![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ese-kust.dhtml
Ik ben geïnteresseerd in zo'n aanbieding , en u ?? Wat zou u doen , mocht u zo een eiland bemachtigen ?? Alvast 8 wetten die ik voorschrijf: 1) I'm King Cookie !! 2) Ik heers , mijn wil is wet , maar suggesties zijn welkom !! 3) Iedereen verplicht 1x per jaar 1 boke met pindakaas te eten 4) Niemand mag een ander iets verbieden te eten 5) U mag eten wat uw wil , wel 1x per jaar punt 3 doorstaan 6) Landverraad = raus + eigendommen achterlaten 7) Geen tax 8) Naaktstranden voor vrouwen toegestaan
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 21 november 2015 om 04:05. Reden: u |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laat maar.
Punt 2 verkloot het.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 21 november 2015 om 05:53. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U hebt het idee niet door.
De man heeft een onbewoond en door zee omringd stukje Canada gewonnen. De Canadese wetgeving geld nog steeds. Maar als eigenaar kan men natuurlijk eigen regeltjes opleggen, zolang ze niet in conflict komen met de Canadese wetgeving. Dus punt 7 gaat falikant de mist in. De Canadese overheid is al even geldhongerig als de Blegische.
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik hou een referendum over onafhankelijkheid, verklaar de boel onafhankelijk en vraag dan steun aan bij de buurlanden voor de heropbouw na deze burgeroorlog.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik protesteer tegen punt 8. Waarom de mannen de aanblik van naakte vrouwen gunnen en het tegenovergestelde niet?
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Welke soort hondachtig beest kruipt daar tegen die rotsen?
![]()
|
|
|
#7 |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Cookie, ik dacht dat je slechtziend waart. Bekijk je ze dan ook zoals blinden en slechtzienden iets of iemand bekijken?
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 21 november 2015 om 17:25. |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
@ maddox , dat het Canadees bleef wist ik wel ,
maar .... ik droomde effe verder @ DewareJakob http://static1.fjcdn.com/comments/42...112e41f79e.jpg http://photos1.blogger.com/blogger/2...%20blindes.jpg Op de tast ?? Foei Ik heb al wel grappige voorgehad , dat wel Iemand die voor m'n neus staat zie ik niet haarscherp , maar .... ik zeg ALTIJD dat ik slechtziend ben , maar .... ook ben ik geen gulzige snoeper Er zijn wel vrouwen die zich onnozel tegen mij gedragen , en kan ik hen voor schut kan zetten , ZONDER aantastelijk te zijn , want anders wordt het ongewenste intimiteiten , maar .... reken maar dat ik ze zeker wel voor volle joker zet !! Citaat:
I'm the lord , and i have spoken Of voer oorlog tegen mijn eiland , winner takes all
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Heineken vlakbij en bij de vleet.
|
|
|
#11 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Als die Canadezen slim zijn sluiten ze tijdig de grenzen. Voor je het weet zit het daar vol met die immigranten en eens dat addergebroed binnen zit krijg je het niet meer buiten
|