![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Op 1 en 2 oktober is er in Berlijn een conferentie over "covert harassment". Daarmee wordt bedoeld: gang stalking, electronic harassment (zoals het hartaanvalwapen en voice to skull, het projecteren van "stemmen" in je hoofd), en elektronische implantaten (zoals miniatuurradio's in je oren).
De terugkerende sprekers zijn Peter Mooring uit Nederland, Dr. Henning Witte uit Zweden en Mojm�*r Babáček uit Tsjechië. Peter Mooring is de organisator (licenciaat informatica en zelfstandige). Dr. Henning Witte is jurist en interviewt slachtoffers van implantaten voor www.icaact.org Hij heeft ook zijn eigen websites www.witte.se en www.whitetv.se Mojm�*r Babáček is een filosoof en schrijver. De nieuwe sprekers zijn Dr. Nick Begich, Harald Brems, Carl Clark, Ole Dammegård, Ewa Pawela en Mečislav Chorzempa. Dr. Nick Begich heeft in 1998 over dit onderwerp gesproken voor het Europees parlement, dat daardoor zo onder de indruk was dat ze resolutie A4-0005/99 hebben gestemd. (Resolution on the environment, security and foreign policy.) Daarin wordt opgeroepen tot een wereldwijde ban van alle ontwikkeling en gebruik van wapens die in staat zijn om mensen te manipuleren. Harald Brems is de auteur van www.e-waffen.de Carl Clark beweert vroeger gang stalking te hebben gedaan voor de Britse inlichtingendienst. Ole Dammegård is voormalig journalist en auteur van www.lightonconspiracies.com Ewa Pawela is een Poolse expert in mind control. Mečislav Chorzempa ken ik niet. Het zal volledig in het Engels verlopen. Het zal waarschijnlijk gefilmd worden door de Poolse TV.
![]() |
#2 |
Partijlid
|
![]() Vorig jaar was de conferentie in Brussel. Toen waren er 120 toeschouwers. Nu worden er veel meer verwacht omdat gang stalking in Duitsland bekend staat als Zersetzung, wat vroeger door de Stasi werd gebruikt om het leven van dissidenten te degraderen zodat ze geen bedreiging meer waren voor het communisme. Nu wordt het gebruikt tegen de tegenstanders van de maffia die de staat heeft overgenomen, en wordt het gang stalking genoemd, wat naar mijn mening zeer toepasselijk is.
Hoe het uiteindelijke uurrooster er zal uitzien wordt waarschijnlijk nog op de valreep beslist. Vorig jaar bijvoorbeeld werd Alfred Webre vervangen door een video appearance.
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() Het wordt georganiseerd door een groep Belgen en Hollanders die regelmatig samenkomen in het zuiden van Holland. Hun uitgangspunt staat in het Engels op een van hun 20 websites : de onthullingen van Edward Snowden zijn maar 1% van het arsenaal dat door de overheid wordt ingezet tegen de bevolking. De overheid interesseert zich voor meer dan alleen maar je telefoongesprekken en je e-mails. Ze is alleen maar content als ze alles over je weet. Ze wil je afluisteren en filmen in je huis en traceren waar je gaat. Er staan verborgen camera's op de verlichtingspalen. Alles wordt continu gefilmd. De overheid zet een grote horde stalkers in om door de straten te patrouilleren, alles in het oog te houden, zich met alles te bemoeien en speciaal uitgekozen slachtoffers intensief en op grote schaal uit te dagen en lastig te vallen. Deze stalkers komen in je huis tijdens je afwezigheid om zich met alles te bemoeien, je ondernemingen te saboteren en je interieur te vandaliseren. Ze scheppen er plezier in van te tonen dat je het niet kunt tegenhouden. Ze doen alles waarvan ze denken dat ze er zullen mee wegkomen: kleine diefstallen, nieuwe en goede dingen vervangen door oude, slechte of kapotte dingen, malware installeren, gaten maken in kleren, de vijzen uit meubels halen enz. Alles wat je doet en hebt is inspiratie om je meer lastig te vallen. Veel slachtoffers worden af en toe wakker met onverklaarbare hoofdwonden en brandwonden op hun buik. Het wordt altijd zodanig uitgevoerd dat kan ontkend worden dat het moet worden onderzocht. Deze stalkers maken ook gebruik van elektronische wapens om je leven zoveel mogelijk te verstoren: je koppijn bezorgen, je opwarmen tot niveau van griep, je wakker houden, je in slaap houden, je "bee stings" of krampen doen voelen, je doen overgeven, je stemmen doen horen of hypnotiseren, bedwateren, brandwonden en pseudo-hartaanvallen veroorzaken, enz. Al deze zaken werken met microgolven die los door de muur gaan en worden INTENSIEF HERHAALD. Er zijn slachtoffers die continu stemmen horen die zeggen dat ze vermoord gaan worden. Dit is geen vrij land. Dit land drijft op psychologische terreur en terrorisme dat wordt uitgevoerd met elektronische wapens.
De overheid publiceert uiteraard niets over deze misdaden. Dokters kunnen dan volhouden dat de slachtoffers zot zijn, "want dit bestaat niet, want de overheid heeft hier niets over gepubliceerd." Zo kan dit misbruik dan eindeloos doorgaan. Het is ook een nieuw soort slavernij. Je hoort dan een stem die zegt wat je moet doen. Als je niet gehoorzaamt, dan word je gezapt. De meeste mensen gaan hier dus plooien en gewoon doen wat wordt gezegd. Zo krijg je dan robotten op afstandsbediening. Het is duidelijk dat degenen die hier aan meewerken ook dergelijke robotten zijn. Vandaar dus dat ze spreken van de robotization of humanity. Dat is een van de belangrijke thema's van de organisatoren van de conferentie.
![]() |
#4 |
Partijlid
|
![]() Hier is een interview met de organisator:
https://www.youtube.com/watch?v=FjWgSFqL2IE Er zijn ook 3 nieuwe sprekers toegevoegd: Kevin Barrett, doctor in islamitische studies uit Amerika, Dionizy Pietroń, metaalkundig ingenieur uit Polen, Andrea Sadegh, filosoof uit Oostenrijk.
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() Er is nog een spreker toegevoegd:
Olle Johansson, professor aan het Karolinska Instituut, Departement Neurowetenschappen, hoofd van de dienst Experimentele Dermatologie. Olle Johansson is een autoriteit op het gebied van EMF straling. De onderwerpen van de spreekbeurten: Dr. Nick Begich Manipulatie van de geest, emoties en fysieke gezondheid door middel van technologie. Mojm�*r Babácek Kunnen we de geheime diensten verplichten van met ons (de slachtoffers) te onderhandelen? Ole Dammegård False flag operaties. Kevin Barrett Technologie als een nieuwe godsdienst. Professor Olle Johansson: Bio-effecten van EMF. Carl Clark Stalking na het verlaten van de inlichtingendienst. Dr. Henning Witte Wettelijke aspecten van mind control. Harald Brems Technieken en geschiedenis van mind control. Ewa Pawela Situatie van mind control slachtoffers in Polen. Peter Mooring Gang stalking en electronic harassment in het algemeen. Dionizy Pietron De gevolgen van microgolven voor de gezondheid en het gedrag. Dr. Reinhard Munzert Nog niet beslist, waarschijnlijk thermische scans van slachtoffers van microgolfwapens. Dit wordt waarschijnlijk telefonisch gedaan. Mecislav Chorzempa Geschiedenis en ervaring van targeted individuals in Polen. Andrea Sadegh Mind control en ritueel misbruik van kinderen in Oostenrijk in de traditie van Mengele. ACHTERGROND INFORMATIE BIJ DEZE CONFERENTIE "De menselijke waardigheid is onschendbaar. Zij moet worden geëerbiedigd en beschermd." - Artikel 1 van het Handvest van de grondrechten van de Europese Unie (2000) In een wereld die grotendeels gebaseerd is op informatie en communicatie technologie, wordt dit fundamentele recht van de mens en elementaire ethische principe in toenemende mate bedreigd. In de afgelopen eeuw zijn talloze illegale experimenten uitgevoerd op proefpersonen zonder hun toestemming en dit gaat tot op de dag van vandaag door in de Europese Unie en daarbuiten. Niet alleen zijn klokkenluiders, activisten en politieke tegenstanders een doelwit, ook worden duizenden onschuldige burgers zonder hun toestemming onderworpen aan deze testen en mind-control experimenten met op afstand bestuurde wapens en georganiseerde intimidatie uit de omgeving van het slachtoffer. Hoewel regeringen wereldwijd worden geconfronteerd met een steeds groter aantal burgers die beweren dat zij van afstand worden gemarteld en/of dat er op hen wordt geëxperimenteerd, negeren zij deze schendingen van de mensenrechten en worden de slachtoffers vaak behandeld als geestesziek. Om dit mondiale probleem aan te pakken en het debat op Europees niveau te stimuleren, organiseren de Stichting STOPEG (STOP Electronische wapens and Groepstalking), de European Coalition against Covert Harassment (EUCACH), Initiative Gegen Elektromagnetische Folter (IGEF) en STOP Zorganizowanym Elektronicznym Torturom (STOPZET) de tweede conferentie over Geheime Belaging (Covert Harassment). Strevend naar een respectvolle omgeving voor de verhalen van de slachtoffers (Targeted Individuals) hopen we dat dit unieke evenement alle betrokkenen samenbrengt: medische, juridische, politieke en technologie-experts, evenals pers en vertegenwoordigers van de media, en de slachtoffers zelf, met als doelstellingen: (1) het openbaren van onderzoek zonder toestemming van de betrokkenen, (2) het beoordelen van het kader van dergelijke onethische experimenten op Europees en internationaal niveau, alsmede (3) het zoeken naar mogelijke oplossingen voor burgers om zich te te beschermen tegen dit geheime misbruik. Neem deel aan de discussie over het vinden van juridische en/of politieke oplossingen om ieders recht op leven te beschermen. Help ons om de wapens en methoden te verbieden die onze gezondheid en levens in gevaar brengen, en de autonomie en waardigheid van het individu vernietigen. We kijken ernaar uit u te verwelkomen op onze conferentie.
