![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Niet alleen voor Electrabel en al de rest...
http://www.lefigaro.fr/conso/2015/12...-de-compte.php U hebt het waarschijnlijk gekregen in kleine letters, slecht nieuws komt altijd in kleine letters.. Zolang de banken maar staatsobligaties kopen en geld lenen aan de overheden voor allerlei nuttige en megalomane projecten krijgen zij vrij spel bij de “werkende mieren”. Ga het daar maar halen is de boodschap.. PPS projecten voor scholenbouw die zoveel meer kosten inbegrepen… En zo blijft het maar door gaan in de wereld van “iedereen kent ons..” Kiezers dachten dat met "de kracht van de verandering" dit ging veranderen maar ook die zogezegde “kracht” heeft nu haar eigen vrienden. En sneeuw of geen sneeuw wij gaan op skiverlof… Witte Ardennen als er sneeuw komt dat is voor de sukkelaars en die kiezen voor een volkspartij… Ga het daar maar halen. Iets wat goed te merken was/is bij DKV de hospitalisatieverzekeringen. Die in Januari 2016 ook weeral opslaan. Sinds dat de politiek-ambtenaren elk een DKV dekking heeft gekregen zijn de prijzen voor de “werkende mieren” blijven stijgen. Het lijkt wel of dat wij dat voordeel in natura bij ambtenaren-politici met zijn allen betalen. In Frankrijk geeft men de klanten van deze banken ten minste de kans om te reageren. De verwittiging voor deze verhogingen kwam in Frankrijk op televisie en in de kranten. Met uitleg over wat kun je daar tegen doen? Laatst gewijzigd door kanselier : 30 december 2015 om 09:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is niet gratis, het valt niet uit de lucht en ambtenaren kunnen dat niet financieren omdat netto-ontvangers uit de schatkist betaald worden. De vraag is dan : wie gaat dat feest betalen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Meer betalen en persoonlijk meer moeten doen : overschrijvingen ingeven, rekeningafschriften zelf afdrukken, handelaars moeten betalen om hun klein geld te mogen storten ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U doet thuis al het werk en zij ontslagen personeel en sluiten filialen. Daarom ook dat enkele jaren geleden éne zekere V. Van Quickenborne van de daken schreeuwde: iederéén zijn/haar PC thuis!!!!! Stel ik mij de vraag waarvoor de zin: De klant is Koning tegenwoordig nog voor staat? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klanten die daar nog mee afkomen ben je liever kwijt dan rijk.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Belgen gaan gelukkig het nieuwe jaar in, ook voor energie mogen zij buiten de Turteltaks of Freya factuur nu ook betalen voor het behoud van de gascentrales meer betalen.
Wat een vrouw (kerncentrales van 40 jaar na 50 jaar werking stuurde) die Marghem eeen echte volksvrouw... En toch blijven die "liberalen" stellen dat er geen nieuwe belastingen komen met de MR of Open VLD, begrijp je? Geef Electrabel korting, wij halen het wel bij die brave burgers. Verkiezingen dat is pas in 2018-2019 daartegen zijn zij dankzij INBEV && met inbegrip chemische ingredieten allemaal vergeten.. Het lijkt wel op Asterix en de magische portion. Stroomfactuur dreigt wéér te stijgen Bewaar artikel 180 AFL 2/01/16 - 08u01 Bron: Het Laatste Nieuws © belga. Minister van Energie Marie-Christine Marghem (MR) wil gascentrales geld toestoppen. Die zijn niet winstgevend nu de kerncentrales langer openblijven. Maar de kans bestaat dat die subsidies doorgerekend worden aan de consument, waardoor de energiefactuur weer stijgt. http://www.hln.be/hln/nl/2764/milieu...-stijgen.dhtml http://www.hln.be/hln/nl/2764/milieu...dstoffen.dhtml PS Ondertussen zet VTM zich in om geld op de beurs te laten spelen. D'Hooghe spreekt hij die in 2007 en 2008 niets te vertellen had net zoals Paul Grauwe. Wat een triestige vertoneing van VTM die altijd maar alles goedpraat van de liberale beroepen maar wel haar kijkers haalt binnen het volk.. Shame on you! Laatst gewijzigd door kanselier : 2 januari 2016 om 13:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Schepen
|
![]() Gelukkig is ieder lid van de EU nu gelijkgesteld aan Cyprus; om de belastingbetaler te vrijwaren
![]() Citaat:
http://www.europarl.europa.eu/news/e...ctive%E2%80%9D Citaat:
Laatst gewijzigd door lupus : 2 januari 2016 om 14:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik die dacht dat het 'zagen' hier in België de Nationale sport was?
![]()
![]() |
![]() |