Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 27 februari 2016, 04:13   #1
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard Tieners overvallen homo's als examen om naar Syrië te mogen

Tieners overvallen homo's als examen om naar Syrië te mogen
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...phlnbe&ref=yfp

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bron=hln.be
Een minderjarige kandidaat-Syriëstrijder heeft aan het Brusselse gerecht verteld dat hij en zijn kameraden door ronselaars werden verplicht om homoseksuelen brutaal te overvallen. Het doel? Geld in het laatje brengen voor de gewapende strijd én bewijzen dat ze geschikt zijn voor het kalifaat. Dat meldt Het Nieuwsblad.
Kijk eens aan , wat een leuk examen om isser te worden ,
zeg nu zelf , origineler kan het bijna niet meer !!
Komaan zeg , heeft gerecht niets anders te doen ??

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline  
Oud 27 februari 2016, 10:40   #2
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...phlnbe&ref=yfp

Kijk eens aan , wat een leuk examen om isser te worden ,
zeg nu zelf , origineler kan het bijna niet meer !!
Komaan zeg , heeft gerecht niets anders te doen ??
Dit is een angstwekkend en tegelijkertijd walgelijk feit. Ik hoop dat die tieners ook de identiteit van de opdrachtgevers hebben bekend gemaakt. De smerige haatbaarden lijken volledig de methodiek van de Nazi's te volgen. In de jaren dertig werden Duitse tieners in de Hitlerjugend ook flink gebrainwashed tot op het punt dat het mishandelen en doden van Joden als een normale en vaderlandslievende daad werd beschouwd.
quercus is offline  
Oud 27 februari 2016, 14:53   #3
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Dit is een angstwekkend en tegelijkertijd walgelijk feit. Ik hoop dat die tieners ook de identiteit van de opdrachtgevers hebben bekend gemaakt. De smerige haatbaarden lijken volledig de methodiek van de Nazi's te volgen. In de jaren dertig werden Duitse tieners in de Hitlerjugend ook flink gebrainwashed tot op het punt dat het mishandelen en doden van Joden als een normale en vaderlandslievende daad werd beschouwd.
Altijd grappig als Vlaamsnationalisten de Godwin-toer opgaan...
Oud 27 februari 2016, 15:01   #4
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Rekord!!! Bij het derde bericht zit de 'Vlaams-nationalist' er al voor iets tussen.

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 27 februari 2016 om 15:02.
DewareJakob is offline  
Oud 27 februari 2016, 18:58   #5
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Altijd grappig als Vlaamsnationalisten de Godwin-toer opgaan...
Je zou er beter aan doen je wafel te houden. Ik ben overtuigd Vlaamsgezind maar dat geeft jou niet het recht om mij met de Nazi's te associëren. Nuanceren is duidelijk niet aan jou besteed.
quercus is offline  
Oud 27 februari 2016, 21:56   #6
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je zou er beter aan doen je wafel te houden.
Try me.
Citaat:
Ik ben overtuigd Vlaamsgezind maar dat geeft jou niet het recht om mij met de Nazi's te associëren. Nuanceren is duidelijk niet aan jou besteed.
De tenen zijn blijkbaar extra lang.
Waarom zou jij alleen het voorrecht genieten om bepaalde praktijken te nazificeren?
Of dacht je de negationistische toer op te gaan, door te ontkennen dat geen enkele Vlaamsnationalist ooit iets met de collaboratie te maken had?
Voor mijn part niet gelaten hoor.
Ik vertoon geen dictatoriale trekjes om anderen het zwijgen op te leggen.
Oud 27 februari 2016, 22:03   #7
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Try me.
Waarom zou jij alleen het voorrecht genieten om bepaalde praktijken te nazificeren?
Of dacht je de negationistische toer op te gaan, door te ontkennen dat geen enkele Vlaamsnationalist ooit iets met de collaboratie te maken had?
2!
HIER
zonbron is offline  
Oud 28 februari 2016, 11:53   #8
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Try me.
Er zijn tijdens de oorlog Vlaamsgezinden geweest die gecollaboreerd hebben. Meer nog sommigen zijn zelfs de misdadige toer opgegaan. Die werden na de oorlog opgepakt en veroordeeld. Nu zijn ze allemaal dood. Er is niets dat jou het recht geeft om in 2016 elke bewust Vlaamsgezinde nog steeds te gaan associëren met het nazisme. En zeker niet wat mijn persoon betreft.
Je hoort een beetje consequent te zijn. Geef mij dan maar eens een lijstje met namen van N-VA politici die volgens jou openlijk een nazistisch gedachtegoed prediken. Als je dat niet kunt (of niet wilt) dan hoor je jouw klep te houden en jouw arsenaal nazi-stront op te bergen. Begrepen?
quercus is offline  
Oud 28 februari 2016, 11:57   #9
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Aanvallen op homo's zijn laf en walgelijk. Ongeacht met welke beweegreden. De zoveelste illustratie dat extreem jihadisme een variant van uiterst rechts is.
dalibor is offline  
Oud 28 februari 2016, 12:03   #10
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

