![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie wordt er ook alweer altijd maar beschuldigd van voor de rijken te zijn, en anti-sociaal te zijn en nog van dien onnozelen bla bla ?
titel: Leefloon in april opnieuw omhoog link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20160216_02131220 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() bembem kan eens naar de quick gaan ipv de voedselbank !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... wie leeft er allemaal zoal van 'n leefloon?
't Zullen zeker weer de autochtone profiteurs zijn, want de verrijkers zijn hard aan't werken voor onze pensioenen, om nog te zwijgen van die arme hoogopgeleide oorlogsvluchtelingen die in 'n mum van tijd aan 'n job geraken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duidelijker zijn aub:
Di Rupo mag er fier op zijn. 26 jaar ononderbroken in de federale meerderheid ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Duidelijk voor mij is dat hier een n-va afficionado zit te cheeren met een door cd&v binnengehaalde maatregel in de taxshift. Schoof zit te cheeren voor kris peeters ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest, PR. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() 2% bij een inflatie van 1.4% is 0.6% en 0.6% bij veel te weinig om van te leven blijft veel te weinig om van te leven. Zeker als de inflatie vooral in de vaste kosten zit zoals energie en onderdak. Gelijk dat stijgt moogt ge de leeflonen +25% doen dan heeft het nog geen effect. De dogooders bij de voedselbanken en de zakateraars kunnen er maar wel bij varen. Wat gaan ze zich weer van hun beste kant kunnen laten zien. Kruipt leefloners kruipt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er is een moment dat je niet meer alles op vorige regeringen kunt steken, zeker niet als je daar zelf jaren hebt in gezeten.
Leefloon is een federale materie maar ook op Vlaams vlak zitten bevoegdheden om de armoede te bestrijden.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Waar was er ook alweer nog veel te halen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik je er aan herinneren dat ik al aangegeven heb dat ik op politiek vlak me situeer binnen de nva: - aan de extreem-flamingante, maar wel real-politieke kant - en op de sociale as, grenzend aan de centrum-linker kant ? .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De verhoging is bovenop de index. De verhoging van de huurprijs (die voor een sociale woning toch laag is), wordt verrekend in de index-aanpassing. Stout ! Zeer stout van jou. Voor straf gaan wij proberen om de sossen nog een extra 26 jaar lang uit alle meerderheden te houden. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan mij maar bashen omdat ik ambtenaar was. Ik, die het beste van mij gegeven heb, zo lang ... (ik was dan ook geen vakboungder bij de overheid ...) .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- verhogingen ingevolge de index-stijgingen, en - verhogingen supplementair daar boven op. Behalve als Di Rupo aan de stuurknuppel zit. Wat een geluk dat die 26 jaar ononderbroken armoede bestreden heeft .... .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Nee, omdat U ondanks een levenslange benoeming 15 jaar te vroeg aan de kant zijt gaan staan, vrijwillig!!, met behoud van 80% van uw wedde en vol dubbel pensioen!
U komt hier bashen op mensen die U moeten onderhouden vanaf uw geboorte tot uw dood. Die mensen moeten langer, harder en voor veel minder werken om uw weelde waarvoor je nooit hebt toe bijgedragen te financieren en U vindt dat normaal???? Trouwens, uw partij van de grote verandering is gedoemd om te imploderen! U heeft op het verkeerde paard gegokt! Laatst gewijzigd door demonen : 17 februari 2016 om 10:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Je weet toch dat de gezondheidsindex van tel is voor de huurprijzen? Sociale woning? Er zijn nog 70.000 wachtenden voor u. Braaf, zeer braaf van jou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() |
![]() |
![]() |