![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() ik heb vandaag nog het pamflet in handen gekregen van het ABVV.
met oproep tot betogen verleden week. wat mij opvalt is dat ze betogen tegen de Vlaamse en federale regering. geen woord verkeerd over de Brusselse en Waalse regering dan vraag ik me af, waar doen zij het zo goed ? Waar kan de federale en Vlaamse regering lessen krijgen van de Brusselse en Waalse regering ?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Brussel en Wallonië heeft de PS het voor het zeggen.
Iedereen weet toch dat van de PS de minst corrupte en meest bekwame partij van Belgique is? De PS brengt, ongestraft, de slogan "eigen Franstalig volk eerst" in de praktijk, en maakt Vlaanderen voor dat doel, jaar, na jaar, na jaar, na jaar, en al véle jaren lang, miljarden euro lichter. Geef toe dat de federale en Vlaamse regering daar iets van (zouden....)kunnen leren.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |