![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We herinneren ons nog dat Laeken (Phphilipette himself) de mooie antieke stoelen uit Antwerpen niet wou teruggeven.
De stunt van De Wever heeft dat even opgelost. Maar ook nu weer: de Spaanse familie weet niets, hoort niets en vreest het ergste: zelfs een menselijk sentimenteel spulletje zit er niet in. En de allerlaatste zin: "waar zijn die gebleven" .... tsja, buiten het bereik van de ambtenaar die zich met de successierechten bezig houdt zeker ? titel: Spaanse familie Fabiola wacht op erfenis link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20160124_02087815 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach Fabbejool, waer bestu bleven? Mi lanckt naer di erfenis, spoocksken myn...
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arme Spaanse familie.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Om ordinaire dieven te herkennen moet ge een ordinaire dief zijn vermoed ik. Ik zie geen probleem. Erven is stelen want het is iets onverdiend in bezit krijgen. Anti-meritocratisch. De staat moest een ngo (nieuwe gouvernementele organisatie) zijn die het moest hebben van enkel erfenissen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geen gezeik, iedereen rijk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel u voor dat je al die oude rommel erft.
Container parken zijn ook duur tegenwoordig.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik wil niet alles weggeven voor ik sterf. Stel je voor dat ik alles weg gegeven heb, en dan nog 10 jaar blijf leven. Op kosten van de ocmw ... Ik haat die communistische onmenselijke gedachtenkronkels. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de echte communisten aan de macht komen is het gedaan met recht op eigendom en recht op erven. Als de libertijnen aan de macht komen is het gedaan met staatspensioenen en andere staatsinkomens.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een rechtstreeks gevolg van de publieke opinie die Fabiola gedreven heeft haar stichting op te doeken toen ze nog leefde.
Het is in België onmogelijk om een erfenis voor meer dan 50% door te geven aan neven en nichten. Meer dan 50% van de erfenis wordt door de notaris geblokkeerd en ten gelde gemaakt om successierechten te betalen. In dit geval had de Spaanse beter nooit iets aan Fabolia geschonken omdat Brussel met het grootste deel gaat lopen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 27 januari 2016 om 10:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Fabiola heeft in haar testament beslist dat alles naar haar VZW gaat die zich inzet voor goede doelen.
Aangezien ze geen kinderen heeft, zie ik geen reden waarom die spanjaarden moeten klagen. Aasgieren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben verdorie het sprookjesboek van de hand van Koningin Fabiola nog vergeten te laten handtekenen, dju toch.
![]() En ik blijf erbij, dat was gieren ![]() ![]() Niet alleen Koningsfamilies zijn dievenbendes. In het dagelijkse leven situaties genoeg waar men vecht voor erfenissen en andere en waar je andere mensen hun ware aard met kan leren kennen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog zo één en het is 2100
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is goed mogelijk dat dat beter zou zijn.
Maar niet voor mij. Dus ga ik dat niet doen. Maar wat zit jij nou te leuteren over mijn pensioen, in deze draad over de dievenbende van Laeken ? .
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was niet in de ussr of in een of ander communistisch regime dat ik ambtenaar was.
Maar wat zit gij nu te leuteren over mijn werklust, in deze draad over erfenisdieven die een paar verarmde Spaanse edellieden nog geen sentimentele herinnering gunnen ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 27 januari 2016 om 21:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koninging Fabolia heeft dankzij haar sprookjes een klein beetje bijgedragen aan de reële economie. Voor de rest heeft ze net als jij voor een groot deel geteerd op de belastingbetaler.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |