![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
En het is zoals het met alles is, er met eerst iets gebeuren voor men er wat gaat aan doen. Een praktisch voorbeeld dan maar: Een trein/vliegtuig, wagen, boot daar moeten eerst ongelukken met gebeuren alvorens men er wat gaat aan doen aan de mankementen. In dit geval is dat eigenlijk juist hetzelfde, wacht maar tot die 'zogezegde oorlogsvluchtelingen/asielzoekers' zodanig infiltreerden dat ze meer en meer hun eisen/eigen willetje/'godsdienst' gaan opdringen. (nu al bezig op verschillende plaatsen) Die hun enige doel is de EU plat op de knieën krijgen. In sommige gevallen zijn er van onze burgers mensen die de straat nog niet meer durven op te lopen om bepaalde uren, ze cocoonen meer, ik zie dat hier goed in de buurt. Zoals u uit mijn teksten al eerder hebt kunnen afleiden, heb ik daar allemaal géén goed oog in. Men had die vluchtelingen/asielzoekers nooit maar ook nooit mogen laten infiltreren. Hoe dat verder gaat aflopen, ik heb er geen idee van maar ik heb er echt geen goed oog in. Men dient ze terug te sturen, grenzen finaal te sluiten of lijkt u dat mensonwaardig wat potentiële moordenaars en verkrachters buiten te zetten? ![]() Nu kan La Merkel gillen: Wir haben es nicht gewusst! Met de slachtoffers (de verkrachte vrouwen in dit geval) zal zoals het meestal is, geen rekening gehouden worden. ![]() Oeps dubbel, sorry server flipte weer even of was het hier? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 januari 2016 om 08:10. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Merkel oogst wat ze gezaaid heeft
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Merkel?
Maak ons wijzer? Wat oogst dat wijf behalve veel geld? Die zottin laat heel Europa oogsten wat zij gezaaid heeft.
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik bedoel maar dat ze nu niets moet beginnen te "eisen" , vermits hetgeen nu gebeurd is, haar verantwoordelijkheid is.
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoor zelfs geen extreem linksen die de handelswijze van Merkel toppie vinden.