![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Achter de schermen van de wereld politiek gebeurd vanalles die het daglicht niet mag zien. De wereld word geregeerd door verscheidene organisaties zoals de illuminatie, vrij metselarij, politici hebben dubbele agenda, wereldleiders komen samen in bohemian grove, wereldwijd is militaire actie aan de gang " Jade Helm 15" , zogezegde oefening van Amerikaans leger. Rusland provoceerd de hele wereld. WOIII? ? Christenvervolging door IS, het wespennest in het midden oosten word alsmaar woeliger. De nieuwe wereld orde wil het aantal mensen op de wereld sterk terugbrengen. Mensen zullen gedwongen worden om een chip in te planten RFID-chip . Alle tekenen van de eindtijd worden meer en meer geopenbaard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bezie niet alleen maar alle mogelijke ellende, de eindtijd dus.
Maar bekijk ook de nieuwe tijd van de toekomst om daarmede de problemen van het heden te kunnen overwinnen. Lees de nieuwe Bijbel en gooi die oude in de prullenmand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik lees mijn bijbel, OT en NT en geloof dat Jezus terugkomt om zijn volk te halen. Maar ik wil gewoon eens dat de mensen hun ogen opengaan en zien wat er zich allemaal afspeelt. Er zijn zoveel mensen enkel nog met zichzelf bezig, zeker in de westerse maatschappij
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ook hem is het niet gelukt om koning der joden te worden ( messias ). Nog steeds kijken fundamentalistische joden uit naar een messias. Het N.T. is een mysterie - cultus wat door Paulus bedacht is met Jezus als hoofdpersonage https://nl.wikipedia.org/wiki/Mysteriecultus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Het joodse volk verwachtd inderdaad de messias, een grote koning die de Rimeinen zou buitensjotten. Ze begrepen niet dat Jezus hun echte redder was. Nu zijn er steeds meer en meer messiaanse Joden die wel geloven in Jezus Christus en ook in zijn terugkeer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() We are dead anyway. Why bother?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Als ik met die gedachte zou rondlopen , zou ik er beter direct een eind aan maken. Dat is wat satan wil, de mens doen afkeren van God in het verderf. Zijn hoogmoed als hoofdengel heeft hem de das omgedaan. Daarom is hij nu een gevallen Engel , en uit jaloesie keert hij zig tegen de mensheid. Maar t is niet zo dat hij voorkomt als een persoon met hoorntjes enzo. Hij doet zich voor als een engel des lichts, hij is een meester in camouflage zodat de mens word verward en verleid. Jawel satanisme bestaat ook, en is dichter dan je denkt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Zelden dat men in deze tijd nog iemand bang kan maken voor duivels en demonen. Daarvoor moet je al naar de moslimlanden. Maar goed, als die onzin je in leven houdt maakt het niet zoveel uit. Al eens gedacht om van dit leven te genieten en zin te geven aan dit bestaan of is dat ook al ' duivels '? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() haha, grappig. ik ben een gewone moderne man, gewoon gekleed. t is grappig dat mensen direct denken dat je nog leeft in de middeleeuwen. dat is het bewijs dat mensen ziendeblind zijn. Er staat genoeg op internet met bewijs dat er meer aan de hand is dan dat mensen denken. Door de media worden de mensen dom gehouden. controleer eens op internet wat je vind ivm illuminatie, bohemian grove . . .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wel de moeite eens bekeken te hebben. Het is trouwens god die ons verliet na de kennis en de duivel die ons alles leerde. Toegegeven, het is meer dan eens gebleken dat wij te dom/beperkt zijn met kennis om te gaan. Als alles dan toch 1 is, best nemen wat werkt? Waar bracht god ons en welke god? Jawhe? Elohim? Allah? The force? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Ik weet niet of je in de bijbel hebt gelezen? De bijbel zal altijd blijven bestaan,
wat u de nieuwe bijbel noemt? lees dan eens de laatste zinnen in openbaringen : voeg niets toe aan dit boek, en haal ook niks weg uit dit boek. Zoniet zal je de heilige stad niet binnengasn en niet mogen eten van de levensboom. Wetenschap en onderzoek mogen en moeten bestaan, maar dan in samengang met het woord van God. De mens is zeer inteligent, maar dit staat soms in de weg om tot geloof te komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je dat geloofd moet je wel zéér naïef zijn. Men heeft meer dan honderd jaar niet anders gedaan dan bijgevoegd en weggelaten. Idem dito met het N.T. . Dan heeft men nog alle documenten die tegenstrijdig waren met de evangeliën systematisch laten verdwijnen. En jij komt hier aanzetten met complottheorieën zoals bv. de Illuminatie ? Laat me niet lachen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Het zijn geen complottheorieën, 9/11 vb denk je echt dat osama hier achter zit?
De Amerikanen hadden een reden nodig om zich te verantwoorden voor een oorlog tegen osama. Saddam Hoessein, Osama Bin Laden, Kadafi, IS, allen opgeleid of gesteund door het westen. Ze wilden zich afscheuren van het westen. Daar zijn ze in het westen niet mee akkoord want dan hebben ze geen kontrole meer over de olie velden. Dus is er oorlog nodig om alles in eigen handen te houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() En waar was god op 911 andrew?
Liet de duivel mooi doen. Alle gezinnen kapot en niets verandert. Integendeel wolven werden rijker en kregen politieke onschendbaarheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit vanwege de moderne wetenschap en door de filosofie van Hegel en mijn atoomtheorie. Citaat:
En de zogenaamde levensboom is symbolisch bedoeld en staat voor de kennis van mijn nieuwe Bijbel. Deze is de heilige geest van het denken en begrijpen van Gods eeuwig Rijk in de microkosmos en de hemel die daar ook aanwezig is. Citaat:
Citaat:
De oplossing daarvan is mijn atoomtheorie. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Hopla, nog zo eentje die een goeie slag van de molen heeft gehad!
|
![]() |
![]() |