![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Europees Commissaris
|
zoals zoveel extreemlinkse activisten dat als hun ultieme droom zien.
Ik denk echter dat je dan totale chaos zou krijgen en dat daar geen democratie in te regelen valt. Of zie ik dat verkeerd? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mocht het overal in de wereld goed gaan dan zou dat werken.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Een wereld zonder grenzen kan werken als de wereld 1 groot land is, er maar één regering is en de mensen allemaal dezelfde taal spreken, hetzelfde geloof hebben en dezelfde cultuur hebben.
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
By the way, heb je genoten van de plastiekzakkenbetoging in "Bruxelles"? |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik denk het niet. Ik denk niet dat Patrick wil zeggen, de rest van de wereld gewapenderhand binnen vallen om er alles te stelen wat er te stelen valt en te verkrachten wat er te verkrachten valt en er daarna de Europese vlag te planten en de weinigen van de plaatselijke bevolking die mochten blijven leven omdat ze zich niet hadden kunnen verzetten, uit te buiten. Ik denk dat Patrick gerust gelaten wil worden door IS en consoorten. Grenzen toe dus.
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Quercus, ik vond het plezant en lekker.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Banneling
|
Probeer 21 percent BTW , een overzichtelijke boekhouding en 50 percent belasting op de winst eens uit te leggen aan een groep Afrikanen .
Want dat is de basis van de sociale zekerheid . Dat is de bron die gratis onderwijs , goedkope medische verzorging , werklozensteun en leefloon mogelijk maakt . Dus een product in de winkel , waarvan 21 percent aan de staat wordt afgedragen , waarna de gemaakte winst voor 50 percent afgeroomd wordt , dit om de gemeenschap te steunen . Ik vrees dat je (buiten Europa) keihard gaat uitgelachen worden . |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Quercus, in vrede samen leven.
Dat was ik nog vergeten erbij te schrijven. Of in harmonie. |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Banneling
|
Citaat:
oei ? grote voorstander van Nieuwe Wereld Orde? * 1 wereldleider ? * 1 religie ? * 1 leger ? fan van de Illuminatie? Vrij metselaars? |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Grenzen op geografisch vlak zijn tenslotte niks anders dan de afbakening van territoria van maffiabendes (staten genoemd). De echte grenzen zijn die van vrijwillige mutuele samenwerkingsverbanden. Die zijn niet noodzakelijk geografisch.
|
|
|
|
#12 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 oktober 2015 om 20:08. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ttz, die die ge op privevlak organiseert met wie ge wilt.
|
|
|
#14 |
|
|
Islam is dan ook 'vrede'
Als er geen niet-moslims (meer) zijn om de kop in te slaan slaan ze elkaar de kop in.
|
|
|
#15 |
|
|
Misschien is er wel een goede reden waarom mensen al zo'n 10.000 jaar grenzen vastleggen.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Grenzen zijn geen beperkingen.
Het zijn elementen van ordening. Ze scheppen duidelijkheid. Duidelijkheid van afspraken. Hoe dichter bij de burger, hoe minder spectaculair dat de grens is: de grens tussen de gemeentes, tussen landbouw en natuurgebied, tussen gewone weg en autostrade ...., alhoewel: er wonen veel mensen dicht bij een landsgrens, of zelfs een 'muur'; een muur van het Fort Europa .... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 7 oktober 2015 om 21:00. |
|
|
|
|
|
#17 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Volgens mijn bescheiden mening zal dat nooit lukken ...
Klinkt een beetje als ... Citaat:
Detail tekst: Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 oktober 2015 om 07:50. |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wij en zij gaan het utopia verknoeien.
Het is gewoon de menselijke natuur, terug te leiden naar het stamverband, ingebakken in ons DNA. Het enige stammen kan verenigen is een dreiging van buitenaf. Een te sterke holenleeuw, een verbond van vijandelijke stammen of een buitenaardse dreiging. Zolang er zo iets is, kan een grotere alliantie van meer dan 1 stam blijven functioneren. En dan nog, zelfs binnen 1 stam zijn er spanningen, en de methode om daarmee om te gaan was verbanning. Het storende element uit de stam verstoten. Tenzij het storende element te aggressief was, afmaken alsof het een hondsdol exemplaar betrof... Mensen die dat onkennen ontkennen de basis menselijke natuur. Godsdienst is een bijna geslaagde methode om het concept stam te omzeilen. Maar "bijna" is het punt. Martin Luther die de splitsing in de Christelijke kerk naar voor bracht. De eerste generatie muzels die Ali en Abu Bakr als leiders verkozen (of althans, de latere generaties die dat geloofden) en hun docterine als Soenies en Shiïten daarop baseerden. De vele rangen van het Hindoïsme. De verschillende Bhoedistische strekkinghen, de onderverdelingen binnen de piepkleine groep van de hebreeuwers... Maar ge moet mij niet geloven hoor. Ik ben een pesimist en zelden teleurgesteld, maar oh zoveel keer meer positief verrast.
|
|
|
#19 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Schoofzak, ge zegt het goed...afspraken.
Maar de asielzoekers houden zich niet aan de afspraken die gelden voor het land waar zij verblijven. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Banneling
|
Family, nationality, humanity are Vishnu's three strides from an isolated to a collective unity. The first has been fulfilled, we yet strive for the perfection of the second, towards the third we are reaching out our hands and the pioneer work is already attempted.
Those who are deficient in the free, full and intelligent observation of a self-imposed law, must be placed in subjection to the will of others. This is one principal cause of the subjection of nations. After their disturbing egoism has been trampled under the feet of a master, they are given or, if they have force in them, attain a fresh chance of deserving liberty by liberty. must be placed in subjection to the will of others: Then the LORD said to Cain, "Where is your brother Abel?" "I don't know," he replied. "Am I my brother's keeper?" Jehova is de God van de Naties... my 2 cents... Laatst gewijzigd door zeddie : 8 oktober 2015 om 20:28. |
|
|
|