![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Voila mijn nichtje en neefje mee naar een Krav Maga training genomen en ze waren al volop aan het oefenen. Dus ze maar een jaar abonnement cadeau gedaan. Ik zal wel tijd opofferen en ze minstens eenmaal of tweemaal per week mee naar daar nemen. Ze moeten zich tegen al dat vreemd gespuis leren verdedigen.
Tweede punt is traangas. Het helpt al wel een beetje maar toch gaan informeren of ze oud genoeg zijn om lid te worden van de schietclub. Met veel plezier krijgen ze elk een 9mm cadeau. En positief nieuws is dat mijn broer ook een wapenvergunning gaat aanvragen. Dat hij zijn gezin eens deftig kan verdedigen als het nodig moest zijn. Hij lag zelf me egan akiezen welke hij graag als cadeau zal hebben. En valt er iets voor dan hebben ze mijn eeuwige steun en zorg ik voor de beste advocaten die er zijn. Liever een dode vluchteling in uw huis dan tien in de tuin ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Traangas in een andere verpakking
![]() ![]() Trouwens ik kan mij er nog steeds eruit proberen te lullen door te zeggen dat ik juist naar de schietclub aan het rijden ben. En ze moeten mijn wagen al grondig gaan doorzoeken en de verborgen plaatsen weten te vinden. Als ik op straat wandel is de kans dat ze mij zomaar gaan tegen houden en fouilleren even groot als de lotto winnen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Krav Maga is naar het schijnt overroepen.
Wordt hoogstens gebruikt door Israeli's tegen Palestijnse kindjes... Laat ze Muay Thai leren, eventueel Krav Maga als aanvulling. Laatst gewijzigd door Bhairav : 20 januari 2016 om 03:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Is er met Krav Maga al ervaring in de praktijk?
En geen video's van stoere demonstraties... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Krav Maga is zeer effectief in het snel ontwapenen en uitschakelen van belagers hoor ... Maar de meeste beoefenaars combineren het wel met een andere vechtsport denk ik, of hebben een verleden in een andere vechtsport.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat thaiboksen toch beter is, dan leert ge beter incasseren. Door te sparren, niet door te "weten" van dan moet ik dit en dat doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 20 januari 2016 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bokstraining laten volgen, gelijk ik gedaan heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Zwak, zwakker, zwakst.
![]() |
#15 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik zeg niet dat dit de beste sport is die er is. Eigenlijk is het geen sport. Maar ik heb het toch al enkele keren nodig gehad. Eenmaal als er vier allochtone pubers (16-20 jaar) in mijn wagen en bezittingen interesse hadden. Niet wachten maar de grootste roeper direct tegen de grond kletsen. De rest is gaan lopen.Misschien dwaas maar het was dat of alles afgeven en misschien nog zelf wat kletsen gehad hebben. Ondertussen zijn we al enkele jaren verder en kan ik nog veel sneller reageren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |