![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
Geregistreerd: 21 april 2008
Berichten: 12.832
|
![]() Nu het Belgische goederenverkeer per spoor geen verlies meer maakt (tenzij ge de afbetalingen van de leningen meetelt) denkt de Vlaamse overheid erover na hoe ze het tij kan keren. Een taks op lawaaihinder, een geluidsgedifferentieerde vergoeding, lijkt de oplossing. Om de kiezer niet tegen de borst te stoten, zal het, het wegverkeer die voor een miljoen keer meer lawaaioverlast zorgt, ontzien.
Bron. Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
|
![]() Nu dat het goederenvervoer per trein grotendeels in privé handen is gaan ze taksen heffen op lawaaihinder.
Waarom niet toen het goederenvervoer per trein volledig in overheidshanden was? En als ze die taksen gaan heffen op treinen, dan ook op vliegtuigen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 35.672
|
![]() Ik ben diep geschokt.Dit is ABSOLUUT niet wat ik verwacht van een centrumrechtse regering
|
![]() |
![]() |