Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 januari 2016, 10:36   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Belgen vrezen dat asielzoekers hun levensstijl bedreigen

Bron

Detail tekst:

Citaat:
Ruim acht op de tien Belgen denken dat de vluchtelingen in Europa en België hun manier van leven bedreigen. Dat blijkt uit een peiling van Het Laatste Nieuws en VTMnieuws.
Menig krant blokletterde het vandaag.

96 procent van de Belgen vindt dat ons land genoeg of te veel vluchtelingen opvang

Beetje laat dat die 'Belgen' dat beginnen door te hebben dat de invasie van asielzoekers/oorlogsvluchtelingen onze levensstijl uiteindelijk (lees: is nu al aan de gang) zwaar zal gaan bedreigen.

Citaat:
96 procent van de Belgen vindt dat ons land genoeg of te veel vluchtelingen opvang
België/Europa dient deze INVASIE een HALT toe te roepen anders ...
Oud 27 januari 2016, 11:51   #2
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Natuurlijk wordt onze levensstijl, op termijn, bedreigd. Maar Jambon heeft uitdrukkelijk verklaard in de Kamer, dat we respect moeten opbrengen voor de koran. Dus............

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2016, 13:59   #3
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

NVA zou niets liever hebben dan een overheersende gemeenschap van allochtonen/vluchtelingen/terroristen. Zij hebben de ziel van België aan de Islam verkocht.

Al maanden hoor je overal dat de vluchtelingenstroom moet stoppen. De mensen zijn het beu en willen de vluchtelingen weg. Maar NVA en konsoorten luisteren toch niet naar hun bevolking (hallo democratie?) en blijven ONS geld maar door de ramen buiten smijten (richting vluchtelingen). We zijn hier veel te braaf en hadden al lang de wapens moeten opnemen. Zagen en klagen gaat ons niet helpen.
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2016, 14:09   #4
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
NVA zou niets liever hebben dan een overheersende gemeenschap van allochtonen/vluchtelingen/terroristen. Zij hebben de ziel van België aan de Islam verkocht.

Al maanden hoor je overal dat de vluchtelingenstroom moet stoppen. De mensen zijn het beu en willen de vluchtelingen weg. Maar NVA en konsoorten luisteren toch niet naar hun bevolking (hallo democratie?) en blijven ONS geld maar door de ramen buiten smijten (richting vluchtelingen). We zijn hier veel te braaf en hadden al lang de wapens moeten opnemen. Zagen en klagen gaat ons niet helpen.
Waar wacht je op. Geef het voorbeeld ipv te zagen op het internet.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2016, 17:42   #5
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Niet teveel vragen van de internet helden.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2016, 17:50   #6
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Wat ik doe gaat u niets aan. En als ik al iets zou doen dan zou ik niet zo zot zijn om het hier even gaan uit te leggen. Ik weet in ieder geval dat er al veel mensen/groepen op een teken zitten te wachten. Dan worden alle allochtonen en vluchtelingen loslopend wild. Noem het internet machopraat of wat dan ook maar we zullen wel zien. Rome is ook niet op een dag gebouwd. En wie weet ooit een nieuwe politieke partij? Waar het VB nog heilige zieltjes tegen zijn. En iets bouwen kost geld en mensen

Dus ik hoop dat die belachelijke allochtonen/terroristen/vluchtelingen nog wat stomme zaken gaan doen. En dat zullen ze zeker gaan doen. En nog wat meer aanslagen geeft het extreem rechts denken extra zuurstof. Geduld is mooi als je weet dat het vroeg of laat -eerder vroeg- toch verkeerd zal gaan.
Oud 27 januari 2016, 17:50   #7
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Wat ik doe gaat u niets aan. En als ik al iets zou doen dan zou ik niet zo zot zijn om het hier even gaan uit te leggen. Ik weet in ieder geval dat er al veel mensen/groepen op een teken zitten te wachten. Dan worden alle allochtonen en vluchtelingen loslopend wild. Noem het internet machopraat of wat dan ook maar we zullen wel zien. Rome is ook niet op een dag gebouwd. En wie weet ooit een nieuwe politieke partij? Waar het VB nog heilige zieltjes tegen zijn. En iets bouwen kost geld en mensen

Dus ik hoop dat die belachelijke allochtonen/terroristen/vluchtelingen nog wat stomme zaken gaan doen. En dat zullen ze zeker gaan doen. En nog wat meer aanslagen geeft het extreem rechts denken extra zuurstof. Geduld is mooi als je weet dat het vroeg of laat -eerder vroeg- toch verkeerd zal gaan.
Oud 27 januari 2016, 18:22   #8
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Belgen vrezen dat asielzoekers hun levensstijl gaat veranderen?
Dat moet toch een grap zijn, volgens hun stemgedrag slapen ze op beide oren.
Niet zeiken, de engen die er iets zouden aan doen zijn de mannen van het VB.
Als je daar niet op stemt : achteraf niet komen klagen. Kop toe.

Laatst gewijzigd door Pericles : 27 januari 2016 om 18:38.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2016, 18:51   #9
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard

Ik weet toch al op welke partij ik ga stemmen met de volgende verkiezing, mijn VrijheidBeknoppen ze niet.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2016, 19:47   #10
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:

Menig krant blokletterde het vandaag.

