Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 oktober 2015, 16:30   #1
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard Multicul-e-mailtje...

Citaat:
Beste vrienden, zowel Vlamingen als Walen…!

Waar zijn ze hier in godsnaam in België mee bezig? Of moeten we stilaan zeggen in naam van Allah…?

Alles waar onze ouders, grootouders, overgrootouders voor gewerkt en gespaard hebben is aan het verdwijnen zoals sneeuw voor de zon.

Ten tijde van priester Daens heeft men gevochten voor sociaal recht voor de werkende klasse en hebben zowel Vlamingen als Walen onze sociale zekerheid gemaakt tot wat ze nu is !

AAN WIE BEHOORT ZE DAN TOE…?

Ze komen ons vertellen dat de pensioenen niet meer betaalbaar zijn door de vergrijzing van de bevolking DIKKE BULLSHIT !

De echte reden is dat men onze deuren wagenwijd openzet voor heel de wereld en dat iedereen die dat wil kan komen profiteren van ons sociaal systeem waar wij nog elke dag voor werken beste Belgen !

Ik ben hier geboren en op mijn 3de MOEST ik naar de kleuterklas op mijn 6de MOEST ik naar de lagere school , ik MOEST mijn eerst communie doen, ik MOEST mijn plechtige communie doen ?

Op je 12de MOEST je naar de grote school en als dat niet lukte MOEST je op je14de gaan werken al dan niet op leercontract zoals in zo veel gevallen…

Dit betekende vijf dagen werken en een ganse zaterdag naar school !

Uitkijkend op je 18de verjaardag zat er buiten een kaartje van familie ook nog een enveloppe van de dienst militie, dus je MOEST voor 1 jaar bij den troep met een vergoeding van honderd frank per dag !

Dus beste landgenoten denk ik dat wij als brave Belgen stilaan ons gedacht eens mogen zeggen en dat wij op ons 65ste of 67ste recht hebben op een pensioen, diegenen die hier naar ons land komen op hun

50ste,zes maand werken(of doen alsof) kunnen gaan stempelen en krijgen later een volwaardig pensioen terwijl ze NOOIT een euro bijgedragen hebben aan onze sociale zekerheid,

om dan nog te zwijgen over de kinderbijslag die opgestuurd wordt naar het buitenland !

Gezinshereniging waarbij er nog meer legalen naar ons land komen en de criminaliteit alleen maar toeneemt…!

Daar moeten we samen een HALT aan toeroepen !

Men heeft altijd de mond vol van uitspraken zoals” we geven Vlaanderen terug aan de Vlamingen” GEEF gewoon België terug aan de Belgen !

Ik ben in Wallonië nog nooit slecht onthaald (in tegendeel) en die mensen hebben ook jaren gewerkt in de steenkoolmijnen…

OPEN uw ogen vrienden zodat we samen kunnen zorgen voor ONZE toekomst en die van ONZE kinderen en ONZE kleinkinderen

Niets dat we ondertussen al niet wisten, maar er zijn dus wel meer mensen die die multiculmesthoop met alles er op en er aan beu zijn...
Het nu en dan herhalen kan zeker geen kwaad.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2015, 16:46   #2
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Niets dat we ondertussen al niet wisten, maar er zijn dus wel meer mensen die die multiculmesthoop met alles er op en er aan beu zijn...
Het nu en dan herhalen kan zeker geen kwaad.
In het stemkot moet je stemmen voor het VB , Andev.
De rest gaat er niets aan veranderen, dat moet ondertussen toch duidelijk zijn.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2015, 16:55   #3
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Alleen moet het "cordon sanitaire" eerst springen anders zijn de tegenstanders blij met die "nutteloze stemmen die toch niet meetellen"!
Men kan ook zitten wachten op een soort nieuwe Hitler en als het zover komt dan allemaal doen alsof we dat echt niet konden voorzien!
Andere oplossing is wachten tot de niet-moslim-vreemdelingen die ook in aantal groeien de karwei klaren in onze plaats...

Laatst gewijzigd door andev : 22 oktober 2015 om 16:58.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2015, 17:04   #4
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alleen moet het "cordon sanitaire" eerst springen anders zijn de tegenstanders blij met die "nutteloze stemmen die toch niet meetellen"!
Men kan ook zitten wachten op een soort nieuwe Hitler en als het zover komt dan allemaal doen alsof we dat echt niet konden voorzien!
Nutteloos of niet, stemmen op diegenen die er toch niets aan gaan veranderen heeft nog minder zin.
Hoe moeten we zoiets noemen ?
Gek ?
Schuldig verzuim?
Goedgelovigheid ?
Collaboratie ?
Ik denk dat je diep in je binneste ondertussen wel weet dat stemmen op de N-VA niet de oplossing was/is.
Je bent niet dom, je weet best dat ik gelijk heb.
Oud 22 oktober 2015, 17:28   #5
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Andere oplossing is wachten tot de niet-moslim-vreemdelingen die ook in aantal groeien de karwei klaren in onze plaats...
50+1 broeder, 50+1....
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2015, 18:05   #6
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
50+1 broeder, 50+1....
Zelfs in dat geval vertrouw ik de N-VA voor geen haar.
Oud 22 oktober 2015, 20:58   #7
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb een 'schutkring' altijd een laffe zaak gevonden rond wat dan ook.
Oud 23 oktober 2015, 02:13   #8
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Er MOET iets gebeuren , absoluut zelfs , maar ....
ik vertrouw zowel links als rechts niet !!!!
Dus , vertrouw nooit een politieker !!!!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be