![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ooit tot 10000 en toen was ik de tel kwijt. Jammer was dat. Ik ben er toen een paar dagen niet goed van geweest.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot 4
Eén, twee, drie, vier Hoedje van, hoedje van Eén, twee, drie, vier Hoedje van papier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kon/kan toch herbeginnen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() 106
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had vroeger de gewoonte om getallen te verdubbelen, zo :
1 2 4 8 16 32 64 128 enzovoort. Telt dat ook? Ik ben ooit tot 32768 geraakt. Ik deed dat in de bus als mijn boek uit was en het buiten donker was zodat ik niets kon zien. Ter info aan jongere forummers : er bestonden in die tijd geen gsm's, tablets, smartphones e.d. Dus trachtten wij ons geestelijk bezig te houden. Vandaar mijn grote geest ![]() ![]()
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg mijnheer "Big F", het is hier wel een forum dat "Politics.be" heet.
Tot hoeveel jij ooit geteld hebt interesseert mij (en naar ik vermoed de overgrote meerderheid van de forumgenoten) geen reet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een twee drie vier. Hoedje van, hoedje van. Een twee drie vier. Hoedje van papier. We worden oud.
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zijdegij zo lang gebleven? 'k Zocht u hier, 'k zocht u daar Achter het kapelleke van honderd jaar! Lach nu nog maar eens!
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() .
Ex Gladio Libertas Laatst gewijzigd door Gamla : 27 juli 2016 om 09:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 100.
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ook 10.000.
Was voor een record 'balletje hoog houden'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 10001, et voila, terug vertrokken!
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probeer het volgende eens : Neem om het even welk geheel getal in gedachten.
Als het even is deel het door 2 Als het oneven is vermenigvuldig x 3 en tel er één bij. Doe hetzelfde met het resultaat enz.... Bijv : 7 - 22 - 11 - 34 - 17 -52 - 26 - 13 -40 - 20 - 10 - 5 - 16 - 8 - 4 - 2 - 1 - 4 - 2 - 1 ... Wiskundigen denken dat elk getal uiteindelijk op 1 eindigt, maar niemand heeft het ooit kunnen bewijzen. Als je inzicht zou krijgen waarom elke reeks eindigt op 1 en je kan dat netjes bewijzen kun je een prijs van 500$ winnen. Zie ook : https://en.wikipedia.org/wiki/Collatz_conjecture
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 7.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bij dat spelletje verstoppertje hebben ze je wel goed liggen gehad.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1,2,3,4 ... hoedje van papier en daar stopte het ook mee.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat voldoende als bewijs? Maar wie komt er nu op het idee om zo een bewerkingen te doen, veel nut heeft dat toch niet!
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je maakt van elk oneven getal sowieso een even getal door bij het resultaat van het product 1 bij te tellen. Voorts komt het in reeks door 2 delen van even getallen altijd op 1 uit. In het Wikipedia voorbeeld zie je zelfs dat de laatste getallen van de reeks altijd dezelfde zijn Mijn 500 aub?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 28 juli 2016 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |