![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooruit vanaf morgen zal er weer worden gefouilleerd aan alle ingangen van shoppingcentra
Na Parijs was dat ook het geval...vooral oude dametjes van 90 met hun rollator werden het grondigst gefouilleerd. Ik kreeg het op een moment zo op mijn heupen hiervan dat ik tegover zo'n security uit mijn krammen schoot....Ik weet het zou niet mogen ...die mens doet ook maar zijn werk maar dat ze potverdomme fouilleren wie een reeel gevaar vormt ipv onze oudjes te gaan viseren http://www.hln.be/hln/nl/36484/Aansl...stations.dhtml |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet zou mogen? Correctie, het mag niet, maar het zou godverdomme moeten. Net als Jambon zijn lumineuze vingerafdrukken-database voor alle Belgen idee nadat hij onderhandelt had over misdadigers met Marokko. Vast Jan en Piet enzo.
Racial profiling toelaten, dat zou pas 5 minuten politieke moed zijn.
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men moet vreemdelingen fouilleren. Moslims.
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wees gerust, dat wordt op dit moment volop tijdelijk in de praktijk gebracht. |
|
![]() |