![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Eigenaar stort gekraakte woning vol koeienstront | |||
Ik vind dit leuk ![]() |
![]() ![]() ![]() |
4 | 44,44% |
Ik vind dit niet leuk ![]() |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
I don't give a fuck !! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Wat een onbeschofte boer !! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Waar zijn de mensenrechten organisaties ?? |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Kraken is een misdaad !! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 11,11% |
Kraken zou wettig moeten gemaakt worden !! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 11,11% |
Ik weet niet , wiens kan ik moet kiezen !! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 11,11% |
De eigenaar heeft gelijk !! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 22,22% |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
2 | 22,22% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 27 februari 2016 om 04:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zet je krakers uit uw vervallen eigendom ??
Eigenaar stort gekraakte woning vol koeienstront http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...enstront.dhtml Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het bewijs dat ze liever de boel laten verrotten dan er iets nuttigs me te doen. Is dat nu iets om fier op te zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Dat kan een fikse boete wegens illegaal afval storten opleveren vrees ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeie vraag, is het verboden koeiestront in eigen eigendom te storten?
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien wilde hij zijn woning wel voorzien van groene energie?
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit vinden we uiteraard hoogst amusant: klaplopers die met stront bespoten worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die krakers zaten zonder drugs en stuurden ene op pad om shit te gaan halen maar die had dat verkeerd verstaan.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() D�*t is pas een voorbeeld van out of the box thinking ! Geniale kerel. Geen geweld gebruikt, doel 100% binnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat soort linkse uitschot heeft immers voor niks respect. Na één winter hebben ze alle deuren reeds opgestookt. Enkel de badkamer blijft proper, want die gebruiken dat soort vuilaards niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Keurig
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|