Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 januari 2016, 23:40   #1
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard En het gaat maar door en door,....

Hoe lang nog alvorens men het leger gaat inzetten om die horde tot bedwang te brengen.
http://www.hln.be/hln/nl/34342/Migra...n-Calais.dhtml
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 00:58   #2
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Hoe lang nog alvorens men het leger gaat inzetten om die horde tot bedwang te brengen.
Het gevolg is dat het kamp zal opgeruimd worden.
Dat hebben ze nu bereikt.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 05:11   #3
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Het gevolg is dat het kamp zal opgeruimd worden.
Dat hebben ze nu bereikt.
Nope. De Franse overheid stopt hun criminele activiteiten niet.

Wij blijven toekijken. Ongewapend en afkeurend.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 05:20   #4
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Proof of concept.

The appearance of the terms in news archives suggests it might have been in common use as long ago as 1973.[2]

One of the early definitions of the term "proof of concept" was by Bruce Carsten in the context of a "proof of concept prototype" in the column "Carsten's Corner":

Proof-of-Concept Prototype is a term that (I believe) I coined in 1984. It was used to designate a circuit constructed along lines similar to an engineering prototype, but one in which the intent was only to demonstrate the feasibility of a new circuit and/or a fabrication technique, and was not intended to be an early version of a production design.[3]

The column also provided definitions for the related but distinct terms 'breadboard', 'prototype', 'engineering prototype', and 'brassboard'
https://en.wikipedia.org/wiki/Proof_of_concept

Wat de moslims deden om zich tijdens nieuwjaar te 'organiseren' voor heet feestje, kunnen wij ook. Mss moet zb dat maar eens bewijzen.

Proof of concept!
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 13:53   #5
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Wat de moslims deden om zich tijdens nieuwjaar te 'organiseren' voor heet feestje, kunnen wij ook.
Heb vorige zaterdag nog 'n goed gesprek gehad met een formeel lid van een bekende motorclub.
Zowat alle mc's zijn onder elkaar aan het afspreken om burgerwachten op te richten in hotspots en dit over heel Noord-Europa.
Als er ergens problemen worden gesignaleerd, gaan ze daar met 1000 + man de boel opkuisen, nog even los van wat hooligandivisies van plan zijn.
Enfin, de organisatie wordt alvast op poten gezet.

Men weet ook dat in België alleen al 10 tot 20.000 kernleden + supports klaar staan, om de handen in elkaar te slaan en een front te vormen tegen deze moedwillige invasie en Belgie is klein.., dus reken maar uit voor heel Europa.

Ook flikken en militairen zijn het stilaan beu om steeds maar de kop van Jut te zijn, wegens het volksverraad van de poco-elites.
Rapefugees en hun marxistische medestanders in Brussel/Straatsburg gaan nog een hoop sterren zien die onze Melkweg zal overtreffen, alle overheidsinmenging ten spijt, that's for sure.
2016 zal een kanteljaar worden.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 25 januari 2016 om 13:55.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 14:04   #6
JBM
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Heb vorige zaterdag nog 'n goed gesprek gehad met een formeel lid van een bekende motorclub.
Zowat alle mc's zijn onder elkaar aan het afspreken om burgerwachten op te richten in hotspots en dit over heel Noord-Europa.
Als er ergens problemen worden gesignaleerd, gaan ze daar met 1000 + man de boel opkuisen, nog even los van wat hooligandivisies van plan zijn.
Enfin, de organisatie wordt alvast op poten gezet.

Men weet ook dat in België alleen al 10 tot 20.000 kernleden + supports klaar staan, om de handen in elkaar te slaan en een front te vormen tegen deze moedwillige invasie en Belgie is klein.., dus reken maar uit voor heel Europa.
Meh, geloof er niet te veel van. Dergelijke clubs zijn te druk bezig met geld te verdienen met criminele praktijken. Om over de onderlinge rivaliteit nog maar te zwijgen.
JBM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 14:14   #7
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBM Bekijk bericht
Meh, geloof er niet te veel van. Dergelijke clubs zijn te druk bezig met geld te verdienen met criminele praktijken. Om over de onderlinge rivaliteit nog maar te zwijgen.
Er zijn slechts enkele clubs die elkaar het licht in de ogen niet gunnen, maar ook die zoeken de laatste tijd (stille) toenadering tot elkaar om de strijdbijl te begraven, gezien die ook 'beconcurreerd' worden door bendes criminele vreemdelingen.

1 punt hebben ze toch voor en dat is dat geen enkele mc, hoe gewelddadig sommigen (onder elkaar) ook mogen zijn, de gewone burger een haar in de weg legt, itt tot vreemdelingenbendes die alle dagen onschuldige slachtoffers maken.
De flikken weten dat ook en als de grote opkuis gaat beginnen, zullen die de laatste zijn om tussenbeide te komen.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 25 januari 2016 om 14:15.
Oud 25 januari 2016, 14:17   #8
Hoomer

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat jij daar geen ballen vanaf weet, met hetgeen ik hier van u lees zou u in de omgeving van zo een mc meer kletsen dan eten of drinken krijgen hoor.

