Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 december 2015, 11:31   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Adopties uit Ethiopië stilgelegd

Bron

Detail tekst:

Citaat:
Na problemen in Oeganda en Marokko, worden nu ook adopties uit Ethiopië stilgelegd. Daardoor staan 18 gezinnen in de kou.
Moest men volledig platleggen dat adoptie gedoe in de zin van dat men die mensen ginder eens moeten gaan uitleggen dat ze hun kweekgedrag maar eens moeten aanpassen daar ze uiteindelijk niet voor hun boreling/kindje kunnen zorgen en het laten verhongeren/ziek worden/laten opvreten door de vliegen maar dan wel om hulp gaan schreeuwen???

Ik vind dat zelfs slechte mensen om zo te blijven kweken, goed wetende dat ze voor de boreling niet gaan kunnen zorgen.

Dan heb je die mensen die er eentje weten te adopteren om dat kind een 'normaal' gezond leventje te geven.

Sta er wel even bij stil dat de meeste geadopteerde kinderen uiteindelijk toch op zoek gaan naar hun echte ouders.

Ik 'hoop' dat ik dat weer totaal verkeerd ingeschat heb.
Oud 9 december 2015, 13:24   #2
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Vind je dat ze die babies moeten spietsen op het dorpsplein?
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2015, 13:56   #3
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Vroeger was dat hier ook normaal. "Ik heb een baby die niet naar mijn welbevinden is, die gooi ik wel even van de rotsen."
Oud 9 december 2015, 13:58   #4
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Vroeger was dat hier ook normaal. "Ik heb een baby die niet naar mijn welbevinden is, die gooi ik wel even van de rotsen."
Woon jij in de Ardennnen?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2015, 13:59   #5
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Woon jij in de Ardennnen?
Vondeling leggen dan, hé. Dat is algemener.
Oud 9 december 2015, 14:28   #6
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Ik weet niet hoe jij het leven vroeger zag, maar voor de meeste mensen was het leven hier pakweg 300 jaar terug zeer kort en zeer brutaal.
Oud 9 december 2015, 15:59   #7
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:

Moest men volledig platleggen dat adoptie gedoe in de zin van dat men die mensen ginder eens moeten gaan uitleggen dat ze hun kweekgedrag maar eens moeten aanpassen daar ze uiteindelijk niet voor hun boreling/kindje kunnen zorgen en het laten verhongeren/ziek worden/laten opvreten door de vliegen maar dan wel om hulp gaan schreeuwen???

Ik vind dat zelfs slechte mensen om zo te blijven kweken, goed wetende dat ze voor de boreling niet gaan kunnen zorgen.

Dan heb je die mensen die er eentje weten te adopteren om dat kind een 'normaal' gezond leventje te geven.

Sta er wel even bij stil dat de meeste geadopteerde kinderen uiteindelijk toch op zoek gaan naar hun echte ouders.

Ik 'hoop' dat ik dat weer totaal verkeerd ingeschat heb.
Artsen zonder grenzen kunnen die niet uitleggen wat een anticonceptie is ? ah ja ze kunnen nog eens niet lezen en schrijven alleen dierlijke instincten volgen in die landen... we zijn nog maar 2015 hé.. de middeleeuwen ,

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 9 december 2015 om 16:01.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2015, 16:22   #8
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Merovech Bekijk bericht
Adoptie is het boosaardigste wat men kan doen, een kind hoort bij zijn/haar familie thuis en behoort op te groeien in de omgeving waar het geboren is. Adoptiekinderen zijn diepongelukkig.
Met adopteren vanuit Ethiopië is nog een ander ding mis, namelijk het is een ander ras, rassenvermenging is het domste wat men kan doen. Dus er kan sowieso een verbod komen op het adopteren uit Afrika, zuid Amerika en Azië.
jawatte ! normaal zou het zo moeten zijn ja , sommige kinderen zijn beter af met een adoptie hoor , owee een gestoorde of criminele omgeving om in op te groeien? beter af in een goeie kostschool of bij een pleeggezin...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be