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() Carl Clark heeft afgezegd wegens zijn been. Hij wordt vervangen door een video apperance.
![]() |
#7 |
Partijlid
|
![]() Hij wordt vervangen door een video appearance.
Het duurt dus 2 dagen. Op de eerste dag komen de spreekbeurten. De tweede dag is een ontmoetingsdag voor slachtoffers. Die kennen elkaar dikwijls al van op internet. Daarna gaan ze schrijven naar het Europees parlement en naar de regeringen van alle Europese landen.
![]() |
#8 |
Partijlid
|
![]() Ik heb 7 jaar geleden al geschreven zonder dat het iets opbracht.
Het ziet er allemaal goed bedoeld uit, maar ze volgen strategieën die bewezen hebben van niets op te brengen. De Unabomber was er in 1995 door afpersing in geslaagd om de Washington Post en de New York Times zo ver te krijgen dat ze zijn manifest publiceerden. Daarin zegt hij dat hij het einde wil van het industrieel-technologische tijdperk, onder meer omdat hij zag aankomen dat geest en lichaam gecontroleerd gingen worden door technologie. Dat is dan naar miljoenen lezers gestuurd en dat heeft niets opgebracht. Hij kende toen internet al, en hij voorzag dat dat niet ging lukken om zo zijn ideeën te verspreiden, omdat de mensen het niet gingen lezen. Het wordt namelijk bedolven onder een hoop nieuwsberichten die niet verkeerd zijn, maar ook niet nodig. Dat wordt dan nog eens bedolven onder reclame. Dat wordt dan nog eens bedolven onder een hoop leugens en zever, zodat je het zeker niet meer terugvindt. Hij zag in dat het alleen gelezen ging worden als er doden vielen. Daar heeft hij dan sinds 1978 naar toe gewerkt. Hij was dus de eerste activist op het gebied van electronische mind control, sinds 1978. Dus als er op de conferentie iemand doorslaat en een slachting aanricht, dan wordt het wereldnieuws, anders horen we er niets meer van. Dat werpt dan een ander licht op de eerste conferentie in Brussel vorig jaar. Op dezelfde dag werd er door een doctor in de rechten een aanslag gepleegd in een universiteitsbibliotheek omdat hij aandacht wou vragen voor dit probleem. Hij ging het eens voorgoed oplossen. Binnen de twee minuten was hij dood. Het is nu duidelijk dat al deze acties geen baat brengen. Ik vind dat er een actie is die baat brengt: als je geen kinderen hebt, dan kunnen ze je kinderen dat niet aandoen. Als alle slachtoffers zo redeneren, dan blijven de daders zitten met een systeem om hun eigen kinderen mee lastig te vallen. Dan vind ik het nog een goeie ook. Ik heb dus niet de bedoeling om dit op te lossen. Ik ga het gewoon zo laten. Ik heb alleen de bedoeling om slachtoffers bewust te maken, zodat ze een moeilijker slachtoffer worden.
![]() |
#9 |
Partijlid
|
![]() Naar verluidt komt er op Discovery Channel een serie over dit onderwerp. Deze maand nog wordt de pilootaflevering uitgezonden.
![]() |
#10 | ||
Partijlid
|
![]() Reply by Stephen O'Neill on September 12, 2015 at 9:31pm
Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Partijlid
|
![]() Daar zouden we het ook nog eens moeten over hebben, dat al die elektronicaspullen worden gehackt en verbrast door 'perps', op de grootst denkbare schaal. Ze beperken zich niet tot het kopiëren van je e-mails.
![]() |
#12 |
Partijlid
|
![]() Op 5/12/2005 hoorde ik iemand zeggen aan een loket: "Salukes hé."
