Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 januari 2016, 17:34   #1
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard Asielzoekers of sekszoekers? Vaginazoekers?

Wat zoeken deze mensen eigenlijk?

Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2016, 18:45   #2
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard

Win for life.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2016, 19:35   #3
Odol
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht

Over wie heb je het. De jihadist, de noord afrkaanse goudzoeker of de 'echte' vluchteling van net over de Syrische grens met Duitsland.
Odol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2016, 09:33   #4
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Is er eigenlijk iemand die ooit geloofde dat het asielzoekers/oorlogsvluchtelingen waren?

Ik al zeker niet. Een ware invasie is het met als enige doel de EU klein te krijgen op commando van zij die de EU kapot willen.

Oplossing: terug buitenzetten of het gaat niet goedkomen.
Oud 27 januari 2016, 14:02   #5
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odol Bekijk bericht
Over wie heb je het. De jihadist, de noord afrkaanse goudzoeker of de 'echte' vluchteling van net over de Syrische grens met Duitsland.
Is er een verschil? Allemaal profiteurs die enkel en alleen naar hier komen omdat ze mogen doen en laten wat ze willen. Ze krijgen een gouden hangmat aangeboden, mogen vrouwen betasten en aanranden, ze mogen vechten, stelen zelfs vermoorden. En wat doet onze kleutertuin in de Wetstraat - Europees parlement : ze gaan een cursus geven
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2016, 15:08   #6
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht

Resjpékt voor Islam!
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2016, 15:19   #7
Hoomer

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Is er eigenlijk iemand die ooit geloofde dat het asielzoekers/oorlogsvluchtelingen waren?

Ik al zeker niet. Een ware invasie is het met als enige doel de EU klein te krijgen op commando van zij die de EU kapot willen.

Oplossing: terug buitenzetten of het gaat niet goedkomen.
Ik zie reeds van dag 1 minstens 90% getrainde soldaten onder die zogenaamde vluchtelingen plus een 5% excuus vrouwen en kinderen.
Oud 27 januari 2016, 15:57   #8
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard

Het is al niet aan het goed komen,
Zweeds meisje dood gestoken, aanrandingen en verkrachtingen en diefstallen in Duitsland, geweerschoten in Frankrijk, 10 jarig meisje lastig gevallen in België, verkrachtingen in bijna alle landen van de EU door asielzoekers, vechtpartijen in asielcentrums, messteken in asielcentrum, aanranding van schoonmaakpersoneel in asielcentrums...
Maar hoe lang nog en waar is het antwoord van de top van de EU want zij zijn verantwoordelijk voor al dit.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2016, 16:24   #9
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Zweeds meisje dood gestoken, aanrandingen en verkrachtingen en diefstallen in Duitsland, geweerschoten in Frankrijk, 10 jarig meisje lastig gevallen in België, verkrachtingen in bijna alle landen van de EU door asielzoekers, vechtpartijen in asielcentrums, messteken in asielcentrum, aanranding van schoonmaakpersoneel in asielcentrums...
Maar hoe lang nog en waar is het antwoord van de top van de EU want zij zijn verantwoordelijk voor al dit.
>wat kan het hen schelen ... ze hebben geen voeling met de wereld, zie maar wat voor gestoorde geesten het zijn aan die Griekse pedo zijn verwijten aan Franken snap je het al wat dit zijn ,ernstige mensen zijn dit niet hé. Hele bende gestoorden regeren onze wereld!

