![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien is de titel wat te kort door de bocht,
alhoewel, een catechese-verantwoordelijke vindt toch dat het manneke zijn eerste (en misschien tegelijk zijn laatste) communie niet mag of kan doen, en de pastoor - zo vermoed ik, want ik kan het artikel niet helemaal lezen - wil of kan die andere niet terug fluiten. Wat wil ik nu zeggen ? Dat die kaloten-voorgangers voor geen haar te vertrouwen zijn. Geef hen vb. een beetje meer politiek succes, en ze schroeven alles terug wat het secularisme in Vlaaanderen gewonnen heeft te laatste 50 jaar, bijvoorbeeld: - terug verbod op verkoop van voorbehoedsmiddelen - overspel en echtscheiding terug strafbaar; en strenger voor vrouwen dan voor mannen - euthanasie en abortus ... titel: Brief kwijt? Dan geen communie voor Kobe (7) link: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...4-400212814eec Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Jezus houdt niet van kleine Kobe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Verdraagzaamheid, papier minder gebruiken = extra bomen/natuur gered; Jezus zal Kobe welgezind geworden; Jezus Christus heeft zelf zijn plechtige communie niet gedaan
![]() |
![]() |
![]() |