![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Bent U voor een Europese CIA? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
1 | 8,33% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
9 | 75,00% |
Ik ga een beredeneerd antwoord formuleren |
![]() ![]() ![]() |
2 | 16,67% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Europese inlichtingendienst of CIA is vandaag niet relevant', zegt Europees terreurexpert Gilles de Kerchove in een gesprek met deze krant dat dinsdag verschijnt.http://www.tijd.be/dossier/Europaree...3140.art?ckc=1 Bent U voor zo'n Europese CIA-dienst? Laatst gewijzigd door zonbron : 2 december 2015 om 02:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is geen kwestie van voor of tegen te zijn, maar 28 verschillende landen krijg je daar nooit op één lijn. Er komt geen Eur. CIA, zoals er ook geen Europese FBI komt, en zeker geen Europees leger.
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Moest er geen georganiseerde misdaad bestaan en zouden er niet zoveel (vooral linkse) politici daar banden mee hebben zou ik ja zeggen.
In de echte wereld echter wordt dat dus een instrument in handen van de wereldwijd georganiseerde misdaad. Om effectief te kunnen werken heeft een serieuze geheime dienst serieuze middelen nodig die gebruikt worden door kleine groepen. Hoe groter een groep, hoe groter de kans op infiltratie. Tevens zouden de leden van zo een groep die betrapt worden op een deal met gangsters de straf moeten krijgen voor ALLE DADEN die door die groep ooit gepland en of uitgevoerd werden. Me dunkt is dat de enige reële verzekering tegen 'foutjes'.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Geen 'Prins Laurent for president' optie?
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een geheime dienst mag heus wel een beetje met de tijd meegaan, maar dan wel op alle gebieden, uiteraard broodnodig. Maar aan fundamentele rechten mag NOOIT gesleuteld worden. Een samenleving op zich moet in staat zijn de effectief gevaarlijke elementen te herkennen en is dat meestal ook. Veel beter dan 'diensten'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "We kunnen dat niet." Typische reactie van VS geindoctrineerden. Op het randje van verraad. Zo'n mensen dienen verwijderd te worden uit machtsposities.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 2 december 2015 om 22:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heeft tot heden geen enkele terrorismeaanval gestopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wie het niet wist, "spoel Uw privacy door de plee":
http://www.powned.tv/nieuws/binnenla..._doei_pri.html Zelfs via derden binnenbreken op Uw PC dus. No go. Laatst gewijzigd door zonbron : 3 december 2015 om 00:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wanneer je onkruid in je gazon hebt behandel je dat best niet met de middelen die je gebruikt om je gras gezond te houden. Je behandelt die met middelen waar ze aan kapot gaan... Tenzij je natuurlijk de voorkeur geeft aan een tuin vol onkruid. Ben jij pro sharia?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Olli II dus. edit: en ik heb geen onkruid in mijn gras, enkel wat paarden- en konijnenkeutels... ik zal alles pogen op te ruimen tegen dat meneer komt. DankUwel Laatst gewijzigd door zonbron : 3 december 2015 om 01:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zijn woordkeuze is fout : het is wel relevant alleen zie ik de samenwerking tussen al de landen nog niet mogelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In theorie ben ik hiervoor maar Europa kennende draait zoiets sowieso op een sisser uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De aanslagen in Parijs zijn van een dergelijke grootschaligheid dat het erop lijkt dat de inlichtingendiensten ze hebben laten plaatsvinden.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 5 december 2015 om 16:37. |
![]() |
![]() |