en waarom zou ik dat doen? De enige extreem gevaarlijke cultuurbarbaren zijn zij die de cultuur willen bevriezen, inkapselen, haar zuurstof willen ontnemen, willen monopoliseren. D�*t is pas een misdaad! Voor cultuur heb je respect, maar je gaat ze niet op sterk water zetten, da's gewoon barbaars.

[size=1]** opgelet Neruda: niet lezen jong, ge verstaat daar niks van. straks denkt ge weer dat we aan het" zagen" zijn **[/size]
Oud 27 september 2004, 14:48   #13
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Tip voor witenzwart : Vandaag de dag heeft men reeds allerlei medicatie die schizofrenie en psychose kunnen tegengaan. Ik stel voor : slikt maar ineens 3 dozekes (om te beginnen)...
Want ik denk dat ge anders weldra de profeten uit uw kleerkast gaat zien kruipen!

Laatst gewijzigd door headinajar : 27 september 2004 om 14:52.
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2004, 15:06   #14
PAJOT
Banneling

Standaard

Dit is geen tijd meer, een overgang, wie weet waarheen ? Als alles anders wordt dan wij willen - en waarom zou het niet anders worden ? - dan kan men ons weer "dwazen" noemen. Elke daad kan een dwaasheid heten, is in zekere een dwaasheid. En wie bang is een "dwaas" te heten, ja te zijn ; wie bang is het levend deel van een levend geheel te zijn ; wie niet "dienen" wil ; wie ter wille van zijn kostelijke "persoonlijkheid" geen "factor" wil zijn en misschien het omgekeerde bewerken van wat hij dacht ; wie schuwt een "melaatse des geestes" te worden ; wie geen "stukje" kan zijn, geen blad in de wind, geen dier in nood, geen soldaat in een loopgraaf, geen man met knuppel en revolver op de Piazza del Duomo (of op de Dam) ; wie niets begint, als hij het einde niet ziet, wie niets doet om geen domheid te doen : die alleen is een ware ezel ! Men bezit niets, wat men niet weg kan smijten, ook zichzelf en eigen leven niet. En daarom kunnen wij nu misschien deze "République des Camarades", deze stal der "mauvais bergers", uitmesten. Ja, met geweld, ja met "onwettige middelen" ! "Door frazen is 't volk bedorven, 't zal door frazen niet genezen worden" (Multatuli) ! Nogmaals dan : te wapen !

Franz Schauwecker

Laatst gewijzigd door PAJOT : 27 september 2004 om 15:08.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2004, 15:13   #15
VlaamseBelg
Parlementslid

Standaard

Vooral het voorbeeld volgen van die "achterlijke culturen", rechtse intellectuelen. Maar kan het "slachtveld" niet ergens anders liggen? Er is toch plaats genoeg op aarde waar geen mensen wonen? En met gelijke wapens vechten he, ieder krijgt een keukenmeske en daar moet ge het dan maar mee doen. Veel plezier in uw intellectuele strijd om de wereld.

Op mij moet ge niet rekenen, ik ben een domme multiculle linkiewinkie die naar oplossingen zoekt ipv cafeepraat te verkopen op het forum.
Oud 27 september 2004, 15:20   #16
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Dit is geen tijd meer, een overgang, wie weet waarheen ? Als alles anders wordt dan wij willen - en waarom zou het niet anders worden ? - dan kan men ons weer "dwazen" noemen. Elke daad kan een dwaasheid heten, is in zekere een dwaasheid. En wie bang is een "dwaas" te heten, ja te zijn ; wie bang is het levend deel van een levend geheel te zijn ; wie niet "dienen" wil ; wie ter wille van zijn kostelijke "persoonlijkheid" geen "factor" wil zijn en misschien het omgekeerde bewerken van wat hij dacht ; wie schuwt een "melaatse des geestes" te worden ; wie geen "stukje" kan zijn, geen blad in de wind, geen dier in nood, geen soldaat in een loopgraaf, geen man met knuppel en revolver op de Piazza del Duomo (of op de Dam) ; wie niets begint, als hij het einde niet ziet, wie niets doet om geen domheid te doen : die alleen is een ware ezel ! Men bezit niets, wat men niet weg kan smijten, ook zichzelf en eigen leven niet. En daarom kunnen wij nu misschien deze "République des Camarades", deze stal der "mauvais bergers", uitmesten. Ja, met geweld, ja met "onwettige middelen" ! "Door frazen is 't volk bedorven, 't zal door frazen niet genezen worden" (Multatuli) ! Nogmaals dan : te wapen !

Franz Schauwecker
Goe bezig...
Van zodra ge uw ondoordachte revolutie begint, staat een hele resem bondgenoten (Europa, VS, VN, ...) hier met hun troepen om uw terroristische opstand de kop in te drukken als het Belgisch leger U al niet serieus op uw bakkes heeft gegeven. In die hele "revolutionaire" redenering, vergeet geschift-rechts dat België nog vele machtige bondgenoten heeft die helemaal geen extremistisch regime in het hart van Europa willen.
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2004, 16:02   #17
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Stel je liever eens de vraag hoe onze cultuur zo hoogstaand is geworden.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2004, 16:16   #18
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Ik ben bereid.
Oud 28 september 2004, 15:49   #19
witenzwart
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Ik ben bereid.
Samen tegen den linkschen kraam, wij gaan er tegenaan!!!
Oud 28 september 2004, 17:36   #20
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Samen tegen den linkschen kraam, wij gaan er tegenaan!!!
Whahahaha moest het er echt van komen, 't zou veel minder zijn. Dan zat je al lang met uw gat op het vliegtuig naar Ijsland. Net als ik trouwens.8)
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be