Beetje laat dat die 'Belgen' dat beginnen door te hebben dat de invasie van asielzoekers/oorlogsvluchtelingen onze levensstijl uiteindelijk (lees: is nu al aan de gang) zwaar zal gaan bedreigen.

België/Europa dient deze INVASIE een HALT toe te roepen anders ...
Citaat:
96 procent van de Belgen vindt dat ons land genoeg of te veel vluchtelingen opvang.
Francken heeft nog heel veel werk voor de boeg om al die mensen op andere gedachten te brengen en hen uit te leggen dat migratie positief is.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2016, 19:58   #11
Odol
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ok. We mogen ons zeker niet beperken tot het tinternet.
Wat stelt U voor om te doen?
Odol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2016, 20:11   #12
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Francken heeft nog heel veel werk voor de boeg om al die mensen op andere gedachten te brengen en hen uit te leggen dat migratie positief is.
Bwah, met 'n cartoonesk cursuske en 'n strak belerend vingerke leren we dat ook wel.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2016, 20:12   #13
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odol Bekijk bericht
Ok. We mogen ons zeker niet beperken tot het tinternet.
Wat stelt U voor om te doen?
Dukie Duck zal je niks voorstellen, die heeft 't te druk om z'n centjes te tellen.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2016, 20:29   #14
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Inderdaad, er broeit iets serieus onder de mensen. Men begint door te krijgen dat het zo niet meer verder kan. De linkse politieke kaste draagt een verpletterende verantwoordelijkheid door hun misdadig wanbeleid. Ik hoop dat die ooit ter verantwoording worden geroepen.
Oud 27 januari 2016, 20:41   #15
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik zie niet in hoe ze mijn levensstijl gaan veranderen en daar heb ik het VB niet voor nodig.
En ze tegenhouden is al evenmin gelukt.
Een cordon is het enige dat ze bereikt hebben.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2016, 22:17   #16
DucDEnghien

Standaard

Citaat:

Een hele uitleg waaruit iedereen kan concluderen dat je NIETS gaat doen.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2016, 09:51   #17
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Een hele uitleg waaruit iedereen kan concluderen dat je NIETS gaat doen.
Is uw mening maar die is evenveel waard als dat ik 's morgens in het wc kijk voor ik door sas Verder zeg ik er niets over. Afwachten maar en ga jij nog maar wat vrijwilliger spelen en die vluchtelingen/terroristen bepamperen. Als je tenminste uit je door de staat gesubsidieerde hangmat geraakt
Oud 28 januari 2016, 10:19   #18
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Natuurlijk wordt onze levensstijl, op termijn, bedreigd. Maar Jambon heeft uitdrukkelijk verklaard in de Kamer, dat we respect moeten opbrengen voor de koran. Dus............
Stop eens met die zeverpraat over Jambon! Ja, juist, Jambon zal een bewonderaar zijn van dat strontboek dat ellende veroorzaakt in de helft van de wereld! In welke context heeft hij zoiets gezegd, wat was de eigenlijke bedoeling? Ging het over die fucking "godsdienstvrijheid" waarbij hij op zijn woorden moest letten omdat er zeikerds rond hem stonden te wachten tot ze een zinnetje van hem gingen kunnen misbruiken? Zoals jij nu doet?
Val liever de media aan die nu als een bende onschuldige schoolkinderen "ontdekken" dat de bevolking de pest heeft aan die overstroming van gelukzoekers die onze maatschappij komen uitbuiten en verpesten.

Laatst gewijzigd door andev : 28 januari 2016 om 10:22.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2016, 10:23   #19
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ik zie niet in hoe ze mijn levensstijl gaan veranderen en daar heb ik het VB niet voor nodig.
En ze tegenhouden is al evenmin gelukt.
Een cordon is het enige dat ze bereikt hebben.
De Wever kan zelfs niet eens uitleggen waarom het cordon er is.
Verder dan het VB is foei omdat het foei is komt hij ook niet.

De N-VA zit evenzeer in een cordon. Vanaf het moment dat ze het hebben over een onafhankelijk Vlaaderen of over een strenger asielbeleid moeten ze zwijgen.

Wat hebben zij dan bereikt : ook niets, behalve een paar goed gevulde zakken.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2016, 10:29   #20
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Wat vooral stom is, is dat het VB zichzelf in een cordon sanitaire heeft geholpen! Velen dromen ervan met de NVA hetzelfde spelletje te kunnen spelen maar die zijn wat slimmer en kijken goed uit om niet in die val te lopen!
Geef liever de namen van die politieke partijen op die volgens jou wel iets aan dat asieldrama zouden doen mochten ze aan de macht zijn!
Maar daar zal zeker geen antwoord op komen? Over het VB hebben we het niet. Trouwens, "het VB" bestaat eigenlijk niet. Wel een groep mensen die een deel van het gedachtengoed ervan konden volgen en nodig vonden. En die mensen zitten nu verspreid over andere partijen.
Dus nog eens: voor welke partij(en) moeten ze volgens jou kiezen, partijen die het beter gaan doen dan de NVA?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be