![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Naar aanleiding van het vorig verwijderd topic:
Extra politiepatrouilles aan Westakkers http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-s...kers-a2495744/ Zwerfvuil, de voortuin oplopen, nakijken of iemand thuis is en men plant er nog 150 bij te plaatsen. Waarom de politiebewaking? Maak er een gesloten asiel van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Zware overlast en zeer agressief volk, tijd voor het eigen volk om zich te bewapenen, het zal nodig zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Bwa zware overlast.. Dat is veel gezegd. Wel opmerkelijke signalen, slechte screening en men laat die mensen zo tussen ons rondlopen. Onbekenden uit een conflictgebied waar we het fijne niet van weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() """Het Rode Kruis speelt evenwel kort op de bal. Als mensen zich niet aan de regels houden, worden ze overgeplaatst naar andere asielcentra, in overleg met Vreemdelingenzaken. Het Rode Kruis neemt de klachten uit de buurt ernstig.""""
De ronde van België ? ![]()
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() akkoord , maar , tijdelijk of definitief ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Asielen moeten gesloten centra zijn.
Pas als Men zeker van integratie is kan men die tussen ons vrij laten . Ik vertrouw mijn land niet. Zij hebben geen inschattingsvermogen en huilen met de vijand mee . |
![]() |
![]() |