![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meestal krijgen we hier berichten in de stijl van "de meesten zullen hoe dan ook hier blijven"... Er wachten ons spannende tijden! Maar geen goede... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Algemeen zijn politiekers criminelen met ook oog voor eigen zak vullen eerst !!!!
Wat ze in Hongarije doen , had nooit gebeurd geweest , indien politiekers het Midden-Oosten niet hadden laten aanbranden !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() U trapt in de val van de linkse rakkers. De islam treft volgens hen nooit schuld, maar het Midden-Oosten is al sedert de 7e eeuw aangebrand, sinds het ontstaan van de islam. De islam heeft ondertussen al 300 miljoen doden op haar conto, and still counting. Het Midden-Oosten is zo goed als gezuiverd van de 'ongelovige honden'. De weinig overgebleven Christenen worden tot een bepaalde hoogte getolereerd, maar moeten onder de radar blijven om te overleven. Nu is Europa aan de beurt.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 23 oktober 2015 om 10:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eenderwelke politiekers oftewel polidioot , polizeiker , vertrouw ze nooit !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |