![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je de analyse leest van Bart De Wever, dan herken je je eigen (evenwel ongeordende ...) ideeën:
- de conventie van Genève was zo waardevol: humaan en modern. Iedere flamingant die iets beseft heeft van de gevolgen van kleine flaters tijdens WOII moet erkennen: het achterliggend idee van die conventie heeft in b. volledig gefaald voor de eigen bevolking. - vandaag de dag evenwel achterhaald in zijn uitvoeringsmodaliteiten (niet in zijn wezen: de rechten van elke mens op veiligheid enz. ....) Daarom de versie 2017: een oorlogsvluchteling/politiek asieler kan best een veilig onderkomen bezorgd worden, zo dicht als mogelijk bij zijn oorspronkelijk land, bij voorkeur op kosten van de rijkere landen van gans de wereld. Voor zover de andere landen een fatsoenlijk en draaglijk immigratievlak kunnen voorzien, kan die veilige opvang verlengd worden naar die landen die in die opvang kunnen voorzien. Aan het eigen ritme van dat land. Bart De Wever verdient hiermee een Nobelprijs. titel: De Wever: ‘Evolueren naar een Europa waar asiel niet meer mogelijk is’ link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20160313_02179718 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En mocht het zo zijn, dan weet ik niet of mijn partij daarop aangedrongen heeft. En mocht dat laatste zo toch zijn, dan weet ik ook niet waarom. Maar gij die blijkbaar alles van dat toch weet, waarom zet ge het er niet bij van de eerste keer ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn EU burgers dan een probleem?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() * EU-burgers zullen nog altijd in België asiel kunnen vragen. België is het enige EU-land dat asiel verleent aan burgers uit andere EU-lidstaten. Dit onderdeel van de wet kwam er op verzoek van de N-VA, die de rechten van Basken wil vrijwaren. http://www.gva.be/cnt/aid1088058/de-...r-asielzoekers |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uw artikel dateert van october 2011, toen konden asielige zoekers nog 3 pogingen ondernemen vooraleer definitief afgewezen te worden, dankzij een jarenlang sossenwanbeleid terzake. De N-VA wenste dat te reduceren tot 1 poging, maar men heeft de peer dan maar in 2 gedaan. Toemaatje: Hebt u een probleem met Basken? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het merkwaardige is dat jullie altijd al hevig te keer zijn gegaan tegen het christendom maar hoogst schijnheilig de ogen sluiten voor de bekeringsdriftige en sharia-minnende islam. Dat soort twee maten en twee gewichten ingesteldheid maakt van de sossen de ware ondergravers van de Europese waarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn grenzen , en die zijn zondermeer bereikt !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...... Van hypocrisie/schijnheiligheid.
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 14 maart 2016 om 02:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou dat Termont kunnen geweest zijn? en van welke partij is die weer? toch niet van de SPa? of is die overgelopen naar de N-VA? Indien hij overgelopen is, dan ben ik nog véél meer content dat ik geen lid meer ben van de N-VA!
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Zijn EU burgers dan een probleem? Ik meende nochtans dat Bulgaren, en vooral Roma's helemaal niet welkom waren in Vlaanderen ? Vanwaar het bochtenwerk ? Dus....het ENIGE wat ik kan besluiten dat is dat jij volledig akkoord bent met mijn reactie, en dat EU burgers zoals Bulgaren en Roma's NIET welkom zijn in Vlaanderen, ONDANKS de asielmogelijkheid die de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie hun aanbood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Roma kunnen asiel krijgen onder dezelfde voorwaarden als alle andere mensen. Zijn vluchtelingen bij iedere Vlaming welkom? neen, Vlamingen van deze tijd zijn niet anders dan mensen in de rest van de wereld op gelijk welk punt in de geschiedenis. ook de Vlaming heeft trouwens recht om zijn welvarendheid en normen en waarden te beschermen, zeker tegen mensen die naar hier komen vluchten wegens economische redenen. Maar dat mensen die recht hebben op asiel, wel welkom zijn, dat staat vast en volgens mij wordt dit beleid nog altijd gesteund door een meerderheid van de Vlamingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat durf ik ZEER sterk te betwijfelen ! Tenzij jij het verkiezingspercentage van 2014 in overweging neemt ! 12-8-2015 Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) geeft toe dat hij nog veel werk voor de boeg heeft, nu blijkt dat meer dan 60 procent van de Belgen negatief staat tegenover migratie. http://www.knack.be/nieuws/belgie/th...al-593463.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar dan nog, ik heb nog geen enkele peiling gezien die zegt dat een meerderheid van de Vlamingen tegen asiel is voor mensen die echt op de vlucht zijn van oorlog.
|
![]() |
![]() |