Oud 25 januari 2016, 14:29   #9
JBM
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Nu de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat jij daar geen ballen vanaf weet, met hetgeen ik hier van u lees zou u in de omgeving van zo een mc meer kletsen dan eten of drinken krijgen hoor.

Haha, grappig. Ik beweer hier nergens een "kenner" te zijn. Maar ik ben wel al meerdere keren bij enkele beruchte mc's geweest. Ja, zelfs tot in hun clubhuis toe. Jij ook?

Ik heb daar als buitenstaander alleen maar positieve ervaringen mee (lees: dus geen kletsen gehad). Maar je moet daar ook niet naief in zijn. Die clubs bestaan maar om één reden en dat is geld verdienen. Daar je hoop op vestigen m.b.t. het wanbeleid inzake vluchtelingen vind ik nogal vreemd.
Oud 25 januari 2016, 14:36   #10
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Haha, grappig. Ik beweer hier nergens een "kenner" te zijn. Maar ik ben wel al meerdere keren bij enkele beruchte mc's geweest. Ja, zelfs tot in hun clubhuis toe. Jij ook?

Ik heb daar als buitenstaander alleen maar positieve ervaringen mee (lees: dus geen kletsen gehad). Maar je moet daar ook niet naief in zijn. Die clubs bestaan maar om één reden en dat is geld verdienen. Daar je hoop op vestigen m.b.t. het wanbeleid inzake vluchtelingen vind ik nogal vreemd.
In het gesprek dat we voerden ging het ook over de recente afrekening in Luik : http://www.volkskrant.nl/buitenland/...club~a4214762/

Ook een ander lid van HA werd daar tot pulp geslagen, maar overleefde dit.
Die gast z'n vrouw en dochter hebben dat voor hun ogen zien gebeuren, maar zijn zelf niet aangeraakt geweest door die andere bende.
Zegt genoeg over de onderlinge onaantastbaarheid van vrouwen en kinderen, zelfs als die tot 'de vijand' behoren.
Keulen was de befaamde druppel en Europa zal het geweten hebben.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 25 januari 2016 om 14:37.
Oud 25 januari 2016, 14:45   #11
Hoomer

Standaard

Citaat:

Wel jongeman ik ben vele jaren vaste klant geweest in den Iron Horse in Mechelen.
Oud 25 januari 2016, 14:51   #12
JBM
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Wel jongeman ik ben vele jaren vaste klant geweest in den Iron Horse in Mechelen.
Allé proficiat.
Oud 25 januari 2016, 15:01   #13
Hoomer

Standaard

Citaat:
Allé proficiat.
Duidelijk dat jij den Iron Horse niet kent.
Oud 25 januari 2016, 15:01   #14
JBM
Staatssecretaris

Standaard

Lijkt het erop dat de Hell's Angels (of toch in Denemarken) meer verstand hebben dan vele posters op dit forum

http://www.thelocal.dk/20160115/refu...n-hells-angels

Citaat:
Just like most other residents of this country, many of our members find it alarming that so many refugees and migrants are coming to the country in such a short time and can contribute to a clash of cultures. But with that said, it isn’t the refugees’ fault that they have come here to seek a safe or better life

The many well-meaning residents should instead direct their anger toward the guilty in Europe’s unfortunate situation. The politicians in Denmark and other EU countries, the USA’s and Nato’s aggressive conduct in Syria and Libya, the EU’s trade barriers, the oil industry’s misuse and poisoning of Africa’s resources and not least the global weapons industry’s insatiable thirst for new conflicts

Laatst gewijzigd door JBM : 25 januari 2016 om 15:04.
Oud 25 januari 2016, 15:02   #15
JBM
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Duidelijk dat jij den Iron Horse niet kent.
Ik kende het inderdaad niet. Nu wel. Dus nogmaals, proficiat
Oud 25 januari 2016, 15:14   #16
Hoomer

Standaard

Citaat:
Ik kende het inderdaad niet. Nu wel. Dus nogmaals, proficiat
Jij bent duidelijk nog nooit maar dan ook nog nooit in de omgeving van een motorclub geweest zoveel is duidelijk.

Speciaal voor u ,dappere man van voor uw schermpje, ook al klopt de info niet helemaal, Porky is bv nooit president geweest wel uitbater.

http://mechelen.mapt.be/wiki/Outlaws

Laatst gewijzigd door Hoomer : 25 januari 2016 om 15:15.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 15:25   #17
JBM
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Jij bent duidelijk nog nooit maar dan ook nog nooit in de omgeving van een motorclub geweest zoveel is duidelijk.

Speciaal voor u ,dappere man van voor uw schermpje, ook al klopt de info niet helemaal, Porky is bv nooit president geweest wel uitbater.

http://mechelen.mapt.be/wiki/Outlaws
Ik had het al gelezen hoor. In tegenstelling tot uw generatie hoeft voor mij niet alles voorgekauwd te worden.

Voor de rest lal je maar wat. Je kent me van haar noch pluim, zelfs op dit forum zul je maar weinig posts van me gezien hebben, en al helemaal niet in dergelijke topics.

