![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Ik denk niemand maar zoals u dat van mij gewoon bent: ik kan mij vergissen. Waarom moeten 'wij' (Vlaanderen) weer maar eens knikken en buigen en tegemoetkomen naar diegenen die eigenlijk niet gewenst zijn? Citaat:
Een regelrechte slag in het gezicht van onze eigen mensen die misschien al jaar en dag naar een woning op zoek zijn binnen hun budget dan wel. Citaat:
Dat het in teken staat van de asielzoekers dat gaat mijn petje te boven. ![]() Grenzen dicht en buitenzetten.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Grenskampen nu!
Oorlog is geen reden tot integratie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En wat dan met autochtone bevolking die al jaren op lijsten staan voor betaalbare woningen of sociale woningen?
Er moesten al ik weet niet hoeveel sociale woningen bijgebouwd zijn maar noppes. En nu met de asielcrisis is dat ineens nieuws, is al jaren nieuws maar voor de autochtone bevolking is het precies niet de moeite om dit te verkondigen. Waarom? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Ik hoor nog een politicus verkondigen dat de autochtone sociale woningzoeker niet naarcachter werd geschoven ... ik werd woedend bij het horen van zo een onzin. Uiteindelijk moeten die 10duizenden toch ook op die lijst staan, en er zijn sowiso al wachtlijsten ....
Laatst gewijzigd door Odol : 11 februari 2016 om 20:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
geef de vluchtelingen dan telkens dat huis kado , en vwala , politiek correcter kan het niet !! ![]() NB: Voor wie het nog niet door heeft , ik bedoel bovenstaande geheel sarcastisch !! Hopelijk dat een polizeiker dit idee nooit zal uitvoeren => WO IV !!!! Citaat:
![]() @ Merkel & aan haar schijtknuffelconsoorten , moge jullie rotten in jullie eigen stinkkotszeikdiarree !!!!!!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 12 februari 2016 om 04:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaan we weer die richting uit? Laatst gewijzigd door andev : 12 februari 2016 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ingevolge gezinshereniging (absolute voorrang bij toewijzing sociale woningen) gaan nu al zo goed als alle vrije sociale woningen naar asielzoekers.
Als je als Vlaams gezin in de miserie komt, kan je op straat gaan leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ge moet het mij niet zeggen, ik heb op straat geleefd en langer dan nodig omdat ze dingen achter hielden waar ik recht op had.
Ik heb de wet onder hun neus moeten duwen voor ik kreeg waar ik recht op had, anders stuurde ze mij van het kotteke naar de muur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na het aanhoren van haar relaas blijft enkel het gevoel over: schiet ze neer en jaag ze weg naar hun eigen contreien! Neen, vertel ze liever dat men hier al huizen aan het zoeken is voor hen en laat ze maar toestromen... Het is stilaan een ernstige en gevaarlijke wending aan het nemen. Laatst gewijzigd door andev : 12 februari 2016 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() En die willen dat dan integreren met ons, begrijpen wie begrijpen kan.
Aanranders krijgen vrij spel en al onze steden naar de prak. Dat kamp dient inderdaad ontmantelt te worden en die mensen terug over de grens flikkeren. Met vingerafdrukken zodat ze nooit meer binnenkomen. Weg ermee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ten eerste, is de titel fout.
Die vergroting van de huisvestingsproblematiek dreigt niet, die is reëel aanwezig. Het kan toch niet anders: als er één gezin of enkele personen extra binnen komen in Vlaanderen, dan kan dat geen probleem geven, maar als er 5.000 komen, dan moet dat een effect hebben. Ten tweede, we moeten ook niet zeveren. Zelfs al wordt het erg veel gedaan. Vlamingen weten wat het is, als er tijdens of na een oorlog meedogenloos om gesprongen wordt met mensen. Daarom tekenden we de conventie van Genève. Enig probleem is dan: gans de EU is te star geweest om de evolutie te zien die er gebeurde; waardoor het goede instrument van de conventie grotendeels achterhaald is. Wat had moeten gebeuren? Niet gelijk De Winter toeterde, namelijk de conventie af te schaffen. Wel de conventie aanpassen, en de hulp beter te organiseren. Eerst trachten de oorlog te voorkomen, zodat vluchten niet meer nodig is. Tijdig en correct militair ingrijpen door de internationale gemeenschap. Vervolgens de hulp dichter bij de eigen regio van de vluchteling in te richten. Maar helaas, zelfs de slimste Vlaamse sossen, zien dat nog niet in. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() huisvestigingsprobleem?
![]()
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 12 februari 2016 om 13:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Huh, kunt u even uitleggen wat u hiermee bedoelt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.wonenvlaanderen.be/socia...ale-huurwoning
De bijzondere sociale omstandigheden waarin de kandidaat huurder zich bevindt geeft voorrang. Dus o.a. gezinshereniging. Gezien de schaarste aan sociale huurwoningen en gezien de veelheid aan gezinsherenigingen gaat in de praktijk zo goed als alles wat vrij komt naar die mannen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Staatssecretaris
|
![]() Elke politieker die pro vluchteling is en in uitbreiding elke burger die pro vluchteling is zou VERPLICHT minstens een vluchteling in eigen huis onderdak moeten geven en ze zelf financieel onderhouden. Willen ze dat niet doen dan zijn het zeveraars en moeten ze toegeven dat ze geen vluchtelingen in het land willen hebben.
En bij verdere uitbreiding mogen de jonge dochters -en waarom niet ook de zonen en huisdieren- ook aan de vluchteling(en) uitgeleend worden. In naam van Allah mag dat toch ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |