![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Er is iets dat mij verschrikelijk stoort, het feit dat wij mensen anno 2015 andere mensen nog als vreemdelingen zien!
Landen, grenzen, volken en nationaliteiten zijn volledig subjectief. Het enige opjectieve is dat wij 1 soort zijn, die leven op 1 planeet onze Aarde. Hoe is het mogelijk dat wij mensen die bewoners zijn van een miezerig klein blau-groen stipje elkaar als vreemdeling zien. Wij de Aarde, is zo nietig in het licht van het Universum. Wij zijn niet speciaal, onze planeet niet onze ster de Zon niet en zelfs onze Galaxie de Melkweg niet, allemaal gewoon en gemideld. Ons bestaan is nietig in de grootheid van het Universum, de Aarde is niet speciaal! Wij zijn zo ongeloofelijk klein. Is het dan echt nodig voor mensjes aan de ene kant van deze kleine aarde, om mensjes aan de andere kant die nouwelijks verschilend zijn "vreemd" te noemen? De ambities van de menselijke soort zijn niet onbenulige kleine zaken zoals een "natie staat zonder vreemdelingen" of een "onhafhankelijk Vlaanderen zonder vreemdelingen". En de ambities van de menselijke soort zijn niet om een lapendeken van volken te maken op onze geliefde planeet. Neen de ambities van onze menselijke soort is dat wij als 1 soort, verenigd in eenheid, een soort wordt die het grote Universum gaat verkenen en een interstellaire beschaving gaat worden waar geen 1 mens een vreemde is voor een ander! Als ons nageslacht in het jaar 5.000.000.000 over onze kleine mensen, op een kleine onbenullige planeet met kleine nog onbenulligere en bekrompen wereldbeelden hoort. Een kleine beschaving waar andere mensen "vreemd" worden genoemd en worden uitgesloten. Zal ons nageslacht dit zo belachelijk en vreemd vinden dat ze ons zien als achterlijke kleine holbewoners die geen benul hebben van waar de mensheid werkelijk naar toe ging! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In tegenstelling tot de topicstarter ben ik voorstander van diversiteit in plaats van eenheidsworst. De blanke soort, die erg succesvol is gebleken, dient behouden te blijven, die zou in een eenheidsworst immers verloren gaan. De aziatische (zoals chinese koreaanse Japanse enz) idem. Arabieren, Perzen enz ook. Zwart is nl. dominant. Er zou uiteindelijk een donkerbruine soort eenheidsworst overblijven. Neen bedankt.
Wat niet wil zeggen dat we elkaar als vijanden moeten bekijken, integendeel, wij zijn allemaal immers mensen die best goed met elkaar zouden kunnen opschieten, ieder op zijn eigen continent waar men dan als toerist naar toe kan reizen. Maar ideologieën zoals de islam staan vrede in de weg. Ironish genoeg 'religion of peace' genaamd. De islamcullers die diversiteit in de mond nemen om ons door mensen uit andere continenten, vooral dan van de islamlanden (cultuurvernietigers), te laten overspoelen zijn nu net diversiteit vernietigers.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 9 november 2015 om 20:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Banneling
|
![]() [quote=smiley;7886467]In tegenstelling tot de topicstarter ben ik voorstander van diversiteit in plaats van eenheidsworst. De blanke soort dient behouden te blijven, die zou in een eenheidsworst immers verloren gaan. De aziatische (zoals chinese koreaanse Japanse enz) idem. Arabieren, Perzen enz ook. Zwart is nl. dominant. Er zou uiteindelijk een donkerbruine soort eenheidsworst overblijven. Neen bedankt.
Wat niet wil zeggen dat we elkaar als vijanden moeten bekijken, integendeel, wij zijn allemaal immers mensen die best goed met elkaar zouden kunnen opschieten, Citaat:
Citaat:
Waarom zijn we zo verschillend ? en waarom zijn er verschillende continenten ? omdat alles een reden heeft of had ...elk in zijn eigen cultuur , dat was perfect.. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 9 november 2015 om 20:46. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]() Neen toch ?
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is maar 1 Aarde , help die om zeep , wat dan ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() No fucking way !!!!
Net zoals sommige het trots vinden om anders-kleurig te zijn , is er niets mee om blank te zijn , en daar trots op te zijn !! Klinkt dat racistisch ?? Wel , nee !! Wie dat wel vindt , waarom ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jomme' , dan kan'k die lekkere blonde stoot ni'm'r poepe
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt , mer doarom kan ze maaj nog wel .... euh .... poepe
![]() http://www.themusic-world.com/artist...bum/heyah_mama
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 november 2015 om 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is die andere draad, die over exact het zelfde ging en waar de 1ste reactie zo grappig was?
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
mee akkoord. Waarom moet persé alles bruin? Niet dat ik iets tegen die kleur heb. Maar wat is er mis met blank? Ik wil hen als vredelievende buur aanzien, op voorwaarde dat ze dat ook zijn. En dat blijkt niet. Gezien de agressieve invasie enerzijds en de ruime kweek van de andere rassen tov van de blanken anderzijds. Dit is geen vredelievende boodschap van hun kant. Dus, WEDERZIJDS respect waar mogelijk, in alle andere gevallen zelfverdediging en zelfbehoud. |
|
![]() |
![]() |