![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]() Het blijft in stijgende lijn gaan ... ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 februari 2016 om 05:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze hier in de binnenstad van Leuven even de moeite zouden doen om te controleren dan pakken ze er hier makkelijk een paar tientallen op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() En wat hebben ze ermee gedaan? Verhoord en vrijgelaten?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Zolang er geen kampen zijn waar ze naartoe gestuurd kunnen worden is het dweilen met de kraan open.
Die mensen moeten geplaatst en geholpen worden op een gepaste manier. Niet door hier tussen het gewone volk te zitten aanmodderen. Ik walg van waar Oostende heen is gegaan. Ooit zo'n prachtige kuststad. Nu kom ik daar niet meer. Ooit jaarlijks een visbootje eten, vorig jaar was de laatste maal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet Leuven eens zien. 40 procent van de - 5 jarigen zijn allochtoon en er zijn basisscholen waar ongeveer 90 procent van de leerlingen thuis geen Nederlands spreekt. Oostende is op dat gebied in vergelijking met Leuven het paradijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Oostende is belange niet meer wat het was. Schooiers die komen schooien, 's avonds kan je er niet meer uitgaan zoals vroeger omdat het overspoeld is door hangmensen.
In Leuven ben ik al even niet meer geweest. Maar ik geloof best dat al onze steden hun pracht en praal verliezen aan onze nieuwe verrijkers. Waar NIEMAND om vroeg overigens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die hypocriete comedie van onze overheid mag ook eens stoppen met hun "vijf dagen om het grondgebied te verlaten"!
Deze morgen op de radio ook weer zo'n linkse of whatever hoelewapper die op een uitgestreken toontje wist te vermelden dat die mensen die nu in opvang zijn straks allemaal aan een aanvaardbare en betaalbare woning (met ons OCMW-geld) moeten geholpen worden enz enz Ze hebben zich precies nooit zo druk gemaakt voor de armere eigen bevolking die ook een dak boven hun hoofd moesten krijgen en dan liefst geen vochtig krot! Van zodra die verrijkers in een vochtig krot zullen zitten maakt men er een reportage van en komen ze uitgebreid, met een hoop zielig kijkende kindjes, op tv waarschijnlijk! En die zullen rap aan een woonst geholpen worden, die zullen niet in kartonnen dozen buiten slapen, of toch niet lang! We zijn nog maar aan het begin van de ellende, wacht tot ze over hun gezinshereniging + alle trukken van de foor om zoveel mogelijk volk naar hier te sluizen zullen beginnen! Meerdere echtgenotes + resem kinderen zijn hier ook nog steeds aanvaardbaar zeker? En kinderen die echt of zogezegd (geleend van de buren) in het buitenland verblijven en niet eens naar hier komen...maar hun kindergeld opgestuurd krijgen! Laatst gewijzigd door andev : 12 februari 2016 om 10:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je tegenwoordig even rondkijkt op de straat waan je u echt in zo een film. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ge moet Modern Warfare 3 eens uitspelen en dat vergelijken met vandaag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Op huidig ogenblik met 'The Rise of The Tomb Raider' bezig. ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Films en games voorspellen veel. Soms zo accuraat dat ik er vergaapt op sta te kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar alle waarschijnlijkheid wel zeker??
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook in bepaalde Science Fiction films krijg je soms dat gevoel. Zo was ik best fan van Soylent Green en van Fahrenheit 451 ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 februari 2016 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...illegaal.dhtml
"Spullen vluchtelingen weggooien is illegaal" Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wadde ?
Gooit eens een kapot gewaaide paraplu in een vuilbak op straat, gelijk de kleine van mijn buurvrouw .... een gasboete aan haar mooie benen. Dat ze hun verhuis eens zelf organiseren. Ik heb het dan wel over versleten of kapotte of vervuilde zaken; niet over hun waardevolle spullen natuurlijk. Een fatsoenlijke regeling voor fatsoenlijke spullen moet niet misbruikt worden voor brol die ze anders toch maar ergens dumpen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat wat de politie daar gedaan heeft (spullen weggooien) wel goed is als afschrik effect. Die gasten vertellen elkaar constant wat er gebeurt en als ze dus in Calais weten dat hun zootje met de vuilkar wordt opgeladen als ze naar hier zullen komen dan komen ze gewoonweg niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat een prima actie wat men daar ondernomen heeft, opruimen die handel, weg ermee of moet men zitten wachten tot er epidemieën uitbreken?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De arrogantie van die vluchtelingen "Laat maar liggen wij komen subiet terug" gecounterd. ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Hun spullen zijn weg, maar zij lopen al weer vrij rond; welk nut had deze actie dan?
|
![]() |
![]() |