![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tieners overvallen homo's als examen om naar Syrië te mogen
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...phlnbe&ref=yfp Citaat:
zeg nu zelf , origineler kan het bijna niet meer !! Komaan zeg , heeft gerecht niets anders te doen ?? ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 27 februari 2016 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou er beter aan doen je wafel te houden. Ik ben overtuigd Vlaamsgezind maar dat geeft jou niet het recht om mij met de Nazi's te associëren. Nuanceren is duidelijk niet aan jou besteed.
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Try me.
Citaat:
Waarom zou jij alleen het voorrecht genieten om bepaalde praktijken te nazificeren? Of dacht je de negationistische toer op te gaan, door te ontkennen dat geen enkele Vlaamsnationalist ooit iets met de collaboratie te maken had? Voor mijn part niet gelaten hoor. Ik vertoon geen dictatoriale trekjes om anderen het zwijgen op te leggen.
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hoort een beetje consequent te zijn. Geef mij dan maar eens een lijstje met namen van N-VA politici die volgens jou openlijk een nazistisch gedachtegoed prediken. Als je dat niet kunt (of niet wilt) dan hoor je jouw klep te houden en jouw arsenaal nazi-stront op te bergen. Begrepen? |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aanvallen op homo's zijn laf en walgelijk. Ongeacht met welke beweegreden. De zoveelste illustratie dat extreem jihadisme een variant van uiterst rechts is.
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zien hiermee het resultaat van jarenlang links wanbeleid. Moureaux wilde niet dat haatpredikers gestopt werden toen hij 20 jaar burgemeester van Molenbeek was, dit is het resultaat.
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan moet de media die examens om bij extreem recht toegelaten te worden toch goed kunnen verzwijgen. Welke proef heb jij afgelegd? |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom beweer je niet onmiddellijk dat Al Baghdadi lid is van de PS en luistert naar DiRupo? Bon, toen kwam er niet zo'n dingen in het nieuws. Onder MR bestuur kan het blijkbaar wel.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*geen hart te hebben in je jeugd *op latere leeftijd geen verstand te hebben
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als je dat denkt, dan hanteer je inderdaad geen nazistische theorieën, maar neo-nazistische ideetjes... Citaat:
De politieke roots van Bart De Wever Wie op zoek gaat naar de wortels van het politieke engagement van Bart De Wever komt onvermijdelijk terecht bij zijn familiale geschiedenis. Die is nauw verbonden met het woelige verleden van het VNJ, een rechts-radicale jeugdbeweging waarvan de Antwerpse afdeling begin jaren zeventig in neonazistisch vaarwater verzeilde. Onderzoek van Apache leert dat wijlen Rik De Wever, de vader van Bart, toetrad tot die neonazistische afsplitsing en ze opnieuw het VNJ binnenloodste. Jan Jambon onder vuur door toespraak Sint-Maartensfonds De link met het Sint-Maartensfonds - een vereniging van Vlamingen die aan de zijde van de SS streden in de Tweede Wereldoorlog - komt ongelegen voor een partij als N-VA die zich niet graag geassocieerd ziet met meer extreem rechts of ronduit fascistische organisaties. Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om tot extreem rechts toegelaten te worden volstaat het om
*geen hart te hebben in je jeugd *op latere leeftijd hart noch verstand te hebben bedankt om er mij op te wijzen ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bbq? Breng ik een lekker wijntje mee?
|
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en weet me eens te vertellen wat er allemaal zo "collaborateur" en "nazistisch" is aan die jeugdbeweging. Ik stel overigens vast dat, volgens die rooie journalist in Apache, de vader (!) van BDW tot die een afsplitsing jeugdbeweging toetrad en ze later opnieuw in de formele VNJ binnenbracht. Verder vertelt uw gefrustreerde journalist mij dat dit gebeurde in de jaren... zeventig. Dat was dus in volle oorlogstijd! ![]() ![]() Wat de toespraak van Jan Jambon voor die ouderlingen van dat St Maartensfonds betreft, hij had horen te beseffen dat hij na dat bezoek vanuit linkse hoek ging bekogeld worden met nazi-stront. Hij had dat beter vermeden. In ieder geval, dat maakt van die man absoluut geen Nazi. Dat weet jij ook wel. Ik wil er u wel op wijzen dat een eminent vertegenwoordiger van uw "voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht", met name Leopold III heel goed overweg kon met het broederschap van de Nazi's, meer nog hij ging op theevisite bij de Führer himself. Hij zelfs reeds een "Herenakkoord" op zak omtrent het lot van La Belgique wanneer het zou deel uitgemaakt hebben van het grote Dritte Reich. |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is goed voor deze keer. Vermijd nu maar in het vervolg om als Vlaamsnationalist nazi-etiketjes uit te delen. Je ziet hoe je dan plots in het defensief moet gaan. ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 28 februari 2016 om 14:59. |
|
![]() |