![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Rattachisme !!! Voor een deel van de Franstaligen een soort toverwoord. 3 vragen aan de mensen hier:
Wat vinden jullie ervan als Wallonië zich zou aansluiten bij Frankrijk? Wat vinden jullie ervan als Wallonië en Brussel zich zouden aansluiten bij Frankrijk? Wat vinden jullie ervan als België zich aansluit bij Frankrijk?
“Educatie is een lopend onderzoek naar onze eigen onwetenheid.” Laatst gewijzigd door De Vliegende Hollander : 28 oktober 2004 om 19:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||||||
Lokaal Raadslid
|
![]() om aan het cliché te antwoorden zal ik maar beginnen met BELGIE EERST, ALLEEN EN UNITAIR!!!!!!!!!!!!!!!
en nu de serieuze antwoorden Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
wel moeten ze oppassen voor vlaanderen want frankrijk erkent het nederlands niet als 2e taal (niet tweederangs bedoelt hoor)
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Mwah, weet niet of de Fransen nu nog zo fanatiek zijn met termen als tweederangstalen nu ze er zelf één spreken... Moet ook moeilijk te slikken zijn als je de enige 'wereldtaal' ben die in aantal sprekers structureel terugloopt...
Maar goed, unitair België got it
![]() |
#4 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN