![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Ik gebruik het niet (FB) en ik zal het nooit gebruiken wegens rommel klasse A. ![]() Los daarvan ook best even opletten geblazen voor volgende: Politie waarschuwt voor diefstal pincode via infraroodfoto's Bron ![]() Het duurde nog lang want die truc zie je soms al in menig actiefilm verschijnen. Opletten geblazen is de boodschap.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De uitzending 'Faroek' de dato 20/01/2016 handelde in grote lijnen over een zelfde cyberpesten waarna het meisje die gepest is geweest zelfmoord pleegde.
![]() Faroek onthult de schokkende gevolgen van cyberpesten. ![]() In het geval van wat de uitzending weergaf was het maar eerst nadat het hackerscollectief Anonymous zich ermee ging bemoeien dat men vooruitgang boekte in de zaak, Politie en rechters zijn daar zwaar in gebreke gebleven. Zijn al films over gemaakt trouwens over van dat soort walgelijke pesterijen en andere situaties. I spit on your grave. Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 januari 2016 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Gasten die in zoiets trappen, zouden ze nog een ferme boete bovenop mogen geven. Wegens flagrante stommigheid en acute imbeciliteit...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Boycot FB.
Ah nee, want dan kan niemand meer zien hoe geweldig onze vakantie was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meisjes die zich nog steeds laten vangen aan 'loverboys' en andere idioten. Misschien niet echt gelinkt aan bovenstaande gevallen maar wie trapte er vroeger niet in het 'I Love U' virus dat op veel pc's binnensloop? Ik trapte er niet in om de eenvoudige reden dat niemand mij graag ziet. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 januari 2016 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je kunt jonge meisjes niet vertrouwen om zelf rationele, volwassen beslissingen te nemen. Ook niet degenen die goede punten halen op school en altijd de eerste van de klas zijn. Laatst gewijzigd door Thuleander : 21 januari 2016 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stront boek.
Dat is het
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gebruik wel facebook, maar correct dan wel, en ik beleef daar meer plezier aan dan aan dit forum.
Oplichterstruken zullen altijd bestaan; oplichting is strafbaar. Wat is dan het probleem ? En wat verder seksueel meerderjarige dames doen, daar heb ik geen zaken mee, maar sommige dingen bevallen me inderdaad wel. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verkrachting in radiostudio tijdens live-uitzending: dj geschorst
Bron Ik denk dat er iets in de lucht zit tegenwoordig waar er velen niet echt tegen kunnen en wat zich op seksueel vlak ook duidelijk laat merken. Of ze zitten aan die producten waar er nog steeds zoveel van denken dat ze geen schade opleveren. (drugs brol bedoel ik ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan nog 'leuker' zelfs ...
Citaat:
Citaat:
![]() En dat zal echt geen alleenstaand geval zijn denk ik. ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Mooie meisjes uit Limburg:
![]()
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Alles heeft zo z'n voor en tegens zeker. Heb zelf geen facebook maar geniet toch mee. Kan me lekker intelligent voelen als ik dat allemaal zie
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar De schoofzak heeft een keertje gelijk. Ik gebruik Facebook ook veel en graag. Maar het is tenslotte geen geheim dagboek dus ligt het veel aan de gebruikers zelf als er iets mis gaat.
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo'n bakvis die daar zit te huilen omdat zoveel kinderen van haar school denken dat ze een slet zou zijn. Nou moe. In mijn tijd werd er ook al gepest hoor. En flink gebatterd. Gevochten dus. Die meisjes worden nogal gauw hysterisch. (historisch zou Urbanus zingen). Wie herinnert zich dat ze massaal ziek werden van coca cola. Nooit iets objectiefs van gevonden. Duizend meisjes dronken coca die uit dezelfde grote kookpot van de fabriek kwam. Enkelen daarvan werden ziek. Maar geen enkel meisje dat nog niet van de hype gehoord had, werd ook ziek .... Het mag niet. Er moet controle zijn. Perfect akkoord dat verspreiden van naaktfoto's nu opgenomen zal worden in de wet als een misdrijf enz. bla bla ... maar niet overdrijven aub. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |