![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en andere verhaaltjes die men kan vertellen voor het slapengaan.
In het land van twee snelheden woont een groep mensen die zich Niveanen noemen. Op zich zijn dat erg geschikte mensen. Men kan er goed mee praten en goed mee samenwerken. Echt een groep mensen waar men fier op kan zijn. Er lopen in die groep mensen ook enkele exemplaren rond die soms nogal raar uit de hoek kunnen komen. Zij hebben echt nodig aan een vijandbeeld. Zij willen met iedereen samenwerken van CD&V-ers, over VLd-ers, met de SPA-ers en zelfs met de Spiritisters hebben zij geen enkel probleem. Sommige kwade tongen beweren zelfs dat ze geen problemen zouden hebben met samenwerken met de Bub-bers maar ik geloof dat dit er niet zal inzitten aangezien die Bub-bers een soort van allergie hebben tegen NiVeAners. Nu die mensen met hun vijandbeeld hebben dus hun vijand gevonden in de Boze circuslokleeuw. Deze bize circuslokleeuw is een gevaarlijk dier. Want die boze circuslokleeuw heeft bijna al hun kiezers opgepeuzeld. Men zou voor minder boos zijn op zulk bloeddorstig dier. Toen de boze circuslokleeuw nog een klein welpje was keken de Niveaners vanuit de hoogte neer op het nietige beestje en vonden dat een belachelijk beestje. Nochtans was het boze circuslokleeuwtje ooit geboren in het nestje van de Niveaners toen de Niveaners zich nog VU-ers noemden. Nadat die Vu-ers zich met hun toenmalige vijanden waren gaan beroezen aan de rijke tafelen van de koning en zijn kornuiten hadden de Vu-ers besloten dat de koning geen vijand meer was en dat al zijn kornuiten dikke vrienden moesten en zouden worden. Het kleine boze circusleeuwtje dat toen nog een welpje was ging toen boos heen en ging zitten bokken en besloot zijn eigen gangetje te gaan. En zo langzaam aan peuzelde het welpje elke Niveaner op die zijn huisje in het bos voorbijging. En door zo flink te eten groeide het kleine boze circusleeuwtje tot een iets groter welpje maar niemand maakte zich druk om dat welpje in het bos. Maar na jaren van Niveaners, en ook wel andere -ers, op te peuzelen bleek onze welpje toen hij op een boze zondagavond uit het bos kwam plots een erg grote boze circusleeuw te zijn. En hoe groter hij werd hoe hongeriger de boze circusleeuw werd. Dat stond de Vu-ers niet meer aan en zij zochten allerlei wegen om terug groter te worden. Zij gingen terug aan tafel zitten met de koning en zijn kornuiten en hoopten zo terug groter te kunnen worden. Helaas het verging hen slecht... zij maakten zoveel ruzie onder mekaar dat de Vu-ers in alle richtingen uiteen stoven. En zelfs een groot aantal liet zich oppeuzelen door de groter wordende boze circusleeuw. En zo gebeurde het dat de boze circusleeuw op een kwade zondagmiddag plots de grootste leeuw van allen geworden was. Alle andere -ers stonden knarsetandend toe te kijken hoe de boze circusleeuw hen telkens weer te slim af was en alle losgeslagen mensen verslond en niet meer afstond. Gelukkig waren er enkele moedige NiVeAnen die zich manmoedig teweer stelden tegen deze boze circusleeuw. En zie zij gingen de boze circusleeuw te lijf gaan. Gewapend met toetsenbord en scherm togen zij naar het grote virtuele forumbos waar de boze circusleeuw ook veel aanhangers had. En zie zij openden daar enkele hoogstaande forums vol met hoogwaardige en niet te weerleggen bewijzen waaruit bleek dat die boze circusleeuw gewoon niet te doen was. Alle daar aanwezige forumbossers keken met grote ogen toe hoe deze manmoedige (en vrouwmoedige) NiVeAners daar de waarheid wisten te verllen. En alle aanwezigen bogen het hoofd. Sommigen zopen zich te pletter en kregen er een delerius tremens van, maar men kon geen speld tussen hun uitgekiende argumenten krijgen. En zie het ongelooflijke gebeurde. Dankzij die enkele moedigen gingen de aanhangers van de boze circuslokleeuw met de leeuwenstaart naar huis, naar moeder de vrouw die visjes had gebakken. En zie het nog ongelooflijkere gebeurde. De boze circuslokleeuw verloor zijn aanhangers begon te krimpen. Dit allemaal dankzij de moedige NiVeAners die de degens hadden gekruist met het vreselijke monster. Op den duur lag de leeuw er als een uitgeteld lijk bij en werd hij vakkundig gestroopt door een Superachtige staaf die het leeuwevelleke voor zijn open haard legde en nog lang genoot hoe die dappere NiVeAners de boze circuslokleeuw hadden klein gekregen zodat zijn grote voorbeeld de koning en zijn kornuiten nog eeuwen lang voort konden gaan met de bevolking blaaskens wijs te maken en uit te zuigen door steeds maar hogere en meer belastingen te heffen op alles en nog wat.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() 'k zal mij in 't vervolg nog eens uitsloven ....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ow tis niet gecopy/pasted?
![]() hehehehehe ![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een mooi en aangrijpend verhaal.
Ik krijg haast schrik van die dappere Niveanen! Ik begin er verdorie van te beven. Maar de dokter zegt dat een kleine tremor op mijn leeftijd normaal is. De koning uit uw verhaal had dat ook, naar het schijnt..........
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn vriezer zit vol.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Tja Sam ik kan ook af en toe eens lang uit de hoek komen zenne. 't moet nie altijd kort zijn he. Dat zegt mijn vrouw ook wel eens tegen mij...
Maar dit terzijde en nu terzake : waar is den tijd dat ik de mensen amuseerde met mijn verhaaltjes op een ander forum... Tussen haakjes Superstaaf : ik ben nog vergeten te vertellen dat eenieder die van het vlees eet .... besmet geraakt met de gekke leeuwenziekte... niet dodelijk, gelukkig maar, maar de besmette personen krijgen seperatistische neigingen en kunnen die niet onderdrukken en op den duur worden die personen fervente separatisten.... een droef lot staat U te wachten vrees ik.....
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begin precies al iets te voelen: neiging om de N-VA nóg verder op te splitsen.
![]() |
![]() |