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 27 januari 2016 om 16:25.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2016, 16:40   #10
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Resjpékt voor Islam!
Sjpreek jij ook sjo graag met een sje? Ik ook, ik sjou het niet meer kunnen missjen!
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2016, 17:40   #11
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Het enige wat we vandaag nog kunnen doen is ons ook bewapenen en de dag dat al die vluchtelingen al moordend door de straten gaan trekken ons verdedigen. Let op mijn woorden : zoals het nu is, doen ze zo nog twee jaar verder en we hebben hier een oorlog.
Oud 27 januari 2016, 17:41   #12
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Resjpékt voor Islam!
Respect voor een sekte die in een zot gelooft Islam is niet meer dan een excuus om vrouwen te mogen verkrachten en mensen te vermoorden. Ik spuw op uw Islam!!! En uw Mohammed was niet meer dan een ordinaire dief en hoerenloper
Oud 27 januari 2016, 17:44   #13
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Het enige wat we vandaag nog kunnen doen is ons ook bewapenen en de dag dat al die vluchtelingen al moordend door de straten gaan trekken ons verdedigen. Let op mijn woorden : zoals het nu is, doen ze zo nog twee jaar verder en we hebben hier een oorlog.
Verkoop uwe porsche voor hem niks meer waard is en haal u een F150.
Daar ge ge nog wapens op monteren

Laatst gewijzigd door dpg : 27 januari 2016 om 17:44.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2016, 19:52   #14
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Respect voor een sekte die in een zot gelooft Islam is niet meer dan een excuus om vrouwen te mogen verkrachten en mensen te vermoorden. Ik spuw op uw Islam!!! En uw Mohammed was niet meer dan een ordinaire dief en hoerenloper
........ En pedofiel !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2016, 09:46   #15
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Verkoop uwe porsche voor hem niks meer waard is en haal u een F150.
Daar ge ge nog wapens op monteren
Ik verlaag mij niet tot met een F150 onder lichte vracht rond te rijden En trouwens een pistool/machinegeweer is beter dan iets op een wagen gemonteerd. Als je je huis wilt verdedigen ben je niets met wapens die op een wagen zijn gemonteerd.

Laatst gewijzigd door PORSCHE : 28 januari 2016 om 09:47.
Oud 28 januari 2016, 10:45   #16
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is het hem juist!
Het is de EU die moet oplossingen mogelijk maken en toelaten ipv dat we bij elke beweging te horen krijgen dat het niet strookt met wat de EU beslist heeft! Anders komen er boetes en bedreigingen allerhande! Hoelang gaan onze Europese landen die dictatuur van een bende dik betaalde ambtenaren (dikwijls politiekers uit allerlei landen die in hun eigen landen niets meer te zoeken hebben en daar weer een vetbetaalde job cadeau krijgen) nog slikken!
Laat de landen maar weer zelf over hun eigen lot beslissen en de nodige afspraken maken met hun buren zoals vroeger! Dat kunstmatig in stand houden van de euro is wel handig en gemakkelijk maar of het een zegen is voor Europa mag serieus in vraag worden gesteld met al hetgeen zich de laatste jaren afspeelt! De "economie" van Europa als geheel willen vrijwaren is één ding, de Europese maatschappijen naar de bliksem laten gaan is wat anders.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2016, 12:35   #17
Lof der Zotheid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Sjpreek jij ook sjo graag met een sje? Ik ook, ik sjou het niet meer kunnen missjen!
Vooral het Marokkaanse gespuis, wanneer ze het woord "respect" moeten uitspreken. Dan komt er altijd "resjpékt" uit. Om te gieren van het lachen. En op de koop toe denkt ge dan altijd dat ze het over spek hebben, een toch zo haram gerecht
Oud 28 januari 2016, 12:42   #18
Lof der Zotheid

Standaard

Citaat:
Allez gij, kalmeer eens even. Het is om te beginnen niet mijn Islam, aangezien ik gelukkig geen moslim ben, het nooit geweest ben en zeker niet van plan ben het te worden. Daarom is Mohammed de pedofeet zeker niet "mijn" Mohammed. Ik neem enkel het islamitische gespuis op de korrel dat constant respect eist, maar niet eens in staat is het woord "respect" behoorlijk uit te spreken. Er komt dan altijd "resjpékt" uit, met zo een intonatie dat men kan denken dat ze het over spek hebben. Dat maakt het natuurlijk dubbel zo plezant, gezien het feit dat ze geen spek zullen aanraken vanwege hun geloof. Ik heb er eens zo eentje "speklap" genoemd. Die gast kon enkel stomverbaasd staan gapen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be