![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
Bekijk resultaten enquête: Brengt facebook met hun 'ludieke' actie tegen Belgie onze veiligheid in het gedrang? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
2 | 25,00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
5 | 62,50% |
Ik ga een beredeneerd antwoord formuleren |
![]() ![]() ![]() |
1 | 12,50% |
Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fakeboek gaat de strijd met de Belgische staat aan en blokkeert toegang tot sites voor niet leden? Brengt dit de Belgische 'veiligheidsstaat' in het gedrang in het gedrang. Of mss helpt smoelenboek onze overheid juist uit de 'penarie'...
Vast staat dat het nu nog moeilijker zal worden om te weten wie wat bezoekt op die 'sociale' site. Wat denkt ervan? |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit verhaal krijgt nog een staartje.
Lezen is weten. Deze faceboeksite is NIET geblokkerd voor niet leden: https://www.facebook.com/notes/alex-...3678944202929/ Volledige C/P: 03 Dec 2015 - An update on this issue is available here. Laatst gewijzigd door zonbron : 10 december 2015 om 22:30. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1. Het gaat om het volgen van bezoekers op sites waar een Facebook like-knop op staat. 'De terroristen' hebben gewoon een Facebook-account en de inlichtingendiensten lezen die nog steeds zonder problemen mee. 2. Het blokkeren van niet-facebookers op sites van Facebook om DoS-attacks tegen te houden is een leugen, want er zijn 5 miljard andere websites die dat niet nodig hebben om zulke aanvallen te stoppen 3. Stellen dat een browser tracken nodig is om DDoS-attacks te stoppen is een nog grotere leugen, want a) deze gebeuren niet via een standaard browser b) deze komen niet van 1 partij en c) iemand die een DDoS aanval op Facebook gaat lanceren zal gemiddeld genomen niet het type oen zijn dat de cookies van Facebook rustig hun werk laat doen Dat een werknemer van Facebook zo'n truut durft te schrijven is al een afgang van formaat, maar deze wordt nog overklast door nitwits die zonder nadenken of kennis ter zake CP'en |
|
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerder viel al te lezen dat ...
Citaat:
Ik voel mij niet geroepen om smoelboek te moeten gebruiken dus wil in ook niet achtervolgd worden door hun 'diensten'. Kan ik sites niet meer bereiken van zaken en andere diensten die er dan wel weer fan van zijn dan is dat ook zo. Citaat:
Opdringerig zijn ze best wel.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er is al een omwegje voor geschreven belgiumbook of zo. Kan je toch nog kijken
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U hebt het ook opgemerkt. @Klein Licht zag het jammer genoeg niet. Nog eens in de verf zetten: "Alle Belgische browsers van niet-Facebook-gebruikers zullen we dan moeten beschouwen als mogelijk gevaarlijk. Mogelijks zullen we dan van de Belgische Facebookgebruikers moeten eisen dat ze zich op een andere manier gaan identificeren, of gaan we andere technische middelen moeten vinden om hen te beschermen." |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Facebook heeft het recht niet om zomaar iedereen te volgen op het net omwille van commerciële redenen. En de redenen die ze gebruiken om alle Belgen zonder account te blokkeren zijn drogredenen, ze willen de overheid gewoon onder druk zetten omdat ze niet meer mogen doen wat ze willen.
Anderzijds zijn er nog meer dan genoeg andere sites die hun gebruikers volgen, ik denk maar aan Google en een groot aantal commerciële websites. Die mogen dan ook onmiddellijk stoppen daarmee. |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel drama. Afsluiten voor een paar dagen en het zal rap geregeld zijn.
#11 |
Minister
|
![]() Een FB account ? Wat is het probleem? iedereen heeft er één of meerdere. Ik ken r die er een stuk of tien hebben. En dan?
#13 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vond dat zaakje (FB) al van in het prille begin vrij opdringerig overkomen. Natuurlijk zijn er nog andere 'spelers' die alles volgen wat men doet.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() hahahhaaha stomme facebook,
kreeg totale block v 7 dagen gisteren he, wegens te erg anti islam posting op rechtse pvv fb group. Ok het is goed dat zij mij 7 dagen blocken nu, ik kan ook geen berichten sturen, heel goed en ik moet hen zo meteen toch ervoor bedanken, want ik ben sedert vorig jaar nov dus totaal verslaafd geraakt aan facebook. Ik heb gisteren alle facebook data opgevraagd, en schrik niet: 920 pagina's zitten messagen, berichten rondmailen op fb, meeste suicidale, eenzame, depressieve berichten aan meiden die mij paranoide maakten. wat een shit zeg, Wall posting op facebook overal totaal: 337Pagina's, 134.442W ja ik ben al een jaar verslaafd aan facebook, stom hoor, schiet er niets mee op. Zou er facebook zijn in Allah LOka en Krishnaloka of in de Hel waar ik al een elitaire, demonic business class VIP ticket heb van Satan??? ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door dewanand : 24 december 2015 om 17:40. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
is het nepargument van de Facebook-nazi'z dat de veiligheid in het gedrang komt als niet-leden de toegang tot de site behouden.
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien mensen als ik toegang zouden hebben zou de veiligheid in het gedrang komen, is de argumentatie. Mijn antwoord als overheid zou zijn om de site offline te halen. Het gezever zou niet lang duren, mijns inziens.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 24 december 2015 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het betreft Amerikaanse veiligheidsagenten, laat ons duidelijk zijn. |
|
![]() |