![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]() ‘Russische bommenwerpers cirkelen hier voortdurend in de buurt’ (betalende site ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Gelukkig patrouilleert de NAVO niet onder water, wie weet wie of wat ze daar vinden !
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
West-Europa is een broeihaard van moslimterrorisme en andere duistere anti-Russische krachten. Rusland blijft gewoon alert. Laatst gewijzigd door Thuleander : 5 maart 2016 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Ik zou de Russen bijna smeken dat ze hier en daar eens een bom komen droppen. Boven Berlijn enzo
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteindelijk zou je bijna de 'denkpiste' durven gaan varen:
Heeft men daarvoor héél die in scene gezette invasie van moslim'vluchtelingen/legers' naar de EU toe in leven geroepen (de Amerikanen/Duitsers) omdat men zag dat er tegenwoordig meer en meer mensen partij trekken voor onze Russische 'vrienden'? Ik heb er geen idee van maar toch ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 maart 2016 om 12:20. |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Wacht tot de bommen vallen, hoe sympathiek zijn ze dan nog?
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is sinds lang zo, het betreft de normale modus operandi van de Russische bommenwerkers. Paniekzaaierij. Ze bezoeken trouwens met regelmaat ook het internationaal luchruim nabij de VS en ander 'locaties'..
|
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da land van The Big & Fat doet zoiets uiteraard niet in bvb ZO Asia. Brave softies de die...