![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik las het antwoord vandaag in De Standaard.
Ze worden niet alleen misleid door mensensmokkelaars, maar ook ... Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je kan er gif op nemen dat er achter elke protestactie pro-vluchtelingen een bende extreemlinkse blanken zit.
Die migranten organiseren zelf geen 'protestacties' hoor. Dat is het werk van witte bezige bijtjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hetzelfde met de weerstand bij gedwongen uitzetting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, die fanatieke "Gutmenschen" willen mordicus de migranten laten aanmodderen (letterlijk) met de valse hoop dat de Britten hen vriendelijk met ferries zullen komen afhalen van de Franse kust. Welk belang hebben die linkse mollen er bij dat die troep in Engeland terecht komt? Welk belang hebben zij er bij dat ze in de natte rotzooi blijven plakken en er doodziek worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb de schermutselingen tussen de asielzoekers en de Franse agenten gezien. Ik weet 1 ding: als je dit als autochtone Fransman zou doen met de Franse politie dan zat die autochtone Fransman al lang in den bak.
Weeral een verschil, waarom? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Asielzoekers die politie aanvallen gewoon terug naar afzender. Het is hier de Gazastrook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=Jy0n_pEyB_E Wanneer je als autochtone Frans-m/v je eigen volkslied zingt en in deftige bewoordingen je beklag doet over de huidige wantoestand dan word je gearresteerd. En nee, zelfs voor een generaal op rust maken ze geen uitzondering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bijeenkomst is 'illegal', ophoepelen of we gebruiken geweld roept de politie langs de megafoon tegen de autochtone Fransen.
Heel het kamp de 'jungle is 'illegal' maar dat heeft toch een lange tijd bestaan en blijft nu nog gedeeltelijk bestaan. Inderdaad ongelofelijk gelijk dat de mevrouw zegt. Weeral verschil autochtoon en allochtoon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard zwermen daar linkse elementen rond die dat illegaal crapuul van alles in de oren fluisteren. Dit weekend ijverde de Groen multiculknuffelaar Wouter De Vriendt er nog voor om op kosten van de Belgische staat advocaten naar Calais te sturen om dat crapuul bij te staan met juridisch advies inzake hun rechten om asiel te krijgen... Je moet zoiets maar uit je mond krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allen meteen uit het land gooien !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Asiel aanvragen of terugkeren!
Gedaan met die knuffelaars die medelijden vragen voor mensen die pertinent weigeren om zich in regel te stellen . Ze moesten zelf strafbaar zijn en veroordeeld worden. Ik heb geen medelijden met de sukkelaars die in regen en wind leven omdat ze zelf weigeren om droog en warm te zitten. Wie bovendien ook kinderen bijheeft zou voor kindermishandeling moeten worden aangeklaagd. Waarom beseffen die barmhartige samaritanen dat niet??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze het probleem in het M.O. oplossen , ipv Europa op te lossen !!
Ze zijn Europa doelbewust naar de kloten aan't helpen !! Wat is daar het nut van ?? Kijk , ik geloof in mensen uit de nood helpen , maar wat nu gaande is , wir schaffen das: ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 1 maart 2016 om 18:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vwala , helemaal mee eens !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |