![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ik bedoel maar. Gezien de situatie in wallonie als ze nu in de meest gunstige situatie het verschil niet maken , hoe gaan ze dan in de toekomst het verschil maken.
Bij de voka meeting was Sarkozy. En ja de gelijkenis is treffend. Beiden aan de macht gekomen met rechts nationale stemmen . Beiden genoten daarvoor mediasteun( zij het dat er in frankrijk wel degelijk een kleine rechtse pers is le figaro , prive zender etc). Zoals https://fr.wikipedia.org/wiki/Patrick_Buisson de rechts nationale gids van Sarkozy zeg. Eens men aan de macht is moet men ageren . Hij is zeer ontgoocheld in Sarkozy en zoekt nu toenadering tot Marion Le Pen die 46 procent van de stemmen haalde in zuid frankrijk tegenover overigens een andere rechtse cameleon Estrosi. Dei voor de verkiezingen even rechts was als marion maar dan alle linkse sten nodig had on Mrion af te houden. En het is voorspelbaar ...eens verkiezingen in aantocht gaan ze weer de rechtse en vlaamse trom roffelen. Maar massamigratie en demografische gevolgen naken dat het gewoon steeds moeilijker wordt om zaken te veranderen. Dewever is dan nog een flauw afkooksel van Sarkozy. Iets wat ik ook al voor de verkiezingen voorspelde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zwakkeren in de samenleving, oudjes, kinderen, armen worden over de rand van de afgrond geduwd in nog diepere armoe en ellende.
Dorpen en steden worden overspoeld met onaangepasten die reeds nu voor destabilisatie zorgen door dagdagelijkse vechtpartijen, diefstallen, aanrandingen en 't einde is nog niet in zicht want Theo werkt gestaag en ijverig verder aan z'n verdelingsplan. Ze krijgen wel 'n inburgeringscursuske, dus wakker liggen van eventuele problemen hoeft niet. En jij beweert dat ze niets verwezenlijkt hebben. Op die manier is Blg. in geen tijd kapot. Kwestie is of er nog 'n (leefbaar) Vlaanderen overblijft. Maar dat zal de postjespakkende zakkenvullers 'n rotzorg wezen. 😂
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 10 januari 2016 om 16:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van één zaak kan De Wever en de N-VA zeker zijn, tenzij ze het cordon sanitaire opblazen, belanden ze in 2019 in de oppositie.
(door hun asiel-beleid gaan ze redelijk veel stemmen aan het VB verliezen, zodat ze zelf niet meer incontournable zullen zijn. En reken maar dat de traditio's die kans niet zullen laten liggen om een tripartite te vormen.)
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blahblah.
Sarko dweperij is dom. Even dom als die met Marinneke.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Vooral als ge een grote muil hebt opgezet wanneer Sarkojuif heel België is komen plunderen met BNP Paribas en GDF, de smerige, laffe hondsvod van een Deweverke dat het is.
Heel die nest tegen de muur en RATATATATATA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idgaf wat jullie proberen te voorspellen.
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een merkwaardig verbond van sossen en vb slaafkens.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het beste voor Vlaanderen op termijn bedoel ik dan.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Tuurlijk. Onderkruiperkes e.a. gespuis weten natuurlijk dat er van democratie allang geen sprake meer is, net zoals in Frankrijk. Daar slaan saucissen en blauwe goyim ook de handen in elkaar tegen het eigen volk. Als dat niet meer werkt, is er nog altijd stembusfraude �* gogo. Al was Sarkojuif de grootste zwendelaar en meest corrupte maft die Frankrijk ooit heeft gezien, toch blijft alles van hem afglijden gelijk de Hongaarse teflon-jood dat het is.
Bart De Wever is maar een halve stommerik die net op tijd nog voor de macht gaat, maar dat neemt niet weg dat hij de moraliteit, het plichtsbesef, de eer of ruggengraat heeft van een uitgedroogde kwal in een tricoloren emmerke. Laatst gewijzigd door Stormram : 10 januari 2016 om 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben lid van geen enkele partij, dus zeker geen slaafke.
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ken Il Partijslavo nog van "dat andere" forum. De schreifvauten zijn nu wel verdwenen.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 10 januari 2016 om 19:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Ik ben ook geen enkele partij lid itt dentsjever eerst. Die krijgt precies een alert in zijn mailbox vanop het partijhoofkwartier elke keer zijn idool en partij bekritiseerd wordt.
Volgens mij is het kalf hier al lang verdronken. Maar dan nog stem ik liever rechtlijnig dan op pseudo rechtse rattenvangers. Overigens vind ik deze regering een tikkeltje beter dan de vorige vooral inzake vakbonden etc. Maar dat tikkeltje gaat hen niet redden. Ik zou overigens niet liever hebben dat de sarkozys en dewevers zouden doen wat ze zeggen en na hun overwinning die ze te danken hebben aan rechts nationale kiezers handelen. De grootste overwinning die links ooit gehaald heet is rechts doen geloeven dat ze zich daarvoor moeten schamen. Terwijl in frankrijk links samenwerkt met de meest extreem linkse partijen en lijsten samenvoegt . Gaat rechts in verdeelde slagorde naar de verkiezingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dentsjeever, dendecker,... uwe vocabulair is precies nog altijd dezelfde. En wat is "geloeven"? van Aantwaarpe oefwa? Dat ik het niet eens ben met het gedweep van BDW met Sarkozy is u natuurlijk weer compleet ontgaan. ![]() Maar van iemand die maar bleef achter Dewinter aanlopen verwacht ik niet veel.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 10 januari 2016 om 20:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij weet wel waarom, het heeft hem geen windeieren opgebracht. Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 januari 2016 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof niet dat het in het carrièreplan van BDW staat om politieke zelfmoord te plegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Carrière plan van Dewever.
Over hoeveel jaren heeft hij dat uitgestippeld?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Racist gij.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Wever is parlementair van voor de laatste aanpassing van het pensioenreglement in het VP in 2014 Dat wil zeggen dat hij vanaf 55 jaar met pensioen kan trekken, zijn pensioen is cumuleerbaar met dat van andere mandaten tot een absoluut plafond van 6.300 euro bruto per maand (= plafond voor ambtenaren). Hij heeft net als de anderen het recht om zonder enige voorwaarde op vervroegd pensioen te gaan vanaf 52 jaar aan -5% per jaar. Maar... : doordat hij al meer dan 8 jaar parlementair is stelt het intern pensioenreglement van het VP dat dit mag zonder inhouding. ![]() ![]() ![]() ![]() Nog een leukigheidje : als hij morgen doodvalt op de trappen van het schoon verdiep kan zijn hausfrau die nooit een klap uitvoerde zonder enige leeftijdsvoorwaarde een overlevingspensioen opstrijken, in schril contrast met een weduwe in de privé sector. Bart De Bever is 45 jaar, nog 7 jaar te gaan tot 52 dus.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 10 januari 2016 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |