![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() Is het volgens jullie normaal dat de gezondheidsinspectie de mond word gesnoerd door een inspectie van huisvesting,ruimtelijke ordening,omdat het gaat over een sociaal appartement.Als je 635€ huur dan al sociaal kan noemen he.Het gaat om de gezondheid van een bijne 4-jarig jongentje.Is dit niet schandalig???Al 5 jaar ben ik tegen volkshuisvesting aan het vechten.Schimmels en vocht tijsteren heel het appartement.Doordat ik op 30 jarige leeftijd een hartaanval heb gehad hebben wij het finacieel niet breed en kunnen wij ons geen topadvokaat permiteren.Een mens die het moeilijk heeft nog dieper de grond induwen.Bedank Belgisch staat...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Voor hem en zijne portefeuille misschien wel, maar de gewonde burger wordt steeds met meer ongemakken geconfronteerd, en op hem hoeven ze blijkbaar niet te rekenen, want ofwel wil hij het niet zien ofwel is hij er te dom voor...........
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb een e-mail met alle plekken van de schimmels en de vochtplekken gestuurd naar verschillende kabinetten,enkel het kabinet van de heer Vandenbroucke antwoorde op mijn mail.Zelfs het kabinet van de heer Gabriels minister van huisvesting reageerde niet.En dan zou het er hier eerlijk aan toe gaan ja als je zwart ziet mischien dan word je vlug geholpen.Ik ben geen racist maar het is toch zo.In het gebouw naast mij wonen Georgiers die leven van het ocmw,ze wonen hier nog geen jaar maar ze hebben toch al 5verschillende wagens gehad.Waneer gaat men in dit land eens iets voor de Belg doen?Ik word uit mijn appartement gezet omdat ik mij geen dure advokaat kan permiteren en ook al heeft de gezondheidsinspectie ons appartement ongezond verklaard???Een regelrechte schande noem ik dat,de gezondheid van mijn zoontje gaat steeds meer achteruit.Het begon met aerosol en nu moet hij al twee keer per dag twee verscillende puffers nemen en bijna de hele winterperiode antibiotica.Als voor de ministers de gezondheid van een kind al niet meer meeteld waar gaat het dan eindigen met ons land???Ik begin mij stillaan af te vragen wat de heren ministers zo een hele dag doen als ze zich van de dagelijkse problemen al niet meer aantrekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() De heren ministers zijn nu nog enkel met stemmen en portefeuilles bezig, en wat er bij de brave burger leeft interesseert hun niet. Wanneer ze ergens een stem tekort komen, dan zullen ze nog eens aan je denken met loze beloftes, maar als het er op aankomt?
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() is't in orde gekomen,
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() De actieve welvaartstaat is er niet giekomen. Dat beseffen we toch wel zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paulus schreef:
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel schimmels ontstaan door de vensters te weinig open te zetten ook hé?
Douche en/of droogkas die te weinig ventilatie heeft.... Ik wil maar zeggen, eerst eens kijken en dan pas oordelen. En hoe meer je isoleert, hoe meer je moet ventileren (alwaar men zich dan vragen stelt over het nut van die isolatie maar soit)
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Voor 635€ sociale huur mag je wel schimmelvrij verwachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar bon. We hebben niets meer van deze brave man gehoord. Deze draad is zo oud dat er schimmel op staat.
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De oorzaak kan ook bij u zelf liggen hé?