![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe wereldvreemd kan je zijn ?
Gasten die dreigen te radicaliseren naar internaten sturen, omdat Hanske bonte vroeger ook op zo'n school zat, en zich daar goed amuseerde. Of zou hij madrassa's bedoelen ? titel: Hans Bonte: ‘Stuur radicaliserende jongeren naar internaat’ http://www.standaard.be/cnt/dmf20160212_02125921 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zijn de sossen: wat klungelen in de marge en de symptomen aanpakken terwijl ze de oorzaken laten woekeren.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
geef mij meer geld, geef mij veel geld, ik los al jullie problemen op als ge mij maar al uw geld geeft. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Binnenkort zijn onze internaten ook besmet.
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Nutsvoorzieningen met zijn talrijke intercommunales waarin vele politiekers gouden bijverdiensten konden oprapen en afgeschrevene politiekers zelfs van een riante eindeloopbaan konden voorzien worden... Dat is al lang een belastingsslokkop... Hewel we weten nu dat gratis niet bestaat... en al die prijzen zijn al lang voor het grootste deel een verdoken vorm van belastingen innen... Daarvoor hebben ze echt niet gewacht op de NVa om dat door te voeren...
Laatst gewijzigd door marie daenen : 13 februari 2016 om 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo'n cursuske in dat internaat. Dat gaat 'n succes zijn en zorgen voor resultaten om 'U' tegen te zeggen. België en haar geniale politici.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen hebben 4000 Iraakse vluchtelingen in Finland uit eigen zak een retourticket gekocht. Ze vonden het te koud, slecht eten en het duurde hen te lang vooraleer hun aanvraag tot asiel opgelost werd.
Oei. Dat men in België dan maar vlug werk maakt van een warm huis want stel dat onze vluchtelingen willen terug keren. Dat kunnen we niet hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar het komt wel op hetzelfde neer: geldverspilling en verloren moeite. Ik denk dat Francken en Bonte beter de koran laten herschrijven. Cursussen of internaten zullen niets veranderen aan de denkwijze van een 'gelovige' moslim. U denkt toch niet dat moslims gaan luisteren naar ongelovigen?
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 13 februari 2016 om 13:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een boek waar totaal niets mis mee is verander je toch niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die school waar het zeuneke van Milquet afging als een gieter tegenover dat heet meisje en zijn kameraden die wel konden presteren,
heeft die school een internaat ? Zou den Bonte, als rasechte sos, zo'n school voor ogen hebben voor zijn bijna-crapuul ? .
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Me dunkt dat de koude en slecht eten, alsook hoe lang het duurt voor men je papierwerk in orde maakt, niet echt bezwaren zouden zijn indien je echt op de vlucht zou zijn voor een oorlog.
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand verwacht kritiek van een allochtonenknuffelaar op criminele allochtonen, noch op rode politici die hun jas rechtsom draaien nu ze in de oppositie zitten en de gevolgen van hun eigen beleid niet meer te overzien zijn.
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onderw...vervolgd.dhtml ![]() Bonte komt TE LAAT met zijn voorstellen. Toen zijn partij nog deel uitmaakte van de regering Di Rupo maakten zijn rode oppositieplannen (héél misschien) meer kans, maar of het prestigieuze Sint-Michielscollege zich zou lenen om andere kinderen manieren te leren dan koningskinderen en zonen van Franstalige ministers betwijfel ik. ![]()
![]() |