![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Wil zij die cultuur behouden en blijven beleven dan begrijp ik echt niet wat ze in de EU komen zoeken ![]() Wij leven op een totaal andere manier en daar hebben ze blijkbaar totaal geen respect voor. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is dat feitelijk wel, een vulkaan die op uitbarsten staat.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een "vonkje" in Frankrijk of Duitsland kan voldoende zijn om de boel te doen ontploffen.
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kruiperigheid opgelegd en uitgevoerd door progressief links is inderdaad misselijkmakend. Moslims zien dat als zwakheid en buiten dat uit, geen wonder dat ze overgaan tot aanranding en verkrachting, ze worden toch niet gestraft.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel je voor dat moslimas massaal verkracht werden, dan was het nu burgeroorlog.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() 2!
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straf of niet: de nieuwjaarsverkrachtingen zijn georkestreerde daden van terrorisme. Ze zouden sowieso gepleegd zijn. Ik vraag me zelfs af of er geen sprake is van misdaden tegen de menselijkheid. Maar ik geef je gelijk dat we ons als weekdieren gedragen tov allochtoon geweld.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Zolang de islamieten in het cultureel marxistisch verhaal de rol van de zwakkere vertegenwoordigen hebben ze een vrijgeleide om de westerse vrouwen te verkrachten. Wij hebben die vrijgeleide niet.
#11 |
Minister-President
|
![]() Ik hoop minstens op stil verzet, want demonstreren en op straat komen, daar zijn we te laks voor geworden.
Toon tenminste dat je er niet mee akkoord gaat door gewoon een badge te dragen of een affiche uit te hangen, maar TOON JE AFKEER!. Nu gedragen we ons als zielige slachtoffers die de volgende aanval afwachten. |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun toetsenbord is bijna van versleten. Als het versleten is zullen ze buiten komen! Om een nieuw te kopen.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
een groepsverkrachting door moslims dan zou de liefde wel een pak minder geweest zijn. Haar ongevoelig zijn voor de vele verkrachtingen door moslims in Europa en haar onvermogen in deze realiteit een tegenargument te zien voor het zomaar totaal opengooien van de deuren zegt veel over haar persoon. |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hafid Bouazza houdt de linkiewinkies een mooie spiegel voor.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Lees en huiver..... http://balder.org/avisartikler/Barce...-Afspraken.php |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Burgemeester
|
![]() -- Waarom weigeren sommige landen hun eigen onderdanen terug aan te nemen ?
-- Vele vluchtelingen hebben duizend, of duizenden euro's betaald voor hun oversteek. Is dit omdat ze rijk zijn ? Of is het gekregen misdaadgeld van IS omdat IS zo de wereld wil laten islamiseren ? En zijn ze dus door IS weggejaagd. -- Misdragen moslims zich hier om ons in de war te brengen, of bestaan ze zelf uit meerdere verwarde extreem ideologische groeperingen ? Is dit het antwoord ? https://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68