Enfin, je weet dus niet waarover je spreekt. Ik heb heel recente ervaring met dergelijke MC's en hoef niet te verwijzen naar iets van enkele decennia geleden. In mei zal ik er trouwens weer een avondje mee vertoeven. Dat wordt ongetwijfeld weer gezellig, want feestjes bouwen kunnen die mannen wel. De vluchtelingencrisis zal er echter niet opgelost worden vermoed ik.
Oud 25 januari 2016, 15:35   #18
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
De spanning loopt hoog op tussen de bewoners en parasieten te samen met hun fans in Calais
Wanneer een provocatie optocht van pro “vluchteling” activisten, die samen met parasieten en in de buurt verblijvende migranten al schreeuwende de straten onveilig maakte, een woonwijk naderde alwaar de lokale bevolking van Calais meer dan genoeg heeft van de vrijwel constante golf van overlast door de aan de kust verblijvende gelukszoekers en hun aanhang barstte de bom bij deze buurtbewoners.

De buurtbewoners werden voor de zoveelste keer uitgedaagd door de gelukszoekers en hun vriendjes die kennelijk alles kunnen maken en doen dus een confrontatie was eigenlijk eenvoudigweg niet meer te vermijden. Uiteraard was het pro gelukszoekers tuig ruim in de meerderheid en om die reden durfde ze het wel aan om een familie uit te dagen en aan te vallen, zoals het een zooitje linkse lafbekken wel is toevertrouwt. Aangezien we op de nieuwsschare van de staat enkel te horen en zien zullen krijgen dat een van de bewoners van het huis met een geweer naar buiten kwam laat ik onderstaande filmpje even zien waarop een en ander al een stuk duidelijker is.

De uitgedaagde bewoners en de het pro “vluchtelingen” legioen gooide projectielen en schreeuwden beledigingen naar elkaar voordat een bewoner (waarschijnlijk de zoon des huizes) naar buiten kwam met een geweer. De man wees kort met het geweer naar de oproerkraaiers die voor de zoveelste keer zijn woonomgeving onveilig maakte om vervolgens door andere weer naar binnen te worden gedirigeerd.

De angst in de ogen van het meisje bij de brommer na ongeveer een halve minuut alsmede de woede in de ogen van vaders geven een goed beeld van de angst waarin deze mensen moeten leven.

Vraag me alleen af waar zijn de andere buurtbewoners? En dat is wat er gaat gebeuren als u gaat reageren, wel uw buren en de internet-warriors zullen ramen en deuren sluiten en je zal daar ook alleen staan. Die horde zal hier de macht overnemen zonder dat wij bereidt zijn er iets tegen te doen.

https://youtu.be/OdZLMUKJOJg

Bron: http://fenixx.org/2016/01/25/de-span...ans-in-calais/
Oud 25 januari 2016, 16:00   #19
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Lijkt het erop dat de Hell's Angels (of toch in Denemarken) meer verstand hebben dan vele posters op dit forum

http://www.thelocal.dk/20160115/refu...n-hells-angels
Ze maken wel onderscheid tussen �*lle zgn 'vluchtelingen' en de échte:

"As Danish authorities prepare to vote on a controversial bill which would allow the country to confiscate cash and other valuables from refugees in payment for their stay, Syrian nationals have found an unlikely ally in the Hells Angels."

http://europe.newsweek.com/refugees-...s-416899?rm=eu

De rest gaat eruit, wees gerust.

Citaat:
The many well-meaning residents should instead direct their anger toward the guilty in Europe’s unfortunate situation. The politicians in Denmark and other EU countries, the USA’s and Nato’s aggressive conduct in Syria and Libya, the EU’s trade barriers, the oil industry’s misuse and poisoning of Africa’s resources and not least the global weapons industry’s insatiable thirst for new conflicts
Voor de rest hebben ze idd goed door wie dit continent naar de kltn aan 't helpen is, daarom schreef ik al eerder dat Brussel/Straatsburg nog 'n hoop sterren gaan zien.
Oud 25 januari 2016, 17:45   #20
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Er zijn slechts enkele clubs die elkaar het licht in de ogen niet gunnen, maar ook die zoeken de laatste tijd (stille) toenadering tot elkaar om de strijdbijl te begraven, gezien die ook 'beconcurreerd' worden door bendes criminele vreemdelingen.

1 punt hebben ze toch voor en dat is dat geen enkele mc, hoe gewelddadig sommigen (onder elkaar) ook mogen zijn, de gewone burger een haar in de weg legt, itt tot vreemdelingenbendes die alle dagen onschuldige slachtoffers maken.
De flikken weten dat ook en als de grote opkuis gaat beginnen, zullen die de laatste zijn om tussenbeide te komen.
Eens er aanzienlijk wat tegengewicht op straat komt wordt dat snel nog aangedikt door de rest van de bevolking. Er moet eerst wat organisatie ontstaan en de gewone burger is niet georganiseerd, vandaar dat deze ook nauwelijks iets zullen ondernemen. Maar eens er een georganiseerde menigte is volgt de rest wel.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be