![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groot-Brittannie geteisterd door wateroverlast.
En wat gaan ze nu doen? Ik zou beginnen met heel die massa leeglopers op te trommelen en aan 't werk zetten. Ze hebben daar nietsnutten genoeg. Geef ze maar een stel botten en emmers of zandzakken. Ge zult ze horen jammeren, " gaat niet want ik zit met de kindjes, of mijn café en mijn bier", redenen zat waarom ze geen kloten willen uitvoeren maar zij die hun poten niet willen uitsteken schrappen van vervangingsinkomen, dan kun je met dat geld al wat ander leed verhelpen. http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...an-blank.dhtml Laatst gewijzigd door Garry : 27 december 2015 om 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niemand zal ontkennen dat het VK met ernstige problemen kampt. Er moet dringend iets veranderen maar wie zal er mee beginnen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het onderhouden van beken, rivieren, kanalen en riolering is een taak van de plaatselijke overheden. In het VK heeft de federale regering in Londen niets te zeggen over de werkzaamheden van openbaar nut. Londen heeft niets te zeggen over stedenbouw in de andere deelstaten, Men kan vanuit Londen zelfs niet eens vragen aan deelstaat om een put in een snelweg te herstellen. Voor rioleringen zijn het zelfs de gemeentelijke bestuursorganen die verantwoordelijk zijn voor het onderhoud en de aanleg. Vandaar ook dat het steeds dezelfde regio's zijn die onder water komen te staan en steeds dezelfde gebieden er met de schrik vanaf komen bij stormen en noodweer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
UK flooding: Syrian refugees help build flood defences near Manchester 'to give something back' http://www.independent.co.uk/news/uk...-a6790421.html ... “The people of Greater Manchester have been very good to us and so we wanted to offer our help to them,” he told the Manchester Evening News as he worked in Littleborough’s Conservative Club car park. Laatst gewijzigd door zonbron : 3 januari 2016 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() mensen in die gebieden die zijn onder gelopen betalen toch ook belastingen, hebben die dan geen recht op onderhoud van hun straten en rioleringen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Minder bebouwen. Minder ontbossen.
Simple as that. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb als student een jaar in Noord-Engeland verbleven. Zeer interessant om de kloof tussen noord en zuid te zien, toen al. Spreken dezelfde taal, maar men vond in Lancashire dat de Zuid-Engelsen dikke nekken waren die van de realiteit in Liverpool, Manchester, ... geen hol begrepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En niets te, maar ik kan niet want mijn kindjes, of mijn café, mijn bier, 'k zijn alcoholverslaafde, 'k zit aan de drugs dus 'k kan niet werken. "Ah ge kunt niet werken", vervangingsloon afpakken. Ge gaat eens zien hoe rap dat ze zullen kunnen werken. Laatst gewijzigd door Garry : 7 januari 2016 om 00:15. |
|
![]() |
![]() |