Ik vond dat zo dwaas. Ik had dat nog nooit gehoord. Sindsdien hoor ik dat overal. In alle winkels, bibliotheken, PC-lokalen, op straat, overal zegt iedereen onveranderlijk, herhaaldelijk en nadrukkelijk: "Salukes hé." Dat is zo in alle gemeenten waar ik ben geweest, en dat waren er heel veel. Dat houden ze nu al bijna 10 jaar vol. Als ik van Sint-Gillis naar Oudegem ga, langs de Brugstraat, dan kom ik op een moment aan het laatste huis. Op dat moment passeert iemand mij met een scooter, iemand die van Oudegem komt. Als ik terugkom, dan gebeurt juist het omgekeerde. Als ik aan het eerste huis kom, dan passeert iemand mij met een scooter, iemand die van Sint-Gillis komt. Dat ging zo 4 keer per week. Dat hebben ze 6 (zes) jaar volgehouden, totdat ik niet meer naar Oudegem ging. Alle keren was dat een ander stalkpeeke op een andere scooter. Elke keer dat ik in mijn hof ging, stuurde mijn buren hun Duitse scheper in de hof. Die deed dan heel agressief tegen mij. Dan kwam de buurvrouw in de hof om haar hond uit te schelden: "Krankaard, vuil janet." "Vuil janet," dat was dan tegen haar hond zogezegd. Dat heeft ze 13 jaar volgehouden, totdat ik niet meer in mijn hof kwam. Wat ik nu heb beschreven noemen ze een skit. Dat zijn dus 3 skits, maar ik kom er zo tientallen tegen per dag, en dat is zo al 35 jaar. Voor de scooter skit waren 1200 stalkers nodig. Als ik nu klacht wil indienen, dan moet ik tegen die 1200 stalkpeekes een aparte klacht indienen, want volgens de overheid bestaat er geen verband tussen deze stalkpeekes. Laat ons nu extrapoleren naar 35 jaar en 30 skits. Dat zijn dan 200000 klachten die ik zou moeten indienen tegen 200000 stalkpeekes.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cliff. je bent tegen jezelf aan het praten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Partijlid
|
![]() Het is al 637 keer bekeken.
![]() |
#15 |
Partijlid
|
![]() En ik ben nog maar 6 weken bezig.
![]() |
#16 |
Partijlid
|
![]() Als alle sprekers die aangekondigd waren gisteren ook aan het woord zijn geweest, dan wordt het moeilijker om de slachtoffers te beschouwen als onnozel. Normaal gezien gaan ze hier video's van maken die dan op hun website komen.
In Rusland wordt dit al 15 jaar besproken in het parlement. Vroeg of laat gaan ze hier moeten volgen. Uiteindelijk zal dit een schandaal zijn dat de onthullingen van Edward Snowden veel keren overtreft. Dan zal ook de vraag rijzen: al die partijen, het gerecht, de overheid in het algemeen, moeten geweten hebben dat deze zaken gebeurden, maar ze hebben niets gedaan. Dan zal duidelijk worden wat voor spasten het werkelijk zijn.
![]() |
#17 |
Partijlid
|
![]() Ik vind het niet nodig van dit te proberen oplossen. Het systeem zal vanzelf inzakken. De vraag is alleen hoe lang we nog moeten wachten en hoe gewelddadig het zal worden.
![]() |
#18 |
Partijlid
|
![]() Ze hebben al een eerste video gepubliceerd: https://www.youtube.com/watch?v=OBwVUsj-V1E
Morgen gaan ze betogen om 16u, Oranienplatz, Kreutzberg, Berlijn.
![]() |
#19 |
Partijlid
|
![]() Ik heb dat opgezocht over mensen die overal "Salukes hé" zeggen.
Ze noemen dat meervoudsdiminutief. Ze zijn er mee begonnen in 2005: hallokes, salukes, mercikes, enz. In Holland zeggen ze hallootjes en hoitjes. In Duitsland doen ze dat ook (hallöchen). Praktisch iedereen reageert daar negatief op. Dus als ik ergens kom, dan wordt dat zo veel mogelijk herhaald.
![]() |
#20 |
Partijlid
|
![]() Het volgende houden ze al tientallen jaren vol.
Als ik aan een kruispunt kom, dan komt er altijd iemand aan dat kruispunt toe op juist hetzelfde moment. Ik kan zo een hele dag van kruispunt naar kruispunt gaan en altijd zal dat schoon uitkomen. Ze staan mij altijd op te wachten bij het begin en het einde van wegels en dijken, trappen en bruggen. Ik zie ook heel dikwijls de lichten op rood springen juist voordat ik aan een kruispunt kom. Ik zie ook dikwijls de slagbomen aan een overweg neergaan juist voordat ik aan een overweg toekom, soms zelfs 10 minuten te vroeg. Daarna kan ik tot 5 treinen zien passeren voordat de slagbomen weer naar omhoog gaan.