![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.nrc.nl/handelsblad/2015/0...liteit-1531436
opmerkingen van iemand die t kan weten ? ik hoop dat Nederland breeddenkender is, maar in Vlaanderen is zijn artistieke carrière voorbij nu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuke maar rechtlijnige gasten daar !
IS-militant executeert eigen moeder in Syrië http://www.standaard.be/cnt/dmf20160108_02055829 .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Dalibor maakt graag vergelijkingen.
Duizenden Yezidi vrouwen verkracht? Polleke Van Den Driessche loert om de hoek. Duizenden asielzoekers bepotelen en bestelen op georganiseerde wijze Duitse vrouwen? Terug Heet Polleke. Pandy is blijkbaar zijn nieuwste hersenspinsel. Volgens mij kunnen alleen geesteszieken een analogie trekken met een andere geesteszieke om de waanzin en de razernij kapot te relativeren waaraan de wereld momenteel ten prooi valt. Voer voor discussie. Wat drijft hem, waarom doet hij het, wat denkt hij te bereiken?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waarom gooien xij onze maatschappij te grabbel... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |