![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op dit ogenblik hebben 99 [font=Verdana][size=2]webpagina's, portaalsites, geschiedenisfreaks, politieke sites, webblogs, persoonlijke webpagina's enz. één of meerdere link(s) opgenomen naar mijn website Baron Jean de Sélys-Longchamps, waaronder vele die niet van de minste zijn![/size][/font]
[font=Verdana][size=2][/size][/font] Zie Link Partners: [font=Verdana][size=2]http://users.pandora.be/amarcord/selys/links002.html[/size][/font] Door pagina's aan elkaar te linken worden ze door zoekmachines sneller opgespoord, het systeem werkt dus wederzijds en in ieders voordeel. Zonder dat je er veel voor moet doen stijgt je eigen webpagina in de resultaatlijst bij een zoekopdracht. Wil je veel gevonden (en/of gelezen) worden, is het belangrijk dat je webpagina bovenaan komt te staan. Linken is daartoe één van de middelen. Mijn vraag: wie wil de honderste zijn die een link opneemt op zijn/haar webpagina naar de Baron? In ruil volgt zoals steeds een link naar zijn/haar pagina terug, en in het geval van de 100ste een speciale vermelding. Aanmelden kan zoals steeds op mijn emailadres: [email protected]
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 2 oktober 2004 om 07:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. De waarde van de pagina waarop de link staat: een link van een site die zelf laag in de ranking staat, is minder waard dan een link van een site die hoog in de ranking staat. 2. Hoeveel andere links er op die pagina staan: elke pagina kan, door naar anderen te linken, een bepaalde score "uitdelen". Die score wordt echter verdeeld onder het aantal links. Hoe meer links op een pagina, hoe minder elke link waard is en hoe lager de score die je ermee "uitdeelt" aan de site waarnaar je linkt. Het gemiddelde van de waarde van alle links naar jouw site is een belangrijke factor in de ranking van jouw site. Links van een pagina met een slechte ranking en/of heel veel andere links kunnen dat gemiddelde naar beneden halen. Meer links betekent dus niet de facto een hogere ranking. Langs de andere kant, bij Google doen ze hun best om het doorgronden van het werkelijke rankingsysteem zo moeilijk mogelijk te maken (om valsspelen te voorkomen). Best mogelijk dus dat ze morgen een heel ander systeem gaan gebruiken. ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Seffens krijgt ge nog een aanvraag van 't Sintmaartensfonds, ANZ, de IJzerwake of KOSMOS of www.flomsblock.org. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ps: de url die je opgeeft is buiten werking. ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() www.b-u-b.be linkt ook naar je site hoor. Krijgen wij de eer?
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben de rotzooi gewist en zijn als boetedoening te voet naar compostella getrokken.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Ik weet wel dat Bruno Yamine naar me linkt maar da's al een tijdje zo en ik heb trouwens meteen teruggelinkt naar hem. ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Ondertussen ben ik al weer over de honderd: 103 namelijk. Iedereen bedankt voor de betoonde belangstelling, hop naar de 200!
![]() De laatste bijgekomen linkpartners zijn deze: ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Heb ik zo'n slecht geheugen? ![]()
![]() |