![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Doet me denken aan mijn legertijd.
![]() Ik moest al eens tanktransporten begeleiden (oplegger + tank + trekker =100 ton per stuk) met plakkaat op de jeep "Achtung! Schwere Panzer!" In die tijd zonder GPS moesten telkens speciale kaarten geraadpleegd worden om zeker te stellen dat alle bruggen, tunnels en onderdoorgangen geschikt waren, met soms lange omwegen tot gevolg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit geweten dat de c-klasse ook in 2.4l gemaakt werd...
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 5 oktober 2015 om 21:31. |
![]() |
![]() |