We zien hiermee het resultaat van jarenlang links wanbeleid. Moureaux wilde niet dat haatpredikers gestopt werden toen hij 20 jaar burgemeester van Molenbeek was, dit is het resultaat.
Hypochonder is offline  
Oud 28 februari 2016, 12:22   #11
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Aanvallen op homo's zijn laf en walgelijk. Ongeacht met welke beweegreden. De zoveelste illustratie dat extreem jihadisme een variant van uiterst rechts is.
Echt?
Dan moet de media die examens om bij extreem recht toegelaten te worden toch goed kunnen verzwijgen.
Welke proef heb jij afgelegd?
Bobke is offline  
Oud 28 februari 2016, 12:56   #12
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
We zien hiermee het resultaat van jarenlang links wanbeleid. Moureaux wilde niet dat haatpredikers gestopt werden toen hij 20 jaar burgemeester van Molenbeek was, dit is het resultaat.

Waarom beweer je niet onmiddellijk dat Al Baghdadi lid is van de PS en luistert naar DiRupo?

Bon, toen kwam er niet zo'n dingen in het nieuws.
Onder MR bestuur kan het blijkbaar wel.

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline  
Oud 28 februari 2016, 12:58   #13
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Echt?
Dan moet de media die examens om bij extreem recht toegelaten te worden toch goed kunnen verzwijgen.
Welke proef heb jij afgelegd?
Om tot extreem rechts toegelaten te worden volstaat het om

*geen hart te hebben in je jeugd
*op latere leeftijd geen verstand te hebben

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
Oud 28 februari 2016, 13:07   #14
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht

*op latere leeftijd geen verstand te hebben
Fout.
Je krijgt nog een kans.
Bobke is offline  
Oud 28 februari 2016, 13:12   #15
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er zijn tijdens de oorlog Vlaamsgezinden geweest die gecollaboreerd hebben. Meer nog sommigen zijn zelfs de misdadige toer opgegaan. Die werden na de oorlog opgepakt en veroordeeld.
Nou, en waarom zou ik daarover moeten zwijgen?

Citaat:
Er is niets dat jou het recht geeft om in 2016 elke bewust Vlaamsgezinde nog steeds te gaan associëren met het nazisme. En zeker niet wat mijn persoon betreft.
Sinds wanneer ga jij over wat ik al dan niet mag zeggen, en welke associaties ik mag maken?
Als je dat denkt, dan hanteer je inderdaad geen nazistische theorieën, maar neo-nazistische ideetjes...

Citaat:
Je hoort een beetje consequent te zijn. Geef mij dan maar eens een lijstje met namen van N-VA politici die volgens jou openlijk een nazistisch gedachtegoed prediken.
Volstaat een linkje naar een tweetal kopstukken?

De politieke roots van Bart De Wever

Wie op zoek gaat naar de wortels van het politieke engagement van Bart De Wever komt onvermijdelijk terecht bij zijn familiale geschiedenis. Die is nauw verbonden met het woelige verleden van het VNJ, een rechts-radicale jeugdbeweging waarvan de Antwerpse afdeling begin jaren zeventig in neonazistisch vaarwater verzeilde. Onderzoek van Apache leert dat wijlen Rik De Wever, de vader van Bart, toetrad tot die neonazistische afsplitsing en ze opnieuw het VNJ binnenloodste.

Jan Jambon onder vuur door toespraak Sint-Maartensfonds
De link met het Sint-Maartensfonds - een vereniging van Vlamingen die aan de zijde van de SS streden in de Tweede Wereldoorlog - komt ongelegen voor een partij als N-VA die zich niet graag geassocieerd ziet met meer extreem rechts of ronduit fascistische organisaties.

Citaat:
Als je dat niet kunt (of niet wilt) dan hoor je jouw klep te houden en jouw arsenaal nazi-stront op te bergen. Begrepen?
Eens zien of je met jouw mond wijd open van verbazing nog zo straffe oekazen (waar ik mij overigens geen hol van aantrek) kan posten.
Oud 28 februari 2016, 13:27   #16
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Fout.
Je krijgt nog een kans.

*op latere leeftijd hart noch verstand te hebben

bedankt om er mij op te wijzen

Oud 28 februari 2016, 14:02   #17
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht

*op latere leeftijd hart noch verstand te hebben

bedankt om er mij op te wijzen
Het spijt mij maar ge gaat moeten terug komen in september.
Bobke is offline  
Oud 28 februari 2016, 14:10   #18
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het spijt mij maar ge gaat moeten terug komen in september.
Als je tegen dan een donorhart hebt kom ik eens langs.
Bbq?
Breng ik een lekker wijntje mee?

