![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ze spoedig tot rust komen. Voorlopig blijven ze boos. Onze vredesstrijders.... dat woord hoor of lees ik heden niet veel meer. Ha. |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Het aantal reacties op deze draad (1) staven mijn overtuiging dat we ons gewoon laten afslachten. Nu nog op ludieke manier. Binnenkort letterlijk ?
Het platgooien van zulke eeuwenoude gebouwen is synoniem voor het vernietigen van onze beschaving. En het kan blijkbaar nog weinigen wat schelen. Het is blijkbaar een faits divers geworden. Intriest ![]() Laatst gewijzigd door hurricane : 21 januari 2016 om 06:58. |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vind ik toch enkele honderden kinderleventjes waard.
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mosquées de Belgique - Moskeeën van België - Mosques of Belgium Hier kunt u de lijst terugvinden van de moskeeën van Vlaanderen ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() "Gematigde rebellen", ook al even niet meer gehoord.
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |