![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijlange niet. Wij moeten heel dat religieus gedoe niet, dat is alles.
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat had je verwacht? Een hoger opgeleid meisje dat zich plots bekeerd tot de meest misogyne, homofobe, rascistische en gewelddadige leer die er in de wereld te vinden is. Ik zou daar ook serieuze problemen mee hebben als dat een vriendin van mij was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrijheid ok (die juffrouw is niet lastiggevallen), maar verwacht geen applaus.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En besef dan dat ge ongeveer gedaan hebt wat dat meiske ook wilde nagaan. Fascisten, daar houdt men niet van. Daar komt het gewoon op neer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Silke haar vrienden begrijpen niet dat islam vrede is.
Arme Silke.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Islam is immers vrede en niemand heeft er bezwaar tegen als een moslim meisje met een andersgelovige thuiskomt. U heeft trouwens niet zo goed geluisterd. Ze vertelde er ook bij dat haar beste vriendinnen er helemaal geen punt van maakten. Maar ik verwacht natuurlijk niet dat ge nu nog gaat reageren, dat zijn we immers niet van u gewoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mocht ze de pinne-muts van de KKK hebben gedragen hebben , dan ook ging ze vermeden worden . Dat het aanbidden van een warlord met pedofiele en anti-vrouw eigenschappen niet goed valt bij mensen . Wat is daar zo verbazend aan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat niet de bedoeling van dat specifiek signaal?
"Ik ben Moslima, en iedereen die geen directe familie is moet van mij wegblijven, anders krijg ik als moslima veel problemen en kan ik zelfs verminkt of gedood worden om de familie-eer te redden".
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[OFF-Topic] Zelfs uithuwelijken vind ik 100% fout !! [/OFF-topic] ON-Topic:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 oktober 2015 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De doorsnee Vlaming is misschien niet echt slim maar hij is ook niet zo dom dat hij niet inziet dat de Islam niet deugt. En een vrouw die zo dom is dat ze zich als moslima gaat gedragen mag gestenigd worden want dan zal ze weten waarmee ze bezig is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zit onze ruimdenkende Guinevere nu weer?
Draadjes opstarten en met de staart tussen de benen afdruipen is toch de bedoeling niet ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als ge het woord Vlaming wilt besmeuren zijt ge prima bezig. Ik voel niks dan afschuw voor kortzichtige mensen die denken zoals gij dat doet. Maar ik moet bekennen: tegenwoordig moet ge voorzichtig zijn om dat hardop te zeggen. Het ergste vind ik nog dat ik aan de toog (als mensen een pint ophebben durven ze hun façade van schone schijn al eens laten vallen) mensen uit het onderwijs deze achterlijke ideeën hoor verkondigen. Ben ik nu de enige op dit forum die de mening van Guinevere deelt? Dat zou mij één zaak duidelijk maken. Ik hoor hier niet thuis. Laatst gewijzigd door pajoske : 13 oktober 2015 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als morgen een vriendin mij laat verstaan dat zij toetreedt en moslima wordt, kan zij het ook schudden, dan scheiden onze wegen. Trouwens, zij zou dan in een dermate andere wereld terechtkomen, waar ik niet meer in zou passen.
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |