![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Sesamstraat moet zelfs geheel verdwijnen: | |||
Nee , gewoon NPO 1 houden |
![]() ![]() ![]() |
1 | 50,00% |
Via internet kan ook , dus .... |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Weg met die kinderachtige troep |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Kinderen horen geen TV te kijken |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik kijk zelf graag sesamstraat |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
cookie monster is een lul |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Wat boeit die NL-TV enorm |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Weg met de TV & internet |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik wil een kopjer koffie |
![]() ![]() ![]() |
1 | 50,00% |
Asjemenou , krijg nou wat !! ![]() |
![]() ![]() ![]() |
2 | 100,00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 2. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kabinet van slag over verbanning Sesamstraat
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...mstraat__.html Asjemenou , krijg nou wat !! ![]() Sesamstraat naar een themabetaalkanaal ![]() Citaat:
Citaat:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/tag/sesamstraat/ Politiekers snappen niks van mensen , blijkbaar enkel kijkcijfers !! Programma's uit hun eigen jeugdtijd zo ontmoedigen !! Ach ja , via het internet kan de jeugd ook kijken !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Iedereen kijkt alleen nog naar " vluchtelingen" heden ten daags
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb zo ook mijn grenzen:
No chocolate , no alcohol , no mayonaise , please ![]() Maar in nood chocolade met mayonaise , moet kunnen !! ![]() ![]() Voor de rest is't bijna zowat freeeeeeeet ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 19 november 2015 om 00:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar zijn de tijden van Theo en Thea en Villa Achterwerk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ze hadden het niet gehoord want ze hadden een banaan in hun oor. Wast het Bert of Ernie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |