Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 november 2015, 11:13   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Rp: Europees Grootste Volksverraadster!

Bron

Detail tekst:

Citaat:
Merkel letterlijk:
“En dan geven wij ook als burgers een duidelijk antwoord. Dat luidt: Wij leven van de medemenselijkheid, van de naastenliefde, van de vreugde aan de gemeenschap. Wij geloven in het recht van ieder individu om zijn geluk te zoeken en te leven, in het respect voor de ander en in tolerantie. Wij weten dat ons vrije leven sterker is dan welke terreur dan ook. Laat ons de terroristen het antwoord geven door onze waarden zelfbewust te leven. En door deze waarden voor heel Europa te bekrachtigen. Nu meer dan ooit.”
Je moet het lef maar hebben om dat nog te durven zeggen na al uw eigen idiote daden.
Oud 15 november 2015, 11:47   #2
ilfalco
Minister-President

Standaard

Dat die nog in de spiegel durft kijken....
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2015, 11:53   #3
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:

Je moet het lef maar hebben om dat nog te durven zeggen na al uw eigen idiote daden.
Waar ligt het probleem? U wenst de oorlog?
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2015, 11:57   #4
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Hollande heeft gezegd dat die er nu is....
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2015, 12:09   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U dient mij te verontschuldigen dat ik dat als een enorm zwakke reactie catalogeer.

Ik ben totaal geen fan vaan oorlogen en die hoeven er voor mij ook niet te komen, wat dan weer niet belet, dat de situatie op huidig ogenblik de spuitgaten uitloopt en er toch één en ander op zijn punt dient gesteld te worden.

Misschien zie ik dat wel weer verkeerd.
Oud 15 november 2015, 12:12   #6
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Waar ligt het probleem?
Oh, bij het wij en zij gebeuren, iets perfect menselijks.

Citaat:
U wenst de oorlog?
Ik niet, ik heb het veel te goed op't moment.
Maar we wonen in de Dar-El-Harb nietwaar.
Oud 15 november 2015, 12:13   #7
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Merkel is al veel langer volledig doorgedraaid... De vraag is hoe lang dit nog zal duren.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2015, 12:16   #8
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, wij wensen veilig te zijn voor terrorisme.
Wij wensen beschermd te worden door de staat, daarvoor worden ze betaald met belastinggeld.

Wij wensen dat de oorlog ginderver NIET ingevoerd wordt naar bij ons omdat wij daar geen uitstaan mee hebben.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2015, 12:42   #9
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bron

Detail tekst:

Je moet daar helemaal geen lef voor hebben, iedereen heeft immers recht op vrijheid.
Wat echter word vergeten is dat de vrijheid van de ene stopt waar die van de andere begint.
De vrijheid van een vluchteling om naar hier te komen stopt dus op het ogenblik dat onze vrijheid in gevaar komt.
En dit is men politiek vergeten.
Vele vergeten of weten niet dat Merkel is opgegroeid in Oost-Duitsland onder het toenmalige communistische bewind.
Zij denkt hierdoor dat de huidige asielzoekers op dezelfde manier denken als de toenmalige Oost Duitsers.
Wat zij en met haar veel andere politici en burgers over het hoofd zien, is dat deze vluchtelingen NIET bereid zijn om hun oude cultuur en gewoontes op te geven. Terwijl de mensen uit de Oostbloklanden het juk van het communisme afwierpen en terug naar hun oude cultuur konden.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2015, 14:59   #10
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Merkel is al veel langer volledig doorgedraaid... De vraag is hoe lang dit nog zal duren.
hebben ze daar geen impeachment procedure in Duitsland?
Maar ja, niemand zal daar zijn nek durven uitsteken, zijn postje en vet salaris in gevaar brengen
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2015, 16:31   #11
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ze heeft Duitsland en de andere Europese landen vermoord punt
Oud 15 november 2015, 16:38   #12
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Every, nog nooit heb ik een massale reactie van zogezegd "gematigde" moslims zien ontstaan. O ja, links of rechts wel een of andere imam die poogt een sussende verklaring af te leggen en die (natuurlijk, of wat had je gedacht) die ons komt vertellen dat de terroristen slechte moslims zijn. Maar een noemenswaardig massaal protest van de islamitische allochtonen hebben we nog nooit meegemaakt. Wat moeten we daar van denken? Islamitisch fatalisme? "Inch'Allah"?
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2015, 17:03   #13
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Every, nog nooit heb ik een massale reactie van zogezegd "gematigde" moslims zien ontstaan. O ja, links of rechts wel een of andere imam die poogt een sussende verklaring af te leggen en die (natuurlijk, of wat had je gedacht) die ons komt vertellen dat de terroristen slechte moslims zijn. Maar een noemenswaardig massaal protest van de islamitische allochtonen hebben we nog nooit meegemaakt. Wat moeten we daar van denken? Islamitisch fatalisme? "Inch'Allah"?
Misschien denken die 'vanbinnen' wel: Goed gedaan mannen!!!
Oud 15 november 2015, 17:21   #14
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
hebben ze daar geen impeachment procedure in Duitsland?
Maar ja, niemand zal daar zijn nek durven uitsteken, zijn postje en vet salaris in gevaar brengen
Zelfs de Beierse CSU lijkt ingebonden te hebben. Zo'n schrik van Merkel ?
Oud 15 november 2015, 17:23   #15
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Uit de link van de OP:

"Daarbij blijft het dus: de kanselier gaat zondermeer “haar eigen weg” zonder rekening te houden met het land en het volk. Sinds gisteren kleeft er in ieder geval bloed aan de handen van de bondskanselier."

Wat die zotte trien uit haar botten slaagt, ligt geheel in lijn met wat onze politieke minkunkels uit hun poco-strot wringen:

[i]"Eerste minister Charles Michel (MR) heeft zondag in de Kamer een oproep tot verdraagzaamheid gelanceerd na de aanslagen in Parijs. “De daders liegen als ze zeggen dat ze doden in de naam van Allah, ze doden in de naam van haat. De islam is een vreedzame godsdienst vol mededogen”, zei hij.
Volgens Michel misbruiken de terroristen de islam in hun strijd voor een totalitaire staat. De islam heeft niets te maken met terrorisme, benadrukte de premier."[/
I]

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151115_01971430

Bloed aan de handen van de EU-psychoten ?
Eerder een genocide, zou ik zeggen, maar Europa moét en z�*l dan ook islamitisch worden, want de elite zegt het.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 15 november 2015 om 17:25.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2015, 18:35   #16
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien denken die 'vanbinnen' wel: Goed gedaan mannen!!!
Zij maar zeker !
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2015, 18:38   #17
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
De reactie van een moslima gezien .

O ja zij betreurde wat er gebeurd is in Parijs, maar wel omdat dit de Islam in een slecht daglicht stelde en de moslims nu op straat misschien daarom worden uitgescholden.
Puur zelfbeklag dus, maar over de slachtoffers/doden zelf , geen woord.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 04:01   #18
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Dat die nog in de spiegel durft kijken....
Da' spiegelbeeld is al lang weggevlucht !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 16:30   #19
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Uit de link van de OP:

"Daarbij blijft het dus: de kanselier gaat zondermeer “haar eigen weg” zonder rekening te houden met het land en het volk. Sinds gisteren kleeft er in ieder geval bloed aan de handen van de bondskanselier."

Wat die zotte trien uit haar botten slaagt, ligt geheel in lijn met wat onze politieke minkunkels uit hun poco-strot wringen:

[i]"Eerste minister Charles Michel (MR) heeft zondag in de Kamer een oproep tot verdraagzaamheid gelanceerd na de aanslagen in Parijs. “De daders liegen als ze zeggen dat ze doden in de naam van Allah, ze doden in de naam van haat. De islam is een vreedzame godsdienst vol mededogen”, zei hij.
Volgens Michel misbruiken de terroristen de islam in hun strijd voor een totalitaire staat. De islam heeft niets te maken met terrorisme, benadrukte de premier."[/
I]

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151115_01971430

Bloed aan de handen van de EU-psychoten ?
Eerder een genocide, zou ik zeggen, maar Europa moét en z�*l dan ook islamitisch worden, want de elite zegt het.
Je verwacht toch niet dat er ook maar 1 politicus is die gaat durven zeggen dat de Islam oorlogszuchtig en mensonterend is?
Europa is te veel afhankelijk van de grondstoffen in te veel moslimlanden omdat er een politicus ook maar 1 uitspraak tegen de Islam durft te doen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 16:32   #20
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
De reactie van een moslima gezien .

O ja zij betreurde wat er gebeurd is in Parijs, maar wel omdat dit de Islam in een slecht daglicht stelde en de moslims nu op straat misschien daarom worden uitgescholden.
Puur zelfbeklag dus, maar over de slachtoffers/doden zelf , geen woord.
Dat is typisch
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be