![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Bisdommen (lokale bisschop?) gaan zich moeien? Citaat:
De mensen in de EU dienen geen slachtoffer te worden voor iets wat er in hun thuislanden aan de hand is en waar wij eigenlijk totaal geen zaken met hebben buiten misschien diegenen die er groot geld aan verdienen aan heel dat zaakje. Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 februari 2016 om 07:14. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Het uitzetten verloopt iets trager. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() "schadevergoeding ????" - zo zie je wie er o.a. aan die asielzoekers verdient : de pro-deo advocaatjes.
Trouwens, schadevergoeding : ik wacht nog altijd op een vergoeding voor het inleveren van mijn sportwapens. Die hebben ook hun prijs gekost en nog niet weinig ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Typisch tsjeefs. Enerzijds, anderzijds. Klagen dat hun tenten worden opgeruimd, maar zijn kerk openzetten? Hola! Nochtans is er in tenten helem�*�*l geen verwarming, toilet of douche voorzien.
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
GAS boete voor sluikstorten zou eerder normaal zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het bisdom Brugge houdt zich beter koest na het pedofilieschandaal waaraan de vorige piskop van Bruggen zich schuldig maakte, en dat kardinaal Danneels in de doofpot probeerde te krijgen. Dat soort kloothommels kan zich beter moeien met hun pedofiele soortgenoten ipv ze ergens naartoe te verplaatsen waar ze ongestoord hun liefhebberij kunnen beoefenen.
Illegaliteit is een strafbaar feit. Er is al véél te lang laks tegen illegaliteit opgetreden. Als ze geen geld hebben om op hotel te gaan moeten illegalen maar hulp zoeken bij hun respectievelijke consulaten en terugkeren naar waar ze vandaan komen. Het is ofwel dat, ofwel gebeurt er hier, en in heel Europa, binnen afzienbare tijd hetzelfde als in de moslimlanden waaruit ze gaan lopen. Daar staan ze mekaar naar het leven, ook al zijn ze geen van allen "ongelovigen".
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() De Katholieke Kerk is er weer bij om haar eigen ondergang een handje te helpen en toe te juichen.
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie wil weten hoe het de Katholieke Kerk zal vergaan kan beter dit eens lezen: Citaat:
We hoeven op dit forum de rooien maar bezig zien om te weten dat zij de dhimmitude genegen zijn.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 14 februari 2016 om 13:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij heeft zoals velen op dit forum niet door dat ook zijn strijd daartegen ééndezelfde is als die van de moslims. Met mensen die onze eigen geschiedenis en cultuur haten en uit het straatbeeld en openbare leven willen weren uit anti-clericalisme, zijn we uiteraard niet opgewassen tegen de invasie van de islam.
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelijkheid man-vrouw, scheiding kerk en staat komt niet uit het christendom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
"Iedereen is gelijk voor de ogen van God" werd "iedereen is gelijk". De scheiding van kerk en staat kwam voort uit het humanisme, dat ook uit het christensom stamde.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 14 februari 2016 om 15:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nou, wauw ! 2: "Een vrouw dient zich gehoorzaam en bescheiden te laten onderwijzen; ik sta haar dus niet toe dat ze zelf onderwijst of gezag over mannen heeft" (1 Tim. 2:11-15) Korintiërs 11:9-10: “…De man is immers niet geschapen om de vrouw, maar de vrouw om de man…” Prediker 7:26: “…En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is, wier handen boeien zijn…” Moet ik nog even doorgaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Bouwwerken, mozaïeken, fresco's, schilderijen, illuminaties, literatuur, muziek.
Ja wauw. Als jij daar geen bewondering voor kan opbrengen, heb ik veel medelijden met je. Je kan dat gerust, en ik kan dat ook, zoals Galaten 3:28-29. Maar het Christendom is historisch, jammer genoeg voor jou, veel meer dan Sola Scriptura.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 14 februari 2016 om 15:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar gaat het niet om. Waar het omgaat is: het enige wat jij kan opnoemen wat wij aan het christendom te danken hebben is mooie architectuur. 2: Je romantiek jegens het christendom is nu echt wat zielig. Het christendom is historisch inderdaad meer dan sola scriptura, maar dat neemt niet weg dat er talloze achterlijke passages in de bijbel staan. Een verstandig, rationeel mens wil daar helemaal niets mee te maken hebben. Wij hebben grote problemen met de islam en daar moeten wij ons dan ook op focussen. Maar dat neemt nog niet weg dat ik het christendom en het jodendom ook twee achterlijke, onwenselijke religies vind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat jij vind, kan mij boeien.
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n bisdommen zijn broeihaarden van links gedachtengoed. Dat ze hun boosheid op Renaat Landuyt richten want hij gaf opdracht om die spullen op het vuilnisbelt te dumpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar Europa zit dik in de fout. Iedereen die binnenkomt moet gescreend worden. Het afpakken van persoonlijke bezittingen en cash... ik kan daar niet mee akkoord gaan. ABSOLUUT NIET. Buitenzetten & deporteren van illegalen wel. Ongeacht het prijsticket van zo'n gigantische operatie. Clean sweep. Welkome mensen, welkom... |
|
![]() |
![]() |