Oud 28 februari 2016, 14:49   #19
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nou, en waarom zou ik daarover moeten zwijgen?

Sinds wanneer ga jij over wat ik al dan niet mag zeggen, en welke associaties ik mag maken?
Als je dat denkt, dan hanteer je inderdaad geen nazistische theorieën, maar neo-nazistische ideetjes...

Volstaat een linkje naar een tweetal kopstukken?

De politieke roots van Bart De Wever

Wie op zoek gaat naar de wortels van het politieke engagement van Bart De Wever komt onvermijdelijk terecht bij zijn familiale geschiedenis. Die is nauw verbonden met het woelige verleden van het VNJ, een rechts-radicale jeugdbeweging waarvan de Antwerpse afdeling begin jaren zeventig in neonazistisch vaarwater verzeilde. Onderzoek van Apache leert dat wijlen Rik De Wever, de vader van Bart, toetrad tot die neonazistische afsplitsing en ze opnieuw het VNJ binnenloodste.

Jan Jambon onder vuur door toespraak Sint-Maartensfonds
De link met het Sint-Maartensfonds - een vereniging van Vlamingen die aan de zijde van de SS streden in de Tweede Wereldoorlog - komt ongelegen voor een partij als N-VA die zich niet graag geassocieerd ziet met meer extreem rechts of ronduit fascistische organisaties.

Eens zien of je met jouw mond wijd open van verbazing nog zo straffe oekazen (waar ik mij overigens geen hol van aantrek) kan posten.
Ga eens kijken op:https://nl.wikipedia.org/wiki/Vlaams...l_Jeugdverbond
en weet me eens te vertellen wat er allemaal zo "collaborateur" en "nazistisch" is aan die jeugdbeweging.
Ik stel overigens vast dat, volgens die rooie journalist in Apache, de vader (!) van BDW tot die een afsplitsing jeugdbeweging toetrad en ze later opnieuw in de formele VNJ binnenbracht. Verder vertelt uw gefrustreerde journalist mij dat dit gebeurde in de jaren... zeventig. Dat was dus in volle oorlogstijd! En op grond dáárvan kleef jij op Bart De Wever een Nazi-etiket. Mijn hartelijke gelukwensen met dit superieur staaltje van intelligentie.

Wat de toespraak van Jan Jambon voor die ouderlingen van dat St Maartensfonds betreft, hij had horen te beseffen dat hij na dat bezoek vanuit linkse hoek ging bekogeld worden met nazi-stront. Hij had dat beter vermeden. In ieder geval, dat maakt van die man absoluut geen Nazi. Dat weet jij ook wel.

Ik wil er u wel op wijzen dat een eminent vertegenwoordiger van uw "voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht", met name Leopold III heel goed overweg kon met het broederschap van de Nazi's, meer nog hij ging op theevisite bij de Führer himself. Hij zelfs reeds een "Herenakkoord" op zak omtrent het lot van La Belgique wanneer het zou deel uitgemaakt hebben van het grote Dritte Reich.
quercus is offline  
Oud 28 februari 2016, 14:59   #20
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ga eens kijken op:https://nl.wikipedia.org/wiki/Vlaams...l_Jeugdverbond
en weet me eens te vertellen wat er allemaal zo "collaborateur" en "nazistisch" is aan die jeugdbeweging.
Ik stel overigens vast dat, volgens die rooie journalist in Apache, de vader (!) van BDW tot die een afsplitsing jeugdbeweging toetrad en ze later opnieuw in de formele VNJ binnenbracht. Verder vertelt uw gefrustreerde journalist mij dat dit gebeurde in de jaren... zeventig. Dat was dus in volle oorlogstijd! En op grond dáárvan kleef jij op Bart De Wever een Nazi-etiket. Mijn hartelijke gelukwensen met dit superieur staaltje van intelligentie.

Wat de toespraak van Jan Jambon voor die ouderlingen van dat St Maartensfonds betreft, hij had horen te beseffen dat hij na dat bezoek vanuit linkse hoek ging bekogeld worden met nazi-stront. Hij had dat beter vermeden. In ieder geval, dat maakt van die man absoluut geen Nazi. Dat weet jij ook wel.

Ik wil er u wel op wijzen dat een eminent vertegenwoordiger van uw "voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht", met name Leopold III heel goed overweg kon met het broederschap van de Nazi's, meer nog hij ging op theevisite bij de Führer himself. Hij zelfs reeds een "Herenakkoord" op zak omtrent het lot van La Belgique wanneer het zou deel uitgemaakt hebben van het grote Dritte Reich.
Mooi straf-opstel.
't Is goed voor deze keer.
Vermijd nu maar in het vervolg om als Vlaamsnationalist nazi-etiketjes uit te delen.
Je ziet hoe je dan plots in het defensief moet gaan.

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 28 februari 2016 om 14:59.
Supe®Staaf is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be