![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot morgen! Welkom! En "iemand op de tram van buitenlandse origine zomaar controleren enz"... is dat niet je zuiverste racisme? Waar blijven de protesten van onze multiculzeikerds van dienst? Tja, de doos van Pandora opendoen is niet zoals een doosje zeevruchten! En de extra kosten voor dit alles? Och, detail... Laatst gewijzigd door andev : 13 oktober 2015 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U merkt dat er hier op dit forum véél fans zitten om de vluchtelingen maar te blijven binnenhalen, daar er nog niemand wist te reageren op uw post.
![]() De eersten zijn alvast aangekomen. ![]() Eerste vluchtelingen aangekomen in Koksijde 'Very Irritating Police tegen vluchtelingen: wéér gemeentecenten in bodemloze put van bange blanke doel' Er is maar 1 goed plan en dat is, met zen allen terug de bus op en terugsturen van waar ze gekomen zijn maar daar heeft men in ons land gewoon het 'lef' niet voor. Ik kom al wel eens aan de kust en ik merk dat al dat er meer en meer figuren beginnen rond te lopen die je liever kwijt dan rijk bent, die straten en 'omwegen' in kaart aan het brengen zijn voor latere verdere acties, welke dan ook ![]() Hoe dat verder allemaal gaat aflopen, sorry maar ik heb er geen goed oog in. Vluchtelingen in Koksijde: deze week uitsluitsel Iemand die er ook maar een boodschap aan heeft aan die invasie op Europa? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 oktober 2015 om 08:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar is er nog geen gedegen controle uitgevoerd of die asielaanvragers wel zuiver tot op de graat zijn. De DVZ zou een controle uitgevoerd hebben maar de politie heeft daar geen inzage in dus weten ze gewoon niet wat ze binnenkrijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Van al de gecontroleerde asielzoekers in België zijn er slechts 6 niet zuiver maar dit gaan ze nog onderzoeken.
|
![]() |
![]() |