![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://pallieterke.net/2015/10/wie-z...tigde-moslims/
Als je het Vlaams Blok met zijn 0 slachtoffers , als extreem beschouwd . Hou ga je dan de islam goedpraten ? Ik verwacht niet veel antwoorden . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het wetboek "de Koran" en het wetboek "de grondwet" botsen keihard met elkaar. Zo staat in de grondwet dat mannen en vrouwen gelijk zijn aan elkaar, dat mensen homo's niet mag discrimineren, dat men andere geloofsvormen moet respecteren etc. De Koran is een wetboek dat oproept tot geweld, haat en discriminatie. Moest auteur Mohammed vandaag leven, dan zat hij levenslang in de cel voor pedofilie, moord en verkrachting. De enige reden waarom het boek niet verboden is, is dat het zodanig veel volgelingen heeft dat het tot oorlog zou leiden. Om het begrip "gematigde moslim" te definiëren. Dat is een moslim die de Koran volgt, maar BINNEN de grenzen van onze eigen grondwet. Geen discriminatie tov ander geloof, vrouwen en homoseksuelen. Het grote probleem daarmee, is dat die "gematigdheid" als sneeuw voor de zon verdwijnt zodra ze met meer zijn. Ze houden zich nu gedeisd, en langzaam maar zeker worden de wetten van de Koran opgedrongen. Er zijn gematigde moslims, maar er is geen gematigde Islam en zeker geen gematigde Koran. Ik stoor me er heel erg aan dat men spreekt over "fundamentalisten, salafisten, extremisten.. " alsof dat ANDERE geloofsvormen zijn. Het uitgangspunt is exact hetzelfde, en naarmate de invasie voortduurt zal het zijn ware vuile gezicht laten zien. Omdat men niet langer in de minderheid is Wij leven in een maatschappij met 2 wetten. De grondwet versus de sharia Nu we steeds meer van dat gespuis Europa binnen halen, zullen verkrachtingen en geweld exponentieel toenemen en het zal tot een punt komen dat we moeten vechten voor onze eigen grondwet. Het fundament waarop deze maatschappij is gebaseerd. In Duitsland loopt het nu al volledig uit de hand
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Weeral dubbel..
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 31 oktober 2015 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Er bestaan gematigde moslims, die de Islam beleven binnen de grenzen van de grondwet. Maar er bestaat geen gematigde Koran.
Het fundament van de Islam is rot en strafbaar volgens de grondwet. Voor mij is de Islam zelfs geen geloof, maar een politieke ideologie zoals het fascisme van Adolf Hitler
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() "gematigde" moslims zijn moslims van wie hun waakvlammen op elk moment steekvlammen kunnen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeer juist. Zoals die moordenaars in Parijs, dat waren volgens de buurtbewoners ook 'brave, vriendelijke en gelovige jongens', laat ons maar zeggen: 'gematigden'. Tot de profeet in hun oren blies en het waakvlammetje veranderde in een steekvlam.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 31 oktober 2015 om 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |